Простий спосіб обміну корпоративною документацією (і не тільки)

Що таке Nextcloud?

Nextcloud — це програмне забезпечення, яке допомагає організувати роботу на підприємствах. Зокрема – упорядкування та обмін корпоративною документацією (ECM/DMS). Систему відрізняє відкритий вихідний код, в який можна вносити будь-які зміни. Крім того, він дає свободу вибору місця встановлення – ухмарі чи на власних серверах.

Чому Nextcloud?

Поверни контроль над своїми власними ноу-хау

Захисти, контролюй і роби моніторинг даних і зв’язку у твоїй компанії. Зберігай дані на власних серверах або в хмарі. Відповідно до переваг та правил безпеки.

Підтримуй продуктивність своєї команди

Забезпечуй ефективність діяльності твоєї команди; в офісі, під час відряження, з дому чи в подорожі. Використовуй прозорий, зручний інтерфейс і нарешті тримай документи своєї компанії в порядку.

Розвивай систему разом з розвитком вашого бізнесу

Насолоджуйся постійними вдосконаленнями, запропонованими спільнотою, і користуйся безкоштовною від несподіваних зборів професійною системою ECM / DMS, код якої можна вільно змінювати.

Nextcloud Hub

Альтернатива для: Dropbox, Office 365, Google Drive

Функціонал Nextcloud нагадує такі рішення, як Dropbox, Office 365 або Google Drive. Для них система є цікавою альтернативою, яку можна використовувати як приватно, в невеликих компаніях, так і великими корпораціями.

Nextcloud для підприємств

Інформаційна безпека

Розширені функції безпеки програми

Професіоналізм обслуговування

Прямий доступ до кваліфікованих спеціалістів

Стабільність роботи системи

Надійна платформа для великих організацій

Коли ви знаєте, що вам потрібен новий DMS?

  • Masz poczucie, ze tracisz kontrolę nad wiedzą w organizacji
  • Твоя команда гортає вкладені файли в електронній пошті або в корпоративному чаті
  • Тобі потрібен спосіб забезпечити безпеку інформації відповідно до законів про захист даних ?
  • Комунікація в компанії неефективна ?

Переваги Nextcloud

Ти маєш вплив на напрямок інновацій ?

Карта розвитку продукту, створена на основі заяв клієнтів

Ти отримуєш функції,котрих тобі бракувало

Можливість інтеграції з іншими системами, які використовуються в компанії з метою покращення потоку інформації та покращення CX

Ви йдете в ногу зі змінами в нормативних актах і захищаєте дані компанії

Відкритий код, який дозволить адаптувати процеси вашої організації до чинних правил і вимог внутрішньої безпеки

Функції Nextcloud

Управління файлами

Слідкуйте за тим, що відбувається з файлами, і перевіряйте справність свого сервера

  • Попередній перегляд змін, внесених до файлів
  • Можливість коментування та позначення
  • Можливість завантажувати спільні файли

Моніторинг роботи програми та сервера

Перевірте працездатність вашого сервера та відреагуйте перед втратою даних

  • Графічний інтерфейс користувача (GUI)
  • Моніторинг стану та продуктивності установки сервера
  • Імпорт даних до програми моніторингу

Безпека системи

Захисти дані користувачів і ноу-хау твоєї організації

  • Двофакторна аутентифікація (SAML, Kerberos і LDAP)
  • Шифрування на стороні сервера
  • Вбудовані інструменти входу, сумісні зі стандартними інструментами, такими як Splunk, Nagios і OpenNMS.
  • Правила збереження даних (включення регулярного стирання файлів або забезпечення збереження даних протягом певного періоду часу)
  • Журнал діяльності для цілей звітності та аудиту

Робочий процес

Автоматизуй повторювані дії та потік даних на сервері

  • Програма керування доступом до файлів
  • Визначай правила доступу до даних або виконуй дії на основі розташування, членства в групі, типу файлу, тегів та інших властивостей
  • Майстер для автоматизації повторюваних завдань
  • Побудова ефективних потоків командної роботи
  • Розширені функції контролю доступу та зберігання файлів (блокування несанкціонованого доступу)

Розширені функції контролю доступу та зберігання файлів (блокування несанкціонованого доступу)

Використовуй систему так, як подобається

  • Сумісний з Windows, Linux і Mac, а також з Android і IOS
  • Широкий спектр можливостей спілкування та співпраці за допомогою файлів, нотаток, чату, календарів тощо
  • Узгоджений інтерфейс для зручного обміну знаннями
  • Канал активності
  • Повідомлення про події
  • Можливість узгодження брендування системи з CI компанії

Отримай повний контроль над власними ноу-хау. Приєднуйся до користувачів Nextcloud.

Поговори з нами
про впровадження Nextcloud у твоїй компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору