Штучний інтелект

Кожен раз, коли бачиш успішний бізнес, це означає, що хтось колись прийняв сміливе рішення.

Peter Drucker

Що таке штучний інтелект?

Ми говоримо про штучний інтелект, коли програмне забезпечення певного типу імітує людський інтелект, тобто воно має здатність виконувати завдання та поступово вдосконалювати їх на основі інформації, що надається регулярно. Тобто: навчатися.

Щоб говорити про штучний інтелект, потрібно включити Deep Learning — глибоке навчання, Machine Learning — машинне навчання та Neural Networks — нейронні мережі.

Штучний інтелект – розвиток

1950-1980 роки

Нейронні мережі

система обробки інформації, будова і принцип дії якої моделюються за моделлю функціонування біологічної нервової системи.

1980-2010 роки

Машинне навчання

самовдосконалення комп’ютерів і алгоритмів на основі даних у міру накопичення досвіду.

Сьогодні

Глибоке навчання

процес, за допомогою якого комп’ютер або алгоритм вчаться виконувати завдання, природні для людського мозку, такі як розпізнавання мови, ідентифікація зображень і прогнозування.

Наукова (не) фантастика

З чим у вас асоціюється штучний інтелект? Ймовірно, людиноподібні роботи захоплюють світ штурмом? Насправді він не є ні штучним, ні розумним. І хоча значна частка респондентів (45%, за даними Vmware) вважають це скоріше «річчю», ніж набором інтелектуальних алгоритмів для покращення роботи ІТ-програмного забезпечення, реальність виявляється менш захоплюючою.

Насправді мета технології AI не замінити людей, а підвищити ефективність нашої роботи. І хоча це все ще звучить досить неймовірно, рішення штучного інтелекту вже назавжди увійшли в наше повсякденне життя. І нам не потрібно чекати якоїсь футуристичної революції. Можеш використовувати рішення штучного інтелекту сьогодні, ведучи свій бізнес, без будь-яких спеціальних технічних навичок або величезних витрат на інновації.

Вже 37% компаній у світі впровадили штучний інтелект

Business Insider

Чим корисний штучний інтелект на підприємствах?

Ти вже використовуєш ІТ-систему? Наприклад, програмне забезпечення CRM? Ти перевантажений кількістю інформації, яку маєш? Перевантажений кількістю інформації, яку маєш? Ось три причини, чому варто скористатися перевагами штучного інтелекту.

  • надання можливості ширшому розумінню зібраних даних,
  • аналітика та прогнозування,
  • автоматизація складних або повторюваних завдань.

Технологія штучного інтелекту підвищує ефективність і продуктивність підприємства шляхом автоматизації процесів або завдань, які колись вимагали участі людини. Крім того, це надає значення даним, масштаб яких не піддається людській інтерпретації.

У тебе є які-небудь питання?

Запишися на безкоштовну консультацію з експертом eVolpe

video call

Переваги інвестування в штучний інтелект

Підвищення обчислювальної потужності системної інфраструктури компанії

Дозволяє працювати з великими обсягами даних і широким контекстом бізнес-знань

Конкурентна перевага перед компаніями,які обробляють дані традиційним способом

Подобається цей матеріал?

Підпишися на розсилку та отримуй більше такого контенту

Точні та швидкі бізнес-рішення, підкріплені аналітикою, а не інтуїцією

Підвищення продуктивності та комфортності роботи вашої команди

Підвищення інформаційної безпеки

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin

Практичні застосування штучного інтелекту

  • Chatbot / Voicebot – служить для класифікації проблем, про які повідомляє клієнт, і надання точних відповідей на поставлені запитання (без втручання людини);
  • Інтелектуальний помічник – аналізує великі масиви даних і допомагає витягти ключову, критичну інформацію для певної ситуації;
  • Механізм рекомендацій – надає автоматичні рекомендації на основі звичок користувача;
  • Механізм прогнозування – забезпечує прогнози щодо ймовірних подій у майбутньому;
  • Механізм прогнозування – забезпечує прогнози щодо ймовірних подій у майбутньому;
  • Розпізнавання зображень, мови, почерку;
  • Штучна творчість – програми, які автоматично генерують літературні форми, створюють, аранжують та інтерпретують музику тощо;
  • Автономні транспортні засоби;
  • Технологія розумного будинку;

Штучний інтелект у твоїй системі CRM

Клікай менше, продавай більше

SugarPredict — це система прогнозування бізнесу, яка була включена в систему Sugar Sell.

  • Це дозволяє користувачам швидко оцінювати потенціал воронки продажів і робити точні прогнози майбутніх транзакцій.
  • Він підтримує розвиток компанії, аналізуючи дані з внутрішніх і публічних джерел.
  • Це також дозволяє створити ідеальний профіль клієнта (ICP) і точно передбачити, який клієнт з більшою ймовірністю здійснить наступну транзакцію.

Тебе цікавлять рішення штучного інтелекту?

Скористайся консультацією та підтримкою фахівців eVolpe

Прокрутити вгору