Уніфіковані комунікації

W komunikacji najważniejsze jest usłyszeć to, co nie zostało powiedziane.

Peter Drucker

Інтегрована комунікаційна технологія

Звучить недосяжно для чогось про людську взаємодію. На практиці йдеться про об’єднання різних каналів зв’язку в єдину платформу. На практиці йдеться про об’єднання різних каналів зв’язку в єдину платформу. Подивіться, як це впливає на весь клієнтський досвід.

Уніфіковані комунікації на службі Customer Experience

Клієнти звертаються до різних способів зв’язку з постачальниками послуг і продуктів. Комусь подобається писати електронні листи, іншим подобається живий чат на веб-сайті. Традиціоналісти тягнуться до телефону. Форми та додатки для дистанційного запису на консультації стають все більш популярними. Якщо так, то настав час узгодити їх усі. Ось тут на допомогу приходить технологія об’єднаних комунікацій.

Спілкування за правилами, які нав’язує клієнт

Оскільки клієнт віддає перевагу певному каналу комунікації, найкраще, що ти можеш зробити, це адаптуватися до нього. Не диктуй спосіб роботи з системою, яку ти використовуєш. Інвестуйте в технології, які забезпечують багатоканальний підхід. У бізнес-реальності після 2020 року вам потрібен огляд на 360°. При нинішньому рівні розвитку технологій – сміливо можеш вимагати!

Уніфіковані комунікації на практиці

Спосіб багатоканального спілкування

Уявіть один інтерфейс, у якому ти відповідаєш на вхідні дзвінки, плануєш та здійснюєш вихідні дзвінки, читаєш та створюєш електронну пошту та SMS-повідомлення, а також можеш переглядати доступність агентів обслуговування та календар зустрічей. А також контекст ділових відносин і всі дані, якими ділиться клієнт. Наскільки легшою стала б ваша робота?

Елементи стратегії уніфікованих комунікацій

Для реалізації стратегії уніфікованих комунікацій необхідна інтеграція навіть кількох бізнес-додатків. Цікаві пакети пропонує Zendesk; потім відбувається розширення готової платформи CX шляхом встановлення нових готових пакетів. Є й інший спосіб. Якщо ваші потреби дуже специфічні, ви можете попросити eVolpe надати цінову пропозицію для реалізації проекту.

Слідкуйте за вами у ваших зусиллях придбати сучасну технологію уніфікованих комунікацій. Ми запропонуємо базову систему, розширимо її код, інтегруємо інструмент з іншими програмами, якщо необхідно, запровадимо наші власні або зовнішні готові плагіни та розмістимо все це на безпечних, стабільних серверах. Ви також можете бути впевнені у навчанні, обслуговуванні та обслуговуванні.

Центральний i система PBX

Телефонні дзвінки, відеоконференції, смс… усі ці канали, і останнє зокрема, дозволили зберегти і навіть розвивати бізнес в умовах пандемії коронавірусу. До речі, ми всі дізналися, наскільки можна оселитися в сучасному світі, не виходячи з дому.

Ймовірно, збережеться відхід від таких практик, як стаціонарна робота в головному офісі компанії, дорогі, невиправдані відрядження, участь у традиційних ярмарках і конференціях. Навіть після винаходу препарату SARS-CoV-2 ми продовжимо працювати (принаймні) у гібридному режимі. Роботодавці, які збережуть цю тенденцію, виграють від ринку праці. І якщо так, то будуть покращення, які допоможуть спілкуватися на відстані.

Телефонна станція – це нічого нового. Але система PBX, яка допомагає впоратися з цим, а також додатково інтегрується з іншими бізнес-додатками та «відкриває» перспективу агентів щодо питань, записаних у CRM, Marketing Automation або в історії чату, — це, безсумнівно, матиме позитивний вплив на весь клієнтський досвід.

Центральний

Bramka

Уніфіковане комунікаційне обладнання

Щоб ваша платформа об’єднаних комунікацій працювала належним чином, варто також подбати про апаратне забезпечення. Захищені сервери, на яких розміщено програмне забезпечення, яке ви використовуєте, і надійне обладнання для підтримки телефонних послуг.

Можеш знайти все, що потрібно, одразу на evolpe.shop. Ви також можете скористатися формою зворотнього зв’язку і зв’язатися з нашим консультантом за допомогою у виборі.

Яку систему кол-центру вибрати?

Live chat

Переглядаючи різноманітні веб-сайти, ви, ймовірно, натрапляли на спливаючі вікна чату, зазвичай у нижньому правому куті екрана. Все більше і більше компаній заохочують користувачів Інтернету обговорювати пропозицію безпосередньо з консультантом. Таким чином виключається ризик того, що потенційний клієнт «клацає» по вкладках, збирає корисні знання та відкладає рішення про покупку або звернеться до конкурентів. Або він піде зі сторінки без тієї інформації, за якою туди зайшов.

Завдяки технології уніфікованих комунікацій ви можете впоратися з усім цим в одній панелі, відразу посилаючись на знання про схожі звіти та історію відносин з цим конкретним клієнтом (якщо ти вже з цим мав справу).

Тобі подобається цей матеріал?

Підпишися на розсилку та отримуй більше такого контенту

Social Media

Крім стандартної прямої комунікації, клієнти все частіше охоче висловлюють свою думку публічно в соціальних мережах. Публікації в соціальних мережах стали способом вираження розчарування, але також і похвали перевірених продуктів і послуг. Таке повідомлення може навіть не бути адресованим тобі. Крім т. зв прямі повідомлення, тому ви також повинні контролювати коментарі та публікації, розміщені поза офіційною «сторінкою компанії».

Звичайно, можеш щодня входити в усі ці програми та керувати своїм спілкуванням в окремих вкладках браузера. Також можна використовувати т.зв Також можна використовувати т.зв

Однак отримаєш найбільшу користь від інвестицій у технологію об’єднаних комунікацій. Ми пропонуємо реалізацію власної ІТ-платформи та інтеграцію такого інструменту з соціальними мережами, які сподобаються вашій цільовій групі. Це можна зробити, наприклад, за допомогою відповідних готових плагінів. Але найкраще розкажіть нам про свої потреби, і наші спеціалісти підкажуть оптимальну стратегію.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin

Customer Service

Клієнт, який розчарувався продуктом чи послугою, прийшов до вас випадково, або той, хто був розчарований рівнем підтримки з боку продавця – все одно може стати покровителем вашого бренду. Звучить не реально? Звучить як виклик спеціальному агенту. І зазвичай вони здійснюють Customer Support.

Все залежить від того, наскільки швидко відреагуєш на повідомлення і чи запропонуєш конструктивне вирішення ситуації. Система класів підтримки клієнтів лише полегшить тобі роботу. Деякі дії – завдяки цьому – відбуваються автоматично. Крім того,використовуєш підказки щодо наступних найкращих кроків, маєш доступ до знань про попередні етапи відносин і створюєте базу знань про вподобання клієнтів для «майбутніх поколінь».

Яку систему обслуговування клієнтів вибрати?

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Відповідно до припущень Управління взаєминами з клієнтами, ти повинен поставити свого клієнта та його потреби в центр уваги. Замість того, щоб зосередитися на внутрішніх процесах, зверни увагу на проблеми, з якими бореться потенційний покупець. Адаптуй свою діяльність до її вимог і поточного етапу процесу закупівлі. Таким чином, ти реагуєш на реальний попит,сформуєш позитивне споживче враження та побудуєш міцні партнерські стосунки на майбутнє.

Якщо поєднаєш додаток CRM з іншими інструментами комунікації, то отримаєш саме той ефект, який описано у визначеннях термінів: Customer Experience, Unified Communications, omnichannel або Customer Journey.

Вибери CRM систему
з широкого асортименту eVolpe

Автоматизація маркетингу

Цей конкретний тип програми пропонує такі функції, як: масова розсилка повідомлень, розробка онлайн-маркетингових кампаній, відстеження активності на веб-сайті, а іноді навіть моніторинг соціальних мереж або оптимізація позиціонування (SEM).

Електронна пошта залишається одним з улюблених каналів спілкування з клієнтами. У системі Marketing Automation також створиш форми та push-повідомлення, за допомогою яких зможеш охопити потенційних покупців. Якщо мрієш про уніфікований зв’язок – не можеш пропустити всі ці функції. Вони будуть корисні не лише на етапі формування лідера, але й як спосіб досягнення пропозицій перехресних і додаткових продажів.

Яку систему автоматизації маркетингу вибрати?

Zdolność uczenia się szybciej od konkurencji, może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz

Arie de Gaus (Ар’є де Гаус)

Чи впроваджуєш стратегію єдиних комунікацій у своїй компанії?

Скористайся консультацією та підтримкою фахівців eVolpe

Прокрутити вгору