alfresco

Універсальна, безпечна та інтуїтивно зрозуміла система класів ECM/DMS

Що таке Alfresco?

Alfresco — це інноваційнасистема класу ECM/DMS, що підтримує управління документами та знаннями. Це також центральне сховище всіх даних. Завдяки доступу з рівня веб-браузера, а також мобільних пристроїв, він дозволяє швидко додавати нові документи та отримувати доступ до наявних.

Сучасний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє співробітникам легко та швидко отримати доступ до необхідної інформації, а також постійний контроль за всіма подіями, пов’язаними з ресурсами та знаннями. Розширені механізми робочого процесу дозволяють автоматизувати управління документообігом і покращують зв’язок, завдяки чому ключові файли ніколи не будуть пропущені або втрачені.

Поліпшення командної роботи

Одним із фундаментальних припущень Alfresco є оптимізація процесу створення спільного документа. Визначені області та зручні рішення для системи коментарів, версій та відстеження змін роблять цю систему найкращою альтернативою для роботи з контентом на підприємствах.

Alfresco гарантує, що користувачі завжди в курсі змін у документах, які вони спільно створюють, і мають можливість легко редагувати спільні файли на рівні браузера. Ця система дозволяє співпрацювати під час створення текстових документів, графічних, мультимедійних та інженерних проектів. Завдяки своїй універсальності Alfresco використовується щодня, серед іншого, в агентстві NASA.

Інтеграція та гнучкість

Відкритий вихідний коді розширений API дозволяють легко інтегрувати Alfresco в будь-яку ІТ-інфраструктуру. Завдяки інтегратору, розробленому командою eVolpe, система ідеально доповнює програмне забезпечення SugarCRM.

Розробники EVolpe можуть адаптувати Alfresco до конкретних потреб, про які повідомляють співробітники твоєї компанії! Система інтегрується з іншими бізнес-додатками, тому ми можемо легко створити для тебе багатофункціональну ІТ-платформу.

Оскільки хороша система DMS / ECM повинна бути легко інтегрована, виробники, серед іншого, дозволяють підключати середовище Alfresco з самого початку. з MS Office, Google Docs або також AutoCADem.

Інтегратори Alfresco від Sugar і SuiteCRM доступні наevolpe.shop

Безпечне та структуроване сховище вмісту

У багатьох компаніях такі ключові документи, як контракти, пропозиції чи специфікації продуктів, розкидані по всій організації, що значно ускладнює їх використання та контроль доступу до конфіденційної інформації. Alfresco дозволяє легко вийти з такої ситуації та оптимізувати питання документообігу.

Alfresco означає найвищі стандарти безпеки, передову систему ролей і зон визначення. У системі можна точно визначити доступність контенту та надати відповідні дозволи окремим користувачам. Структура системи та зручний інтерфейс сприяють веденню впорядкованої бази документів, а впроваджена пошукова система дозволяє швидко знайти відому «голку в стозі сіна».

Ти думаєш про використання Alfresco у своїй компанії?
Супер! Приєднаєшся до групи задоволених користувачів з усього світу. Прочитай, що пишуть про Alfresco у Twitter:

Ми є експертами з впровадження та інтеграції Alfresco

У eVolpe ми маємо великий досвід впровадження та модифікації Alfresco та використання цього інструменту для досягнення реальних переваг бізнесу. Також ми розробили передовий інтегратор Alfresco та системи Sugar and SuiteCRM, що є основою платформи для ефективного управління операційною сферою компанії.

Проекти, які виконує eVolpe, щоразу є поєднанням величезних можливостей, які пропонує ліцензоване програмне забезпечення з відкритим кодом, з експертними знаннями в області технологій, що використовуються в ньому, та використання ІТ-систем у бізнесі. В результаті, рішення, які ми надаємо на основі коду Alfresco, є ідеально налаштованими інструментами, які дають нашим клієнтам реальну перевагу перед конкурентами.

Гнучкість і простота використання

  • Можливість зберігання будь-яких типів документів (будь-яких форматів: текстових файлів, графічних файлів, презентацій, аудіофайлів тощо) в електронному варіанті.
  • Завжди актуальні версії документів доступні всім користувачам.
  • Можливість спільного використання ресурсів через віртуальний мережевий диск.
  • Доступ до даних з рівня веб-браузера.
  • Визначена ієрархія документів – репозиторій дозволяє створювати розгалужену деревоподібну структуру файлів і призначати користувачам відповідні авторизації ресурсам.
  • Можливість використання правил автоматизації, що спрацьовують при виконанні визначених операцій над будь-якими елементами системи.
  • Можливість будь-якого розширення розширеного механізму метаданих (опису атрибутів файлів).
  • Відстеження змін у каталогах і файлах.
  • Інтеграція з Google Docs і Microsoft Outlook.

  • Створення, редагування, обмін, копіювання та видалення документів.
  • Керування документами шляхом надання відповідним людям дозволів на читання, запис, видалення та керування.
  • Пошук файлів за допомогою метаданих і вмісту документа; можливість визначення будь-яких критеріїв пошуку.
  • Класифікація документів – можливість класифікувати документи за допомогою власних або визначених міток (тегів).
  • Додавання коментарів до вибраних елементів.
  • Попередній перегляд / презентація документа з рівня веб-браузера.
  • Блокування редагування документа у разі внесення змін іншою особою.
  • Експорт документів у файл XML або ZIP.
  • Можливість відновлення видалених документів.
  • Публікація документів у Facebook, Twitter, Google+

  • Можливість перегляду історії всіх змін, внесених до документа, включаючи інформацію про їх дату та автора.
  • Відновити будь-яку версію документа.
  • Просте керування версіями – запустіть вручну для файлів, які мають бути перевірені.
  • Автоматичне керування версіями застосовується до всіх елементів каталогу.

  • Створення ланцюжка завдань для учасників або груп учасників, пов’язаних із виконанням конкретної роботи над документами (наприклад, перегляд, внесення виправлень тощо).
  • Система повідомлень про виконані дії з документами та поставлені завдання.
  • Стандартний набір вбудованого документообігу:
  • Ad-hoc завдання – просте призначення завдань користувачам;
  • перевірка та затвердження – покладання завдання перевірки конкретних документів. Призначені користувачі мають можливість відхилити або затвердити документи на наступному кроці. Можна призначити робочий процес конкретному користувачеві або групі користувачів, а також вибрати варіант перевірки (паралельний, один користувач за іншим, на основі конкретного порогу прийняття тощо).
  • Постійний контроль стану документа та стадії, на якій він знаходиться.
  • Можливість визначати власні робочі процеси з документами.

  • Організація роботи та спілкування між співробітниками.
  • Управління областю – можливість створювати командні зони, призначати відповідні завдання співробітникам, використовувати спільний календар, збирати знання в певній області та відстежувати зміни, внесені учасниками.
  • Інструменти групової співпраці, доступні в межах області:
  • дискусійний форум – місце для обміну думками користувачів за допомогою:
  • додавати коментарі та проводити обговорення щодо будь-якого документа,
  • запуск багатопотокового форуму, що дозволяє проводити паралельні дискусії.
  • календар району – можливість планувати важливі події з точки зору місцевості;
  • Wiki – збір і можливість миттєвого доступу до знань для всіх авторизованих користувачів;
  • блоги – веб-сайти користувачів, які займаються вибраними питаннями;
  • посилання на веб-сайти, що містять інформацію, що стосується даної області;
  • RSS-канали для відстеження поточної діяльності, пов’язаної з вибраними документами та областями;
  • додавання коментарів до виділених елементів області.
  • Можливість повторно використовувати накопичені знання:
  • додавання відповідних міток (тегів) до виділених елементів системи;
  • розширена пошукова система.

  • Користувачі можуть створювати власні сайти порталів без необхідності знати мову програмування.
  • Спільний доступ до ресурсів на зовнішніх порталах і веб-сайтах, тобто:
  • файли зображень;
  • відео або аудіо файли;
  • будь-які HTML, XML, текстові файли.

Поговори з нами
про впровадження системи Alfresco в твоїй компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

FAQ

Що таке Alfresco?

Alfresco — це інноваційнасистема класу ECM/DMS, що підтримує управління документами та знаннями. Це також центральне сховище всіх даних. Завдяки доступу з рівня веб-браузера, а також мобільних пристроїв, він дозволяє швидко додавати нові документи та отримувати доступ до наявних.

Чому вибирають Alfresco?

Відкритий вихідний код і розширений API дозволяють легко інтегрувати Alfresco в будь-яку ІТ-інфраструктуру. Завдяки інтегратору, розробленому командою eVolpe, система ідеально доповнює програмне забезпечення SugarCRM. Розробники EVolpe можуть адаптувати Alfresco до конкретних потреб, про які повідомляють співробітники твоєї компанії!

Система інтегрується з іншими бізнес-додатками, тому ми можемо легко створити для тебе багатофункціональну ІТ-платформу. Оскільки хороша система DMS / ECM повинна бути легко інтегрована, виробники, серед іншого, дозволяють підключати середовище Alfresco з самого початку. з MS Office, Google Docs або також AutoCADem.

Чи безпечно Alfresco?

У багатьох компаніях такі ключові документи, як контракти, пропозиції чи специфікації продуктів, розкидані по всій організації, що значно ускладнює їх використання та контроль доступу до конфіденційної інформації. Alfresco дозволяє легко вийти з такої ситуації та оптимізувати питання документообігу.

Alfresco означає найвищі стандарти безпеки, передову систему ролей і зон визначення. У системі можна точно визначити доступність контенту та надати відповідні дозволи окремим користувачам.

Структура системи та зручний інтерфейс сприяють веденню організованої бази документів, а впроваджена пошукова система дозволяє швидко знайти славну голку в копиці сіна.

Прокрутити вгору