Управління взаємовідносинами з клієнтами

Стратегія (і система) турботи про відносини з клієнтами

Є тенденції, які не виходять з моди. Так само, як маленька чорна сукня часів Коко Шанель або обладнання Apple зі знаменитої презентації першого iPhone. Серед технологій для бізнесу – є одинтакий клас програмного забезпечення, без якого ти просто не зможеш працювати.

Звичайно, я говорю про CRM-систему.

Філософія та програмне забезпечення CRM –
те саме чи все-таки різні речі?

Управління взаємовідносинами з клієнтами (Customer Relationship Management) – це насамперед філософія ведення бізнесу з акцентом на високий рівень відносин з клієнтами Програмне забезпечення CRM – цеінструмент, який дозволить реалізувати таку стратегію.

Відповідно до припущень Управління взаєминами з клієнтами, ти повинен поставити свого клієнта та його потреби в центр уваги. Замість того, щоб зосередитися на внутрішніх процесах, зверни увагу на проблеми, з якими бореться потенційний покупець. Адаптуй свою діяльність до її вимог і поточного етапу процесу закупівлі. Таким чином, ти реагуєш на реальний попит,сформуєш позитивне споживче враження та побудуєш міцні партнерські стосунки на майбутнє.

Стратегія CRM може підтримуватися рядом інструментів. Навіть традиційний паперовий календар, або трохи більш просунутий за своєю формою – аркуш Excel, дозволяють реалізувати певну його частину. Програмне забезпечення CRM — це рішення, яке відображає весь складний бізнес-процес. Коли ти звернешся до системи такого класу, можеш бути впевнений, що вся інформація знаходиться в одному місці, а щоденна операційна діяльність створює довгострокову стратегію максимізації прибутку.

8 сигналів про те, що тобі потрібна CRM-система

1

Маєш проблеми із залученням чи утриманням клієнта?

Найкращий спосіб залучити клієнта, а потім заохотити його і підтримувати відносини з твоєю компанією – це зосередитися на його потребах. Цього важко досягти в хаосі та інформаційному перевантаженні,якщо не організувати правильне зберігання та систематизацію. Якщо ти з цим борешся, і не можеш відстежити наступний крок клієнта– ось ще один сигнал, що тобі терміново потрібна CRM-система!

2

Тобі потрібен спосіб захисту твоїх особистих даних?

Ти, напевно, вже стикався з Положенням про захист персональних даних(GDPR). Це було гучно у 2018 році, з нагоди вступу в дію нових правил у Європейському Союзі. Розглядуваний регламент, у якому використовується ця абревіатура, стосується особливих умов захисту персональних даних Відповідно до ньоготи зобов’язаний подбати ,зокрема, про свободу висловлення та відкликання згоди на обробку інформації. Існує багато правил, яких необхідно дотримуватися. І хоча дискусія на цю тему дещо затихла, документ все ще застосовується (і тісно пов’язує) усіх підприємців ЄС.

Найпростіший спосіб освоїти тему – впровадити ІТ програмне забезпечення. CRM-система значно полегшить управління такими “чутливими” знаннями. Це також захистить тебе від ризику запуску розподіленого (не обов’язково електронного) архіву. Все в одному місці, на захищених серверах, є порятунком від нескінченної бюрократії та жахливих покарань за порушення правил.

3

Шукаєш шлях для розвитку свого бізнесу?

Напевно, ти не раз чув, що хто не йде вперед, той деградує. Тим більше в бізнесі! Звичайно, стратегію управління відносинами з клієнтами можна реалізувати за допомогою багатьох різних інструментів, а не тільки програмного забезпечення для ІТ. Ми писали про це не раз. Навіть у цьому матеріалі трохи вище. Для впевненості , повторюємо: «CRM – це філософія, яка передбачає турботу про гарний стан відносин з клієнтом і ставить його потреби в центр уваги». Його можна проводити різними способами:маючи в руках паперовий календар і блокнот, файл Excel ,або ж озброївшись CRM-системою

Вибір за тобою. Питання в тому, чи можеш ти дозволити собі застрягнути в минулому? Конкуренція наступає на п’яти. Клієнти очікують високого рівня обслуговування та короткого часу відповіді. Настав час зламати статус-кво та інвестувати в подальший розвиток свого бізнесу. CRM-система не тільки полегшить тобі роботу, а (правильно підібрана і впроваджена) – навіть гарантує!

4

У тебе вже є щось подібне, але воно не відповідає всім потребам?

Якщо в твоїй компанії вже є система CRM, ти, ймовірно, розумієш цінність впровадження бізнес-стратегії, орієнтованої на клієнта. Однак може виявитися, що ти маєш застаріле програмне забезпечення, тобто програмне забезпечення, «успадковане», таке, яке більше не відповідає потребам сучасного, процвітаючого підприємства. Не дивно, що ти натрапив на наш веб-сайт. Настав час щось змінити, щоб познайомити свій бізнес з реаліями 20-х років XXI століття!

5

Шукаєш заощадження?

Думка може бути суперечливою, але іноді, щоб заощадити, спочатку потрібно розумно інвестувати. Купівля CRM-системи – це розумна інвестиція. І якщо ти почуєш від свого начальника чи фінансового відділу: «ми не можемо собі цього дозволити» — ось підказка, як спростувати такий аргумент.

Спочатку розпитай про контекст. Самої фрази «ми не можемо собі цього дозволити» недостатньо, щоб відмовитися від цієї ідеї. Адже можна домовитися з будь-яким постачальником! Ціни, зазначені в офіційних прайс-листах, можуть змінюватися в залежності від умов договору. Крім того, існують системи, які працюють у формі Minimum Viable Product (MVP), тобто рішення з основними, необхідними функціями CRM. Хоча всі твої потреби є значними ,але ліпше отримати систему яка відповідає декільком найважливішим(за менші гроші) яка себе виправдає,і повторимося: – заробить на систему преміум-класу.

Так працює програмне забезпечення з Open Source – ти можеш налаштувати його відповідно до твоїх індивідуальних вимог. Також немає перешкод деякий час використовувати стандартну версію або версію з незначними змінами, які стосуються лише найважливіших галузей. Через кілька місяців ти можеш розширити свою систему на основі додаткового замовлення. До цього часу ти навчишся керувати та використовувати основні механізми, які тільки допоможуть тобі максимізувати прибуток. Простіше кажучи: MVP системи CRM допоможе тобі заробити на Premium-версії.

Є ще один сценарій. Можливо, ти думаєш що не можеш собі щось дозволити, тому що розглядаєш програмне забезпечення, за яке стягується додаткова плата залежно від використовуваного дискового простору, викликів API або інших непередбачених факторів Перш ніж випередити ідею придбання CRM-системи як такої – перевір, чи є продукт з більш пасуючим прайс-листом. Ми запевняємо тебе, є!

6

Витрачаєш багато часу на мануальну роботу?

Правда, CRM-система може здатися складною, особливо якщо оцінювати її функціональність на основі стандартної DEMO-версії, де включені всі можливі опції. Робота з програмою, меню якої розгортається «нескінченно», може бути вражаючим. Не дивно, якщо ти відчуваєш, що на це йде більшість твого робочого дня.

На щастя, це не так виглядає після впровадження. Кожному користувачеві надається свобода налаштовувати та обмежувати розкриті функції тим галузям, які фактично тим займаються. Це також може бути розроблено з ролями та дозволами.

Всупереч поширеній думці, ретельне поповнення системи економить твій час! Тобі більше не потрібно розпитувати про все своїх товаришів по команді та чекати їх відповіді. Контекст відносин з кожним клієнтом можна знайти у відповідних вкладках. Архівуючи листування та створюючи нотатки після розмов – ти заощадиш цінні хвилини, витрачені на пошук поштових скриньок; також колишні співробітники (якщо ти маєш доступ).

Сучасні рішення CRM також надають широкий пакет удосконалень Business Intelligence, які автоматизують, наприклад:дослідження знань про підрядників в Інтернеті, створення звітів або введення даних. Чиста економія дорогоцінного часу!

7

Ти працюєш віддалено?

Віддалена робота стала стандартом для багатьох індустрій. Якщо це стосується тебе – ось ще один сигнал, що тобі потрібне правильне програмне забезпечення.

Система CRM допоможе тобі приборкати комунікаційний шум, що виникає в результаті розсіювання команди. Архівування електронних листів, нотаток зустрічей і телефонних дзвінків, нагадувань про подальші дії — усі ці функції стануть у нагоді, коли стан окремих питань у конференц-залі неможливо перевірити.

8

Тобі потрібні достовірні знання про стан твоєї компанії?

Для сучасного підприємця не новина, що обсяги продажів вимірюються. І не тільки в грошах. Щоб достовірно визначити стан свого бізнесу – варто звернути увагу на кілька критичних KPI.

Такі питання, як RFM, CLV, CRR і CCR, показник покинутого кошика і cross-sell/up-sell є важливими елементами побудови ефективної стратегії продажів. CRM-система, озброєна функціями звітності, а все частіше також механізмами Business Intelligence та Artificial Intelligence, дає змогу виконувати такий тип аналізу KPI. Причому на дуже просунутому рівні. Завдяки йому ти можеш реагувати на зміни тенденцій і постійно вдосконалювати свою бізнес-модель.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin

Переваги CRM-системи

Централізація знань про клієнтів

одне, завжди доступне місце для зберігання інформації

Покращення комунікації всередині організації

доступ до повного контексту розгляданої ситуації

Ефективна організація робочого дня продавців

визначення пріоритетів запланованих заходів, календар, система нагадувань і звітів

Покращення клієнтського досвіду

упорядкований процес обслуговування клієнтів

Динамізація процесу продажів

реагування на інформацію про зміни в Customer Journey

Повний контроль за станом компанії

своєчасна звітність щодо ефективності команди та прогнозування доходів

Підвищення ефективності працівників

підвищення стандартів роботи, підвищення якості та темпу виконуваних завдань, збільшення продажів

Накопичення цінних ноу-хау

збереження знань про клієнтів в компанії

Тобі потрібна CRM-система?

Скористайся консультацією та підтримкою фахівців eVolpe.

Як вибрати систему CRM?

Питання вибору правильної CRM-системи – досить складна тема. Наша порада: не починай з порівняння продуктів. Подумай про власні потреби. Зрештою, це має бути інструмент, пристосований до твого бізнесу, а не навпаки.

Визнач вимагання щодо системи!

Звичайно, коротке дослідження доступних варіантів не завадить. Набагато краще, якщо ти проводиш його з урахуванням індивідуальних потреб. На цьому етапі – крім бізнес-процесу та наявних методологій впровадження – необхідно розпізнати: ІТ-середовище, доступні параметри системного хостингу та вимоги до обладнання. Твоя відповідь на запитання про кількість користувачів або твоя думка щодо ліцензійних зборів також може визначити напрямок подальших пошуків. Тому переконайся, що продукт, який ти розглядаєш, точно відповідає твоїм індивідуальним вимогам.

Пам’ятай, що тебе завжди може підтримати консультант з компанії, що займається впровадженням. Така людина, завдяки своєму досвіду, чудово знає, які питання поставити, щоб розібратися в суті справи. Одна голова -добре,а дві ліпше,і на такому ранньому етапі консультації ти не пов’язаний жодним контрактом. Не соромся звертатися за допомогою !

Проаналізуй рекомендацію консалтингової компанії!

Після розмови про індивідуальні потреби – досвідчений консультант зможе звузити спектр твого вибору та представити можливі варіанти. Шукай партнера з впровадження, який має широкий спектр доступних варіантів. Ти підвищиш шанси на отримання об’єктивної пропозиції. Зрозуміло, якщо впроваджуючий продає лише 1 систему – він переконає тебе купити її, незалежно від рівня її придатності до твого випадку. На цьому етапі ти можеш розраховувати на презентацію функціональних можливостей і доступ до DEMO версії запропонованого програмного забезпечення.

Визнач маштаб реалізації!

Придбання CRM-системи — це процес, який називається впровадженням. Таке програмне забезпечення, якщо воно дійсно має задовольняти індивідуальні потреби, не запускається в один день. Впровадження не повинно теж тривати місяцями. Існують короткі проекти, що передбачають адаптацію деяких вибраних механізмів, т. зв Мінімально життєздатний продукт. (Minimum Viable Product.)

Однак буває і так, що доводиться або створювати інструмент з нуля, або стрімко розвивати надбудову його архітектури. Все залежить від твоїх потреб. І від бюджету, який плануєш виділити. На цьому етапі розробляється початкова концепція готового інструменту – достатнього для підготовки приблизної оцінки проекту. На його основі ти зможеш вирішити, що робити далі.

Бери участь у майстер-класах!

Не знаєш, що вибрати? Все відбувається занадто швидко, і у тебе складається враження, що, незважаючи на віддану підтримку консультантів компанії, що впроваджує, від тебе втікає багато інформації? Ще є час, щоб виправити це. Перш ніж витрачати гроші на програмне забезпечення, яке тебе розчарує, пройди семінар з System Overview та/або Product Discovery .

Система Overview

Під час огляду системи (System Overview) ти дізнаєшся про ідею та можливості CRM-систем Ми розповімо, що це таке, щоб ти відкрив справжній потенціал бізнес-стратегії, яка цікавить клієнтів. Ти також дізнаєшся про стандартну номенклатуру та типові процеси, відтворені в системі CRM. Ти також дістанеш підтримку в роз’ясненні твоїх потреб у програмі.

Навчишся працювати в CRM-системі, виконавши перші практичні вправи на DEMO-екземплярі. Після таких занять, оснащених новими знаннями та суб’єктивним досвідом – ти приймеш зважене рішення набагато ефективніше.

Відкриття продукту

Є й другий варіант. Ми пропонуємо його людям, яким не подобаються стандартні рішення. Тобі потрібна комплексна реалізація на основі глибоко вивчених потреб? Під час семінарів Product Discovery ми дізнаємося, як повинен виглядати інструмент, розроблений відповідно до твоїх конкретних вимог. (Що?)

Ми також розглянемо процеси, що відбуваються в організації, враховуючи точку зору ключових користувачів запропонованої системи. (Для кого?)

Нарешті, ми також пояснимо механіку реалізації, поділену на етапи. (Як?) Нарешті, ти отримаєшпершу версію Backlog-Рroduct з найважливішими User Stories, які потрібно завершити в проекті.

Котру з систем CRM вибрати?

EVolpe пропонує аж 5 CRM-систем. Тому їх стільки, бо як ми намагалися довести вище, CRM-система повинна бути підібрана до індивідуальних потреб конкретної компанії.

Давай поговоримо про систему для твоєї компанії!

Системи з відкритим кодом ( Open Source)

У нас є така можливість, тому що більшість наших рішень – це системи з Open Source . Це вже готові вироби, які можна використовувати в стандартному вигляді або вільно розробляти, відповідно до виявлених потреб .

Буває, що до класичних, традиційних функцій CRM ми додаємо цілком конкретні механізми «на вимогу». Деякі з них пізніше перетворюються на готові пакети і можуть бути запропоновані як доповнення до наступних реалізацій. Звичайно, за умови, що така функція буде корисна клієнту. Це прискорює весь процес, адже замість створення нового механізму достатньо «підключити відповідний штекер» до обраної CRM-системи .

Перевага наявності системи з відкритим вихідним кодом, на додаток до вільного внесення змін до твого коду, полягає в повній свободі місця встановлення .

Чи є у тебе власна серверна інфраструктура? Ти віддаєш перевагу використовувати хмару виробника? А може, ти хотів би довіритися компанії-впроваджувачу, яка створить систему і буде її продовжуватиі підтримувати? Всі ці варіанти можливі !

Увага! Всупереч поширеному міфу – системи з відкритим кодом зовсім не безкоштовні. Деякі з них ліцензовані, що означає щомісячну або річну плату виробнику. Навіть ті, що не мають ліцензійних зборів, можуть коштувати вам досить дорого. В обох випадках ви оплачуєте необхідні роботи з програмування, хостинг (якщо вибереш), позадоговірну технічну підтримку або подальший розвиток.

Не піддавайся на маркетингові трюки, які припускають, що відкриті рішення безкоштовні! За гідну систему доводиться платити, незалежно від відкритості чи герметичності коду. Тому вимагай від партнера з впровадження повного контролю (як Власника продукту) над витратами,понесеними в рамках проекту, та прозорої інформації про рівень поточних і прогнозованих витрат.

Отримай швидку рекомендацію щодо CRM-системи

Без декларацій. Безкоштовно. За 4 хвилини. В мережі.

Системи SaaS CRM

Вище ми згадували, що CRM-систему неможливо запустити за один день…

Ну, якщо тільки це не „хмарне” рішення, що поширюється як “Software as a Service” . Ти можеш використовувати цей тип програмного забезпечення як послугу.

Теоретично ти отримаєш доступ до CRM-системи навіть за 24 години. В такому разі про додаткові налаштування не йде мова. Ти отримуєш порожній стандартний екземпляр. Якщо тобі вистачає функціональних можливостей і ти поспішаєш – можливо, варто.

Зачекай ще трохи, а також у варіанті SaaS ми впровадимо деякі налаштування для тебе. В основному такі, реалізовані завдяки активації або деактивації певних областей в панелі адміністрування. Функціональність цього типу додатків часто «вибудовується» також за допомогою готових пакетів та інтеграторів.

Як відбувається впровадження CRM-системи?

У світі ІТ-реалізацій все відбувається поетапно. Принципи співпраці, а також вартість і час реалізації випливають безпосередньо з контракту на впровадження, результатів аналізу та твоїх рішень, прийнятих під час проекту. Найпоширенішим сценарієм є наступний.

Укладення договору на впровадження.

Перед початком роботи над системою необхідно узгодити умови співпраці. Тому документ, який називається контрактом на виконання, підписується до початку аналітичної роботи. Він містить принципи подальшої співпраці в проекті.

Звичайно, ти можеш відмовитися в будь-який момент. Контракт, про який йде мова, також є забезпеченням на випадок твоєї відмови від цілей проекту. Відповідно до загальноприйнятої практики в ІТ, контракт передбачає, що оплата повинна здійснюватися тільки за вже виконану роботу. У разі відмови система (як вона є) залишається у твоєму повному розпорядженні.

Аналіз перед впровадженням.

Після того, як ти визначиш, кому він належить, і підпишеш відповідний договір – до роботи приступає команда бізнес-аналітиків і системних аналітиків. Їхня участь є важливою для успіху всього проекту. У рамках аналізу перед впровадженням вони здійснюють такі дії:

  • враховують найважливіші аспекти функціонування вашої компанії,
  • поглиблено знайомляться з бізнес-процесом,
  • розкривають потреби усіх ключових користувачів системи,
  • встановлюють загальні цілі для реалізації ,
  • розпізнають необхідні функції програмного забезпечення,
  • розробляють процес, який необхідно відтворити в системі.

Аналіз перед впровадженням зазвичай відбувається у формі семінарів у замовника. Але відеоконференція стає все більш популярним методом. На тебе чекає презентація Power Point, робота з інтерактивними інструментами (дошки, схеми) та демонстраційне заняття з практичними завданнями. Ти можеш розраховувати на те, що аналітики запишуть усі потреби, про які повідомлялося на цьому шляху. Ключові з них підуть до Product Backlog, а ті, які будуть реалізовані пізніше або з нагоди наступного проекту – на т.зв. «Парк ідей» .

Оцінка

Після семінару аналітики зустрінуться з програмістами та проконсультуються щодо тривалого характеру необхідних змін. На підставі цього вони підготують для тебе кошторис всього проекту.

Сумлінно складений кошторис включає:

  • поділ проекту на менші частини,
  • інформацію про оцінений час, необхідний для індивідуальних покращень,
  • інформацію про вартість окремих елементів,
  • верхню межу бюджету для системи у прийнятому вигляді ,
  • зобов’язання здійснити виконання у визначений термін (за умови, що обсяг робіт не розширюється за бажанням замовника),
  • Backlog (покращення) User Stories , яке потрібно зробити в проекті.

Впроваджувальні роботи

Прийнявши умови, представлені в кошторисі, нарешті можна братися до роботи з системним кодом!

У наш час впровадження найчастіше здійснюють в agile, етапах, у т. зв Спринтах Після цього кожні два тижні віддається функціональний прирост працюючого програмного забезпечення. Добір функцій базується на поточному досвіді користувача, і кожен випуск має бути затверджений інвестором. Таким чином, ти можеш вільно контролювати обсяг і послідовність виконуваних робіт. А програмуванням займаються фахівці.

Чи знаєш ти, що…

Кожен проект може складатися з багатьох послідовних Спринтів. Зазвичай їх є від кількох до кількох десятків. То ти вирішуєш коли продукт є готовий. Це може статися після вичерпання Product Backlog або, наприклад, після вичерпання виділенного бюджету.

Постійний зв`язок з командою девелоперів.

Під час впровадження на тебе чекають багато зустрічей з колективом. Вони безперестанно вдосконалюють отриманий інструмент та виробничий процес.

В ідеалі для цієї мети тобі слід призначити координатора проекту, який називається Product Owner . Саме він затвердить наступні User Stories для впровадження, він буде тестувати і обирати представлені командою розробників рішення. В результаті ви отримаєте інструмент, пристосований до ваших індивідуальних і поточних (!) потреб.

Випробувальні тести

Випробувальні тести чергуються з прогресом команди розробників. Це означає, що після кожного спринту у вас є можливість самостійно протестувати зміни. Весь час з вами на зв’язку для консультації є: аналітики та програмісти.

Після кожного зі спринтів можлива інсталяція додатків , які створюють приріст т. зв «Виробництва». Звичайно, не кожен Спринт має закінчуватися таким виробництвом. Це повністю залежить від твого рішення.

Навчання для користувачів

Тому навчання – це етап, який не можна пропускати! Обов’язково залучай членів твоєї команди та покажи їм інструмент, який їм потрібно буде використовувати відтепер. Під час тренінгу вони зможуть не лише прослухати лекцію та поставити запитання, а, головне, протестують інструмент під наглядом спеціалістів компанії-впроваджувача. Тільки так ти забезпечите найвищу ефективність з перших хвилин використання системи.

Етап навчання не можна пропускати! Для того, щоб система приносила передбачувану користь для бізнесу, необхідно повністю знати про пропоновані можливості; особливо серед співробітників компанії, які не були задіяні на попередніх етапах впровадження

Початок виробництва

Ще одна річ, до якої варто підготуватися, — це… працююча система. Це, мабуть, не дивно. Саме з цією метою ти звітуєш перед реалізаційною компанією. Після вичерпання Беклогу, бюджету або за твоїм явним бажанням – проект закінчується і система «запускає виробництво» (якщо до цього часу не використовувалася в неповному вигляді).

Після впровадження в організацію нового інструменту робочий день працівників зміниться. Важливо, щоб усі були обізнані про доступні функції та переваги використання системи.

Крім оперативної роботи, потрібно також звикнути вимірювати KPI та реагувати на раніше нереалізовані тенденції. Час прийняти новий виклик!

Вимірюються продажі, що є сімома найважливішими KPI в торгівлі

Більше інформації про KPI, корисних у продажах, можна знайти в журналі «Nowa Sprzedaż» у статті Керівника відділу продажів eVolpe – Sławka Wnuka.

Чи знаєш ти, що…

Backlog продукт під час впровадження еволюціонує Те, що трапилося після аналізу перед впровадженням, під час зустрічей з командою розробників або в результаті спілкування в системі проектування, може бути в будь-який момент змінено, перероблено та присвоєно інший пріоритет. Ти вирішуєш, що піде на виконання. Приготуйтеся до такої відповідальності та призначте компетентну особу!

Проектні зустрічі

Кожна ітерація проекту починається з зустрічі під назвою Planning. Під час нього визначається головна мета майбутнього спринту. Потім вибираються User Stories, рішення яких дозволяє досягти нового приросту. Усі вони разом утворюють т. зв. Sprint Backlog. Друга частина зустрічі базується на детальному плануванні роботи командою розробників, щоб готові питання відповідали заздалегідь визначеним критеріям завершення (definition of done).

Під час Спринту також існує т. зв Refinement. Така зустріч присвячена новим вимогам, про які повідомляє клієнт. Він служить для уточнення, поділу та оцінки питань, які підуть до т. зв Product Backlog. Вони будуть послідовно впроваджуватися відповідно до пріоритету наступних спринтів.

Програмісти збираються самостійно на 15-хвилинний Daily Stand-Up, щоб обговорити поточний прогрес і, при необхідності, адаптуватися до умов, що змінилися.

Ти знову зустрінеш їх у рамках т. зв. Sprint Review. Потім команда фіксує отриманий результат, коротко представляючи те, що було зроблено. Це також добра можливість для обговорення нових вимог (які, можливо, були натхненні поточною формою продукту), інших трансформацій та очікувань від наступного спринту. Виконана робота перевіряється, а вимоги адаптуються до ситуації, в якій ти перебуваєш.

Команда також зустрінеться самостійно на т. зв. Retrospectare. Потім вони перевіряють, як вони працюють, розглядають міжособистісні стосунки та ставлять цілі, яких необхідно досягти, щоб покращити свою роботу.

Комунікація в системі проектування

Крім зустрічей, найзручніше спілкуватися в спеціальній системі проектів. Таким чином, вся комунікація залишається прозорою. Інформація, надана телефоном або електронною поштою, може бути втрачена. Набагато краще використовувати рішення, яке об’єднує знання про хід проекту та дозволяє вільно обмінюватися коментарями. Те, що ти напишеш з огляду на конкретне питання, також потраплятиме до поштових скриньок відповідних людей. Ти також зможеш легко знайти історію зроблених домовленостей.

Чи знаєш ти, що…

Дослідження Nucleus Research показали, що за кожен долар, вкладений в CRM-систему, компанія повертає 8,71 доларів на свої інвестиції.

Тобі потрібна CRM-система?

Скористайся консультацією та підтримкою фахівців eVolpe.

FAQ

Що таке CRM?

CRM, або управління взаємовідносинами з клієнтами, — це більше, ніж просто ІТ-програмне забезпечення. Це філософія, яка передбачає ведення бізнесу з акцентом на гарний стан відносин з клієнтом. CRM-система є інструментом, який дозволяє реалізувати таку стратегію.

Для чого потрібна CRM?

CRM służy zarządzaniu relacjami z klientami przedsiębiorstwa. Відповідно до припущень Управління взаєминами з клієнтами, ти повинен поставити свого клієнта та його потреби в центр уваги. Замість того, щоб зосередитися на внутрішніх процесах, зверни увагу на проблеми, з якими бореться потенційний покупець. Адаптуй свою діяльність до її вимог і поточного етапу процесу закупівлі. Таким чином ти реагуєш на реальний попит, створиш позитивне враження споживача та побудуєш міцні стосунки на майбутнє.

Що таке CRM-система?

CRM-система – це програмне забезпечення для управління відносинами з клієнтами підприємства.

Прокрутка до верху