Заплануй співбесіду з нашим консультантом і дізнайся, як FreePBX може допомогти твоєму бізнесу.

Що таке FreePBX?


FreePBX — це найпоширеніший у світі інтерфейс для керування телефонним комутатором з відкритим кодом Asterisk. Завдяки простій формі інтеграції можеш перетворити Sugarабо SuiteCRM на глобальний центр спілкування з клієнтом, з можливістю, наприклад, дзвонити та відповідати на дзвінки.

Інтеграція FreePBX із Sugar або SuiteCRM


Натисни, щоб подзвонити

Здійснюй телефонні дзвінки в один клік в системі CRM.

Ідентифікація вхідного дзвінка

Кожен вхідний дзвінок запускає процес пошуку в базі даних та ідентифікації клієнта, що телефонує. Картка клієнта відразу ж відображається користувачеві. Важливо, що це досить швидко, щоб користувач міг побачити, хто йому телефонує, у своїй CRM, перш ніж відповісти на дзвінок.

Історія викликів

Кожен вхідний і вихідний дзвінок автоматично фіксується в історії контактів з клієнтом. Ці дані дозволяють ще краще обслуговувати клієнтів за допомогою системи CRM, економлячи час, витрачений на запис дзвінків.

Тобі потрібно більше?

Тобі потрібні додаткові функції, такі як запис і прослуховування дзвінків або підключення FreePBX до існуючої АТС у твоїй компанії? Ми зробимо це за тебе під час реалізації.

Поговори з нами про FreePBX у твоїй компанії!


Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору