Підпишися на
Newsletter eVolpe

Або ні, як хочеш…

Чи можу я знайти щось для себе?

Передбачається, що існує два типи людей. Тих, у кого мільйон сповіщень на електронну пошту, і тих, у кого чиста папка “Вхідні”.

Якщо ви один з перших – ймовірно, ця розсилка нічого не принесе. Можеш повернутися до своїх справ.

Вам ближче останнє? Підпишіться на нашу розсилку, але майте на увазі: ми надсилаємо повідомлення про програмне забезпечення для бізнесу та стратегію Customer Experience. Комусь це здасться нудним. Інші кажуть, що це стане в нагоді. Вирішуй, чи це тобі цікаво. У формі підписки достатньо заповнити адресу електронної пошти та вказати згоду на обробку даних. Це не може бути простіше!

На що я згоден?

Традиційно ми надсилаємо 1 лист на місяць. Якщо трапляється щось цікаве, буває, ми повідомляємо про це не по порядку. Якщо тобі стане нудно, то в кожному повідомленні є посилання для відписки. 1 клік – і готово. Ми не будемо набридати тобі з метою продажу. Ані шукати тебе у соціальних мережах. Погоджуєшся на розсилку, і розсилка прийде до тебе.

Який контент я отримаю?

Ми надішлемо тобі доступ до електронних книг та інших преміальних матеріалів, які ми публікуємо. Ми також додамо новини з блогу, свіжі тематичні дослідження та інформацію про доступні акції.

Можеш очікувати великої дози знань про програмне забезпечення для бізнесу та стратегії взаємодії з клієнтами. Час від часу ми, ймовірно, будемо хвалитися певним успіхом або запитуватимемо твою думку щодо якості контенту, який ти отримуєш.

Чим корисні такі знання?

Якщо ти плануєш інвестувати в програмне забезпечення, але поки не поспішаєш – ми будемо поступово «годувати вас знаннями». До моменту прийняття рішення про покупку ти вже повинен мати повне уявлення про ситуацію.

Як це працює?

Як і будь-який інший бюлетень. Тобі не потрібно нічого шукати самостійно. Тобі не потрібно нічого запам’ятовувати. Достовірні, експертні знання про сучасні тенденції у світі ІТ – надходитимуть прямо на твою електронну пошту. Сам вирішуєш, що і коли читати. Ми тобі нічого не нав’язуємо, але якщо перестанеш відкривати наші повідомлення – можливо, через деякий час ми видалимо тебе зі списку одержувачів. Не без попередження, тому що ми впевнимося чи ти нас читаєш.

Ось так. Якщо тебе це переконало, ти знаєш, що робити!

Прокрутити вгору