Електронна комерція

Важко знайти речі, які не продаються в Інтернеті.

Jeff Bezos (Джефф Безос)
електронна комерція

Що таке електронна комерція?

Електронна комерція – це англійський термін, який буквально означає «електронна комерція». Найпопулярнішою його формою є інтернет-магазини.

Чи знаєш ти, що…

Термін «електронна комерція» увійшов у загальне вживання лише в 1997 році і був винайдений IBM.

Прийшов новий

Кілька десятків років тому ніхто б і подумати не міг, що робити покупки можна «через комп’ютер або телефон». Дивно, як багато змінилося в цьому аспекті.

Сьогодні не тільки молоде покоління охоче користується цією зручною і доступною формою. І без того дуже популярний тренд набув ще більших обертів у часи пандемії коронавірусу. Цю машину навряд чи вдасться зупинити. У всякому разі, хто б спробував?

Покупки здійснюються онлайн

Замість того, щоб йти в магазин, яким би близьким він не був – набагато зручніше ввести назву товару, який шукаєш, в онлайн-пошуковій системі. Звичайно, поки ми готові чекати доставки – такий спосіб значно полегшує життя.

Тим більше, що можемо порівняти пропозиції багатьох постачальників, вибрати найвигіднішого, оплатити декількома способами, вказати бажаний варіант доставки та захистити себе у разі необхідності повернення товару – все частіше абсолютно безкоштовно. І це лише кілька перших переваг, які гарантує електронна комерція.

Чи знаєш ти, що…

Перші онлайн-покупки були зроблені у Великобританії в 1979 році.

Є попит, є пропозиція

І оскільки клієнти дуже охоче шукають продукти та послуги в Інтернеті, не дивно, що все більше і більше компаній інвестують в інтернет-магазин або використовують аукціонні портали для передачі своїх пропозицій в Інтернет.

Основний принцип Customer Experience: бути там, де клієнт. Дуже часто в наші дні це означає, що ти повинен бути онлайн.

Продаж онлайн має переваги!

Коли переносиш свій бізнес в Інтернет (повністю або частково),то отримуєш чималу економію. Ти також покращуєш клієнтський досвід роботи з вашою компанією та створюєте імідж сучасного підприємця. Електронна комерція гарантує цілий список прибутків. Ось деякі з них.

Переваги електронної комерції

  • економія витрат на експлуатацію та обладнання фізичних місць,
  • скорочення персоналу,
  • скорочення процесу розподілу,
  • покращення контакту з клієнтами,
  • повне або часткове звільнення зі складів,
  • інтерактивність клієнтського досвіду,
  • економія часу в процесі купівлі-продажу,
  • менше організаційних проблем, наприклад, щодо час ведення бізнесу (спрощений цілодобовий режим),
  • збільшення можливостей у сфері маркетингу,
  • в основному глобальне охоплення інтернет-ринку,
  • майже нульові витрати на доставку продукції в цифровому вигляді,
  • швидкий потік інформації про зустрічні пропозиції,
  • і інші.

Подобається цей матеріал?

Підпишися на розсилку та отримуй більше такого контенту

Власний інтернет-магазин чи зовнішній портал?

Існує кілька способів продажу в Інтернеті. Деякі люди вибирають власний інтернет-магазин. Є також підприємці, які люблять аукціонні портали та веб-сайти оголошень і не бачать необхідності створювати приватний електронний магазин. Треті змішують обидва методи або поєднують бізнес у фізичних точках з онлайн-продажами.

Тут немає єдиного правильного шляху, який ми можемо порекомендувати. Багато що залежить від специфіки вашої галузі та бізнес-процесу. І споживчі звички. На щастя, існує програмне забезпечення, яке покращує кожну з описаних стратегій.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin

Роби електронну комерцію по-своєму

Tвій продукт унікальний і веб-сайт генерує багато трафіку? Керуєш приватним електронним магазином? Супер! Це один із можливих варіантів. Це особливо вигідно для тих, хто хоче мати повний контроль над використовуваною ІТ-інфраструктурою.

Гарна новина полягає в тому, що на ринку ви знайдете багато цікавих рішень для ведення бізнесу в Інтернеті самостійно та за власний рахунок.

Платформа онлайн продажів

Інтернет-магазин і CRM в одному

Продаєш онлайн? Не відставати!

В інтернет-бізнесі інколи найкращою стратегією є диверсифікація. Розмісти свою пропозицію на популярних сайтах, але не відмовляйся від власного електронного магазину. У першому випадку отримаєш клієнтів, які спокусилися рекомендаціями інших користувачів великого порталу. У другому – заощадиш на маржі брокера.

Але як у всьому цьому не загубитися? Що робити, щоб зберегти контроль над продажами, що здійснюються різними каналами? Радимо: використовуйте CRM.

CRM система для електронної комерції

Робіть ставку на Open Source!

Поділіться простором в Інтернеті з іншими

Коли ваш магазин буде успішним, ви можете розширити його та зробити доступним для інших продавців. Ця проста бізнес-модель (часто порівнюється з ринком, але реалізована в Інтернеті) називається ринком.

Деяким навіть вдається таким чином побудувати свій бізнес з нуля. Але через велику кількість таких сайтів в Інтернеті це може виявитися досить складним завданням. Звичайно, партнери, з якими ви співпрацюєте, допоможуть наповнити платформу контентом і залучити трафік на даний сайт.

Адже потрібна цікава ідея та зацікавлені в ній інвестори. Якщо це вдасться – ви можете розділити початкові витрати та працювати над іміджевим сайтом.

Marketplace

Твій онлайн-ринок

Веб-сайт є твоїм найбільшим активом. Люди переглядають ваші веб-сайти, замість будь-чого іншого.

Amanda Sibley

Вам потрібна консультація по платформи електронної комерції?

Скористайтеся підтримкою спеціалістів eVolpe

Прокрутити вгору