База знань

Електронні книги

Як керувати дистанційним бізнесом?

Посібник, який прочитали, є результатом багаторічного досвіду eVolpe у сфері, яка через пандемію коронавірусу та технологічний прогрес тепер також стосується компаній за межами нашої галузі. Тут знайдеш багато інформації про корисні інструменти та передову організаційну практику. Прочитаєш про користь і шкоду режиму «Домашній офіс». Також дізнаєшся, яких помилок не допускати та як правильно розпоряджатися часом розсіяної команди.

Все, що потрібно знати про впровадження CRM системи

7 комплексних розділів по кожному з етапів впровадження CRM системи в організації. Дізнайся деталі вибору програмного забезпечення, співпраці з командою розробників, прийняття користувачами та інші етапи цієї складної роботи. Все в доступній формі контрольних списків для галочок.

Аналітичний CRM

CRM — потужний інструмент для оперативної роботи та аналізу даних. За правильного використання він надає ціни аналітичних знань, які сприяють прийняттю. Дізнайся більше про те, як отримати максимальну віддачу від цього класу програмного забезпечення.

COVID-19 і ринок CRM систем

Наразі відомо, що наслідки коронавірусу виходять за рамки здоров’я та життя людей. Останні, очевидно, найсуворіші. Крім того, пандемія накладає відбиток на такі сфери, як: політика, культура, релігія та бізнес у широкому розумінні. Матеріал, який завантажуєш, був створений як відповідь на запитання – «Наскільки епідемія коронавірусу вплинула на ринок CRM-систем і процес отримання програмного забезпечення на польських підприємствах?».

Sugar в управлінні продажами

Опис ключових функцій системи Sugar в контексті управління продажами. Опис ключових функцій електронної книги дізнаєшся, як програмне забезпечення SugarCRM допомагає підприємцям реалізовувати плани продажів, керувати потенційними клієнтами, звітувати або покращувати т.зв. Sugar Customer Experience В контексті управління продажами.

Як вибрати систему CRM?

Публікація про різні етапи вибору CRM системи. Які питання варто розглянути, чим не можна нехтувати та які переваги можна отримати? Відповідь на ці та інші популярні питання отримаєш, прочитавши електронну книгу «Як вибрати CRM систему?». Натисни ЗАВАНТАЖИТИ та переконайся, що все запам’ятав.

GDPR
і CRM системи

Аналіз функціональності популярних CRM систем в контексті дотримання Загального регламенту захисту даних. Дізнайтеся, які механізми захисту даних пропонуються як стандартні та що дозволяють системи Sugar і SuiteCRM.

Підготовка до GDPR

https://evolpe.pl/przygotowanie-do-rodo/

Публікація про загальні принципи GDPR та потенціал програмного забезпечення SugarCRM в контексті організації процедур обробки персональних даних на підприємствах. Читай, які зобов’язання накладає на компанії новий регламент ЄС і які функції системи Sugar допоможуть їх виконати.

Методи впровадження ІТ-систем

https://evolpe.pl/metodyki-ebook/

Порівняння традиційної та гнучкої методології впровадження. Ознайомтеся з основними принципами водоспаду та спритними підходами. У публікації прочитаєш про переваги та недоліки обох способів реалізації ІТ-проектів. Також дізнаєшся, що означають такі поняття, як: SCRUM, Product Discovery, System Overview, Sprint і Time & Material.

Порушити статус-кво

Переклад публікації SugarCRM Inc на перевагу їхньої системи над конкуруючими рішеннями. Дізнайся про можливості, які відкриває перед тобою відкритий код Sugar, і виділяйтеся на ринку, надаючи своїм клієнтам унікальний клієнтський досвід.

11 правил успішного впровадження CRM

11 правил успішного впровадження CRM

Набір практичних порад – кожного разу підкріплених прикладом і антимаппом – для підготовки до впровадження ІТ-програмного забезпечення на підприємстві. Видання призначене в першу чергу для тих, хто приймає рішення щодо впровадження системи класу CRM в компанії.

Продажі вимірюються

Модне слово продажів останніх років? Улюблена тема на конференціях для торгових представників? Класика корпоративного “жаргону”?Key Performance Indicator, KPI, тобто ключові показники ефективності, які дозволяють вимірювати ефективність у досягненні бізнес-цілей. Детальніше про них читай в статті нашого керівника відділу продажів Sławomira Wnuka (Славоміра Внука).

Аналітична CRM в Новому Продажі

Тебе цікавить тема Business Intelligence та AI? Цікаво, що можна реалізувати у твоїй CRM-системі? Завантаж статтю про аналітичні функції цього класу програмного забезпечення. Наш начальник відділу продажів Славомір Внук пояснює цю тему в іншій статті для журналу Nowa Sprzedaż.

Роль CRM в омніканальності

Маркетинг і продажі у другому десятилітті 21-го століття не тільки варті уваги, але й повинні здійснюватися з використанням кількох каналів одночасно. Програмне забезпечення CRM допомагає організувати заплановані та реалізовані заходи та правильно звітувати про досягнуті результати. Прочитай докладніше, що про це написала наш головний операційний директор Magdalena Ziębińska в журналі «Nowa Sprzedaż».

CRM Cost Control: Керівництво покупця

Аналіз TCO (Total Cost of Ownership) найпопулярніших комерційних CRM систем. Де шукати приховані платежі та як вибрати програмне забезпечення за загальною вартістю володіння? Обов’язково прочитайте, перш ніж зробити остаточний вибір!

Вибрані публікації з блогу eVolpe

Спеціальна система CRM пропонує корисні, нестандартні функції, такі як можливість прогнозування доходів.

Наскільки важлива оптимізація роботи CRM?

Чому навіть найкращі системи CRM повинні підлягати періодичній оптимізації продуктивності?

Що об’єднує Customer Journey Map
i CRM?

Що таке карта шляху клієнта? Як його створити і використовувати в повсякденній роботі? Як розробити Customer Journey Map безпосередньо в CRM-системі?

Скоринг клієнтів
в системі CRM

Як підтримати відділ продажів в оцінці потенціалу клієнта, тобто що таке скорингв CRM-системі?

Поговоріть з нами
про консультаційні послуги
та впровадження CRM систем у вашій компанії!


Ми зв’яжемося з тобою
напротязі 24 годин.

Прокрутити вгору