Підпишися на
Newsletter eVolpe
Або ні, як хочеш…
Чи можу я знайти щось для себе?
Передбачається, що існує два типи людей. Тих, у кого мільйон сповіщень на електронну пошту, і тих, у кого чиста папка “Вхідні”.
Якщо ви один з перших – ймовірно, ця розсилка нічого не принесе. Можеш повернутися до своїх справ.
Вам ближче останнє? Підпишіться на нашу розсилку, але майте на увазі: ми надсилаємо повідомлення про програмне забезпечення для бізнесу та стратегію Customer Experience. Комусь це здасться нудним. Інші кажуть, що це стане в нагоді. Вирішуй, чи це тобі цікаво. У формі підписки достатньо заповнити адресу електронної пошти та вказати згоду на обробку даних. Це не може бути простіше!
На що я згоден?
Традиційно ми надсилаємо 1 лист на місяць. Якщо трапляється щось цікаве, буває, ми повідомляємо про це не по порядку. Якщо тобі стане нудно, то в кожному повідомленні є посилання для відписки. 1 клік – і готово. Ми не будемо набридати тобі з метою продажу. Ані шукати тебе у соціальних мережах. Погоджуєшся на розсилку, і розсилка прийде до тебе.
Який контент я отримаю?
Ми надішлемо тобі доступ до електронних книг та інших преміальних матеріалів, які ми публікуємо. Ми також додамо новини з блогу, свіжі тематичні дослідження та інформацію про доступні акції.
Можеш очікувати великої дози знань про програмне забезпечення для бізнесу та стратегії взаємодії з клієнтами. Час від часу ми, ймовірно, будемо хвалитися певним успіхом або запитуватимемо твою думку щодо якості контенту, який ти отримуєш.
Чим корисні такі знання?
Якщо ти плануєш інвестувати в програмне забезпечення, але поки не поспішаєш – ми будемо поступово «годувати вас знаннями». До моменту прийняття рішення про покупку ти вже повинен мати повне уявлення про ситуацію.
Як це працює?
Як і будь-який інший бюлетень. Тобі не потрібно нічого шукати самостійно. Тобі не потрібно нічого запам’ятовувати. Достовірні, експертні знання про сучасні тенденції у світі ІТ – надходитимуть прямо на твою електронну пошту. Сам вирішуєш, що і коли читати. Ми тобі нічого не нав’язуємо, але якщо перестанеш відкривати наші повідомлення – можливо, через деякий час ми видалимо тебе зі списку одержувачів. Не без попередження, тому що ми впевнимося чи ти нас читаєш.