Glosariusz

Account Based Marketing

MarketingSprzedaż

Стратегія виходу на ринок і маркетингова діяльність, орієнтована на конкретних підрядників.

Affiliate marketing

Marketing

Діяльність на основі комісій, що оплачується афілійованим партнерам принципалом за отримання трафіку (лідерів) або продажів. Розмір комісії найчастіше залежить від ефективності маркетингової діяльності.

Agile

Proces wdrożeniaTechnologia

Методологія роботи в програмних проектах, яка полягає в видачі результатів спільної роботи поетапно; відповідно до принципів Agile Software Development Manifesto.

AGPL3

Technologia

позначення ліцензії вільного програмного забезпечення, призначеної для усунення недоліків звичайної GNU GPL, коли програмне забезпечення фактично не розповсюджується, що не нав’язує користувачеві вихідний код програми.

Application Programming Interface

Technologia

він складається з трьох основних елементів процедури, протоколів та інструментів. API необхідні для підключення додатків, щоб вони могли виконувати розроблену функцію, яка зазвичай побудована на обміні даними та виконанні попередньо визначених процесів.

B2B

Customer serviceMarketingSprzedaż

B2B (Business to Business) — це визначення відносин між підприємствами.

B2C

Customer serviceMarketingSprzedaż

B2C (Business to Customer / Client / Consumer) — це визначення відносин між підприємствами та окремими клієнтами.

Big Data

Technologia

Інформаційні активи великого обсягу, швидкості та різноманітності, які потребують економічно ефективних, інноваційних форм обробки.

Bloatware

Technologia

Bloatware – це програмне забезпечення, яке не потрібно користувачеві. Bloatware споживає ресурси сервера, але не пропонує належного рівня зручності використання.

Bug, помилка

Technologia

несправність системи, що призводить до її несправності; внаслідок людської помилки на одному з етапів розробки програмного забезпечення, як правило, під час створення вихідного коду, іноді також на етапі проектування.

Churn Rate

Sprzedaż

Темп,в якому фірма втрачає клієнтів.

Clickbait

Marketing

Вміст, основна мета якого — привернути увагу та змусити відвідувачів натиснути посилання на певний веб-сайт, цифровий досвід чи подію.

Cloud

Technologia

Хмара — це «інноваційна» модель хостингу. Програмне забезпечення встановлюється та підтримується на зовнішній інфраструктурі, за яку стягується плата. Утримувати все необхідне обладнання та безпеку інстанції це справи постачальника.

Core

Technologia

Ядро(Core) – основна, базова частина програмного забезпечення ІТ.

Customer Experience

Customer serviceMarketingSprzedaż

Бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.

Customer Journey

MarketingSprzedaż

Інструмент, який допомагає маркетологам або продавцям зрозуміти мотивацію клієнта та визначити стадію відносин. На основі Customer Journey вибирається контент, корисний на певному етапі процесу закупівлі, і плануються подальші заходи з продажу.

Daily Stand-Up

Proces wdrożenia

Щоденні зустрічі команди розробників для перевірки стану роботи в Спринті.

Dark Data

Technologia

Занедбані інформаційні ресурси підприємства, які не використовуються продуктивно.

Data-Driven Marketing

Marketing

Маркетингова діяльність здійснюється на основі даних, отриманих в результаті взаємодії з клієнтами. Він використовується для покращення та персоналізації досвіду клієнтів із брендом.

Demand generation

Marketing

маркетингова стратегія, спрямована на підвищення обізнаності та інтересу споживачів до товарів чи послуг компанії та збільшення продажів. У рамках цієї стратегії використовуються як вихідний маркетинг, так і вхідний маркетинг, а також фокус на побудові бренду.

Downgrade

Technologia

Downgrade – процес, зворотний upgrade (оновленню); замінити апаратне або програмне забезпечення – наприклад, щоб бути сумісним з іншими компонентами системи.

Dynamic Content

Technologia

Вміст веб-сайту постійно оновлюється, щоб надати нову або оновлену інформацію.

E-mail Marketing

Marketing

Стратегія каналу електронної пошти для доставки та оптимізації маркетингових повідомлень, таких як інформаційний бюлетень або контекстне персоналізоване спілкування в реальному часі, для підтримки залучення клієнтів.

Employee Experience

Customer service

досвід роботи працівника з роботодавцем у всіх сферах і етапах діяльності, починаючи від процесу набору, через розвиток у компанії, до звільнення з організації.

Firewall

Technologia

Програма або весь комп’ютер (наприклад, сервер Інтернет-шлюзу), який контролює доступ до мережі та відстежує потік мережевого трафіку. Брандмауер може блокувати небажаний мережевий трафік і запобігати сторонньому вторгненню у вашу приватну мережу. Це особливо важливо, коли локальна мережа підключається до Інтернету.

Fixed Price (Фіксована ціна)

Proces wdrożenia

Фіксована ціна на замовлені товари та/або послуги.

Метод поселення рекомендований для водоспадних (традиційних) проектів. Фіксована ціна не підлягає переузгодженню і підлягає оплаті за обладнання та/або програмне забезпечення, доставлене відповідно до замовлення. Зазвичай це вказується в договорі або додатку до договору, наприклад, програмна документація з фіксованою оцінкою ціни.

Fork

Technologia

Fork— це похідне програмного забезпечення, що виникає в результаті використання відкритого коду та подальшого розвитку проекту в новому напрямку, часто іншою командою та під зміненою назвою.

Fork від SugarCRM CE — це SuiteCRM і SpiceCRM . Fork SuiteCRM то MintHCM.


GDPR

Technologia

General Data Protection Regulation (GDPR) – регламент ЄС, що містить положення про захист фізичних осіб щодо обробки персональних даних та положення про потік персональних даних.

Go-Live, початок виробництва

Proces wdrożenia

ефективний запуск CRM-системи.

GUI

Technologia

Метод представлення інформації про систему, який використовує значки, меню та курсор для керування взаємодією користувача із системою.

H2H

Customer serviceMarketingSprzedaż

H2H (Human to Human) — це спосіб ведення бізнесу, заснований на особистих відносинах і довгостроковій довірі.

Hardware

Technologia

Hardware – це матеріальна частина комп’ютера.

Hardware визначається як комп’ютерне обладнання, на відміну від Software, тобто програмного забезпечення.

IaaS (Infrastructure as a Service)

Technologia

IaaS (Infrastructure as a Service) — хмарний сервіс, що забезпечує інфраструктуру, на якій можна розгортати та запускати будь-яке програмне забезпечення.

Influencer Marketing

Marketing

Вид маркетингу в медіа спільнот, який полягає в наданні рекомендації або згадуванні про марку і/або її продуктах/послугах через осіб про визнаний статус influencera. Influencer маркетинг полягає в справлянні впливу на визначену групу одержувачів через авторитет або знану особу.

Internet of Things

Technologia

Мережа фізичних об’єктів, які містять вбудовану технологію для зв’язку або взаємодії із зовнішнім середовищем. Ці типи предметів включають, але не обмежуються ними, побутову техніку, елементи освітлення та опалення, а також носимі пристрої (wearables).

IP-PBX

Technologia

Система зв’язку на основі локальної мережі, яка забезпечує функціональність телефонії.

Kontrahent

Sprzedaż

У номенклатурі CRM – компанія, з якою ведуться ділові відносини.

KPI

Sprzedaż

Показники ефективності, що дозволяють вимірювати ефективність у досягненні ключових бізнес-цілей.

Landing Page

Marketing

Сайт, який служить конкретній маркетинговій кампанії. Користувачі на неї керовані безпосередньо з пошукової системи або інших каналів (Мейл, social медіа, коди QR, перенаправлення у рамках вітрини і т.п.). То є необхідний елемент кампанії lead generation. “Сторона приземлення” дозволяє ідентифікувати джерело здобуття клієнта, конвертувати, відрізняти кампанії і досліджувати їх дієвість.

Lead

Sprzedaż

Потенційний клієнт, який виявив інтерес до пропозиції.

Lead Generation

Marketing

Процес збору даних від потенційних покупців (як правило, адреси електронної пошти або номери телефонів).

Lead Nurturing

Marketing

Багатоетапний, все більш автоматизований процес, спрямований на отримання цінних потенційних клієнтів і підготовку їх до свідомої покупки.

Lean Thinking

Technologia

Концепція безперервного «проріджування» та вдосконалення процесів у всій організації, що в свою чергу сприяє найвищій якості кінцевого продукту.

Marketing B2B

Marketing

Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які націлюють свої продукти та/або послуги на бізнес-клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2C він відрізняється: методом комунікації, методами досягнення повідомлення та розподілом процесу в часі.

Marketplace

MarketingSprzedażTechnologia

Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.

Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.

Net Promoter Score

MarketingSprzedaż

Показник, який використовується для оцінки загальної задоволеності клієнтів і ймовірності того, що він порекомендує бізнес тим, хто його оточує.

В опитуванні Net promoter Score дайте відповідь на запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу пропозицію (продукт, послугу чи компанію) другу чи колезі/другу?»

Ті, хто ставить 10 або 9 балів, є одними з сильних промоутерів бренду.

Оцінку 7 або 8 клієнти залишають з почуттям байдужості. Однак критики продуктів або послуг класифікуються між – 6 і 0.

Net Promoter Score і NPS є зареєстрованими торговими марками Bain & Co., Fred Reichheld і Satmetrix Systems.

On-Premise

Technologia

On-Premise — це «традиційна» модель хостингу. Програмне забезпечення встановлюється на інфраструктуру замовника, яка залишається його виключною власністю. Замовник також несе відповідальність за обслуговування всього необхідного обладнання.

OOTB, з коробки

Technologia

OOTB (out of the box) – жаргонічний опис комп’ютерної програми або апаратної функції, яку можна отримати без встановлення будь-яких апаратних або програмних розширень; функція доступна як «з коробки».

Open Source

Proces wdrożeniaTechnologia

Програмне забезпечення, яке ти можеш вільно використовувати, копіювати, змінювати та поширювати. Вихідний код такого рішення має бути доступним для громадськості. Це може включати або не включати ліцензійні збори.

PaaS

Technologia

PaaS (Platform as a Service) – модель хмарного сервісу, орієнтованого переважно на програмістів. Він полягає в наданні їм віртуального робочого середовища.

Product Backlog

Proces wdrożenia

Список вимог до програмного забезпечення, що з’являється, упорядкований у порядку пріоритету.

Product Owner(Координатор проекту)

Proces wdrożenia

Людина, яка тісно співпрацює з командою розробників під час розробки програмного забезпечення та представляє інтереси клієнта.

Proof of Concept

Sprzedaż

Демонстрація продукту, послуги чи рішення в контексті продажів. Proof of Concept має продемонструвати, що вимоги замовника будуть задоволені.

Prospect

Sprzedaż

Потенційний клієнт, який відповідає певним критеріям, що вказують на можливість та ймовірність придбання, який ще не виявив інтересу до пропозиції.

Prospecting

Sprzedaż

Діяльність, що виконується торговими представниками або спеціалістами для розвиток продажів для виявлення потенційних клієнтів і оцінки ймовірності їх конверсії.

Refinement

Proces wdrożenia

Зустріч, на якій обговорюються нові системні вимоги.

Relationship Intelligence

Technologia

Тип програм, які розумно шукають та фільтрують інформацію про компанії чи окремих осіб, доступну в Інтернеті.

Retrospektywa

Proces wdrożenia

Зустрічі які потрібні для підсумування Спринту, перевірки, ідентифікації та впорядкування значущих елементів, які виявилися успішними під час попередньої операції та тих, що мають право на покращення в майбутньому.

Roadmap продукту

Sprzedaż

загальний план, який описує бачення розвитку продукту. Він дозволяє сформулювати точку, до якої має бути доведена розробка продукту.

ROI – Return on investment

MarketingSprzedaż

Фінансовий прибуток, отриманий в результаті понесених витрат. ROI виражається у відсотках або відношенні (реалізований фінансовий прибуток, поділений на початкові витрати).

SaaS

Technologia

SaaS (Software as a Service) – модель хмарного хостингу, де в рамках абонентської плати доступ до системи повністю підтримує постачальник послуг (не обов’язково виробник), який несе відповідальність за оновлення та стабільність програми.

Scrum

Proces wdrożeniaTechnologia

Один із способів підходу до реалізації складних проектів. Це походить від тенденції Agile, тобто спритності в розробці програмного забезпечення. Scrum – це не методологія, а лише т. зв. framework , тобто структурна основа, в якій організована робота.

Ця структура визначається набором практик, принципів і цінностей, які вкорінені в підході Lean Thinking.

Детальніше про роботу в Scrum – ТУТ.

Scrum Master

Proces wdrożenia

Особа, відповідальна за турботу прокоманду розробників та контроль процесу розробки програмного забезпечення.

SEO – Search Engine Optimization

Marketing

Використання методів для покращення кваліфікованого трафіку на веб-сайтах. SEO аналізує характер і наміри пошуку, щоб забезпечити релевантні результати пошуку та покращити взаємодію з користувачами.

Social CRM

Technologia

Social CRM — це програма для управління відносинами з клієнтами компанії, заснована на загальноприйнятих правилах соціальної мережі та інтегрована з такими платформами.

Social Media Marketing(Маркетинг у соціальних мережах)

Marketing

Використовуй соціальні мережі, щоб створити бренд своєї компанії, збільшити продажі та залучити трафік на свій сайт. Включає оплачувану, власну та зароблену діяльність; у тому числі: публікація цікавого контенту в профілях окремих осіб та компаній, спостереження за активністю потенційних клієнтів та залучення їх до заяв, аналіз результатів та проведення рекламних кампаній.

Software Requirement Specification (Специфікація вимог до програмного забезпечення)

Proces wdrożenia

Специфікація вимог до програмного забезпечення (SRS) — це детальна специфікація вимог до програмного забезпечення в остаточному вигляді.

Software Requirements Specification

Proces wdrożenia

несправність системи, що призводить до її несправності; внаслідок людської помилки на одному з етапів розробки програмного забезпечення, як правило, під час створення вихідного коду, іноді також на етапі проектування. Він відображає заплановану архітектуру системи і може бути доповнений інформацією про те, як задовольнити виявлені потреби.

Sprint Backlog

Proces wdrożenia

Перелік робіт, які має виконати команда розробників в рамках одного спринту.

Sprint Planning

Proces wdrożenia

Зустріч, під час якої визначаються цілі Спринту, а також обсяг необхідних робіт та спосіб їх виконання.

Sprint Review

Proces wdrożenia

Презентація готової роботи, виконаної вСпринті: презентація функціональності нового програмного інкременту.

Targeting

Marketing

Відстеження людей, які відповідають групі одержувачів (сегменту), і направлення їм правильного маркетингового повідомлення. Розрізняють targeting(націлення): контекстне, прогнозне та на основі демографічних даних одержувачів.

Upgrade

Technologia

Upgrade – це процес заміни інструменту на новий, більш функціональний Використовується для покращення апаратного (hardware) або програмного (software) забезпечення комп’ютера.

User adoption

Proces wdrożeniaTechnologia

User adoption (прийняття користувачами) — це процес, за допомогою якого користувачі програмного забезпечення починають використовувати його за призначенням.

User Experience

MarketingTechnologia

Враження, пов’язане з використанням інформаційної системи чи іншого продукту чи рішення.

User Story (historyjka użytkownika)

Proces wdrożenia

User Story — це метод опису вимог до розробки програмного забезпечення в методологіях agile. Історії зазвичай пишуться з точки зору кінцевого користувача. Використовується проста мова, зрозуміла як програмістам, так і нетехнічним людям (наприклад, аналітикам, дизайнерам, менеджерам).

Типова історія користувача написана за таким шаблоном:

Як хочу, щоби.

User Story Point

Technologia

уточнення часу, витраченого на виготовлення даного елемента в залежності від інших елементів. Визначення того, наскільки одна «історія» більша чи менша за інші.

Value Proposition

Marketing

Цінність (або вигода), яку товар чи послуга пропонують потенційним споживачам.

Workflow (Робочий процес)

Technologia

Серія/послідовність завдань, подій, взаємодій, заходів, необхідних для завершення процесу.

Xaas (Everything as a Service)

Technologia

Xaas (Усе / Всен що завгодно як послуга) — перетворюй одноразових покупців у абонентів послуг, які отримують постійні переваги продукту.

«Все як послуга» — це модель, у якій усі продукти чи інструменти, які до цього часу були доступні стаціонарно або встановлені локально, пропонують як послугу. Зазвичай для цього використовуються хмарні обчислення або інші рішення, що забезпечують віддалений доступ до сервісів.

Автоматизація маркетингу

Marketing

Спосіб виконання повторюваних або масових оперативних маркетингових заходів за допомогою ІТ-програм. Це також клас інформаційних систем.

Програмне забезпечення для автоматизації маркетингу допомагає маркетологам сегментувати аудиторію, керувати даними про клієнтів і розробляти кампанії. Він пропонує такі функції, як: масове надсилання повідомлень, створення контактних форм, спливаючих вікон або цільових сторінок, відстеження активності на веб-сайті, а іноді навіть моніторинг соціальних мереж і оптимізація позиціонування (SEM).

Активні продажі

Sprzedaż

Продажі, ініційовані продавцем або командою з продажу в організації.

Аналіз перед впровадженням.

Proces wdrożenia

Його завдання — визначити сферу потреб клієнта. Це дає можливість контролювати проект і запобігає виникненню проблем на етапі реалізації. Завдяки аналізу постачальник точно знає, чого очікує клієнт і як задовольнити ці вимоги.

Анонімізація даних

Technologia

Анонімізація – це метод перетворення персональних даних таким чином, що запобігає присвоєнню індивідуальної інформації конкретній або ідентифікаційній фізичній особі.

Бізнес-аналітика

Technologia

Технологічні рішення, що сприяють прийняттю аналітично обґрунтованих бізнес-рішень з метою підвищення конкурентоспроможності компанії.

Вартість продажу

Sprzedaż

Усі витрати, пов’язані з залученням нового клієнта, включаючи компенсацію продавця та витрати на технології.

Висока Доступність

Technologia

Рішення, спрямовані на забезпечення безперебійної доступності сервера.

Відповідальна

Sprzedaż

Особа або група людей, відповідальних за прийняття стратегічно важливих рішень на основі ряду змінних; включаючи часові обмеження, доступні ресурси, кількість і тип доступної інформації, а також кількість залучених зацікавлених сторін.

Відповідність програми

Technologia

Адаптивний веб-дизайн (RWD) — це техніка розробки веб-сайтів таким чином, що їх зовнішній вигляд підлаштовується під розмір вікна браузера.

Веб-сайт, створений за допомогою цієї техніки, добре відображається на великих екранах, а також на смартфонах і планшетах. Він також підтримує різну роздільну здатність залежно від діагоналі екрана, на якому має відображатися веб-додаток або веб-сайт.

Водоспад

Proces wdrożenia

Водоспад – традиційна методологія реалізації проектів впровадження.

Його ядром є детальний план, що передбачає послідовне виконання окремих етапів. У каскадній моделі фази проектування розуміються як послідовні окремі види діяльності. Через базову особливість каскадної методології, т.зн. визначеного бюджету, ключовим етапом проекту є підготовка детальної Специфікації вимог до програмного забезпечення, включаючи перелік необхідних робіт, які мають бути виконані за взаємоузгодженою ціною (Fixed Price).

Вхідний маркетинг

Marketing

Техніка контент-маркетингу, діяльності в соціальних мережах і позиціонування в пошукових системах, що веде до «залучення» потенційних клієнтів на веб-сайт чи іншу точку контакту з компанією.

Вхідні продажі

Sprzedaż

Продажі, ініційовані потенційними клієнтами.

Гейміфікація

MarketingTechnologia

Гейміфікація – це використання ігрової механіки та дизайну досвіду для цифрового залучення та мотивації людей для досягнення цілей. Гейміфікація відрізняється від ігор і програм лояльності тим, що вона лише «підказує» виграти винагороди або перейти на вищі рівні.

Договір про виконання

Proces wdrożenia

документ, на основі якого підрядник реалізує конкретну систему в ІТ-середовищі, що часто супроводжується навчанням співробітників, міграцією даних і запуском системи у виробництво.

електронна комерція

SprzedażTechnologia

Електронна комерція – це вид торгівлі, що ведеться в Інтернеті; процес укладання комерційних угод через Інтернет (напр. в приватному інтернет-магазині або на marketplace). Також відомий як електронна комерція або електронна комерція чи інтернет-комерція.

Залученість співробітників

Customer service

Наскільки працівники задоволені своєю роботою, віддані організації та докладають зусиль до виконання своїх обов’язків.

Інтеграція системи

Technologia

Процес створення складної інформаційної системи з багатьох компонентів і об’єднання їх у цілісне ціле.

Канбан

Proces wdrożeniaTechnologia

Розроблено в Японії в 1950-х роках В XX столітті розроблено метод управління виробництвом з використанням візуалізації етапів робочих.В Нині він також адаптований до інших видів процесів. Використовується для організації обов’язків та ефективного досягнення бізнес-цілей.

Кваліфікація

Sprzedaż

Проведіть процес оцінки, щоб визначити ймовірність покупки.

Ключовий обліковий запис/и

Sprzedaż

Підрядник або група підрядників, які приносять значний прибуток компанії.

Колл-центр

Customer service

Група людей або відділ, де співробітники відповідають і здійснюють велику кількість телефонних дзвінків. Кол-центр може мати внутрішніх клієнтів (наприклад, служба підтримки) або зовнішніх клієнтів (наприклад, центри обслуговування та підтримки клієнтів).

Організація, яка скоординовано використовує телефонні,та не телефонні канали зв’язку з клієнтами(наприклад, електронна пошта чи Інтернет), називається контакт-центром.

Команда розробників

Proces wdrożenia

Група людей, відповідальних за створення коду та доставку програмного забезпечення.

Контакт

Sprzedaż

У номенклатурі CRM – особа, пов’язана з Контрагентом, з якою ми ведемо або можемо вести бізнес; працівником цієї організації.

Контент-Маркетинг

Marketing

Стратегія створення та розповсюдження цінного, релевантного та послідовного контенту, спрямована на залучення й утримання уваги чітко визначеної аудиторії та веде до прибуткової діяльності клієнтів для бренду.

Маркетинг B2C

Marketing

Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які орієнтують свої продукти та/або послуги на окремого клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2B його відрізняють: метод комунікації, методи досягнення повідомлення та поширення процесу в часі.

Маркетинг продукту

Marketing

Процес виведення продукту на ринок і нагляд за його загальним успіхом шляхом стимулювання попиту. Це веде до розвитку продукту та підвищення впізнаваності бренду.

Маркетингова стратегія

Marketing

Детальний план дій для досягнення певної маркетингової мети, як правило, охоплення певної аудиторії та перетворення їх у клієнтів (конверсія).

Маркетинговий мікс

Marketing

Дії, спрямовані на наближення споживачів до бренду та притягнення їх до покупки. Класичний маркетинговий комплекс складається з чотирьох елементів: ціна, просування, продукт і канал збуту.

Машинне навчання

Technologia

Самостійне вдосконалення комп’ютерів і алгоритмів на основі даних, у міру накопичення досвіду.

Метадані

Technologia

Структурована інформація, що використовується для опису ресурсів або об’єктів, яка надає детальні дані для полегшення виявлення, ідентифікації та керування цими ресурсами чи об’єктами.

Мінімально життєздатний продукт

Proces wdrożeniaTechnologia

Рішення у формі, яка забезпечує перші вимірні прибутки для організації за низьких витрат. Він використовується для вивчення потреб і вимог (з низькими інвестиційними витратами) перед розробкою більш функціонального продукту.

Можливість продажу

Sprzedaż

Потенційний продаж або інша подія, що приносить дохід.

Намір

Sprzedaż

потенційний клієнт; особа котра заінтересована продуктом і/або послугою фірми.

Нейронні мережі

Technologia

Система обробки інформації, структура та принцип дії якої змодельовані на основі функціонування біологічної нервової системи.

Обслуговування клієнтів

Customer service

Вся взаємодія між клієнтом і постачальником продукту чи послуги, як під час продажу, так і після.

Одержувач

MarketingSprzedaż

Потенційний клієнт, який не виявив інтересу до пропозиції компанії, але отримав кваліфікацію спеціаліста з продажу, відділу продажів або маркетингово цільовій групі (target).

Омніканальний маркетинг

Marketing

Стратегія охоплення клієнта з використанням кількох каналів одночасно (онлайн та офлайн).

Поглиблене навчання

Technologia

Процес, за допомогою якого комп’ютер або алгоритм навчається виконувати завдання, природні для людського мозку, наприклад, розпізнавати мову, ідентифікувати зображення та робити прогнози.

Помилка

Proces wdrożeniaTechnologia

Неочікувана проблема програмного або апаратного забезпечення.

Порівняльний аналіз

Sprzedaż

Порівняй продуктивність постачальника з визначеними організаціями або індексами. Розрізняють внутрішній і зовнішній порівняльний аналіз.

Приріст

Sprzedaż

збільшення числа чого-небудь, різниця між початковим і кінцевим значенням певної зростаючої величини.

Програмне забезпечення

Technologia

Програмне забезпечення створюється програмістами в процесі програмування. Метою програмного забезпечення є обробка даних в обсязі, визначеному розробником.

Термін “програмне забезпечення” може функціонувати як синонім термінів “комп’ютерна програма” і “додаток” і зазвичай використовується для позначення більших програм і їх колекцій.

Продаж B2C

Sprzedaż

Угоди, що укладаються між підприємством та фізичним клієнтом для особистого користування споживачем.

Продажі B2B

Sprzedaż

Угоди, укладені між підприємцями. Продажі B2B характеризуються: наявністю купівельного комітету з кількох осіб, високим рівнем поінформованості споживачів у пропозиції, розширеним процесом продажу та купівлі, високою сумою транзакції.

Прямий продаж

Sprzedaż

Прямі продажі (також відомі як польові продажі) — це особистий канал продажів, який на даний момент використовується в основному організаціями бізнес-бізнес (B2B).

Ретаргетинг / ремаркетинг

Marketing

Використання інструментів відстеження веб-сайту, щоб спрямовувати відвідувачів у інше місце – наприклад, за допомогою медійної реклами чи маркетингу електронною поштою – і спонукати їх до конверсії.

Сегментація

Marketing

Сегментація — це стратегічний інструмент, який використовується для поділу клієнтської бази на взаємовиключні набори, які мають пріоритети та націлені на конкретне маркетингове повідомлення. Чотири найпопулярніші підходи – це демографічний (фірмографічний для B2B), сегментація на основі потреб, поведінка та сегментація на основі цінностей.

Соціальні продажі

Sprzedaż

Процес формування попиту та залучення потенційних клієнтів за допомогою соціальних мереж. Він обслуговує:

  • залучення аудиторії,
  • створення та зміцнення відносин,
  • забезпечення фільтру продажів.

Спринт

Proces wdrożenia

Зазвичай 2-тижневий період, протягом якого виконується робота, щоб досягти наступної робочої частини системи, яка є програмним інкрементом.

Стратегія бренду

Marketing

План маркетингових дій, спрямований на досягнення конкретних цілей. Наприклад:

  • підвищення впізнаваності бренду на ринку,
  • формування іміджу бренду,
  • завоювання міцних позицій на ринку,
  • підвищення лояльності клієнтів,
  • підвищення впізнаваності бренду.

Стратегія виходу на ринок

MarketingSprzedaż

Детальний план «виходу на ринок», який описує, як організація може взаємодіяти з клієнтами, щоб переконати їх купити продукт або послугу та отримати конкурентну перевагу. Стратегія GTM включає тактику, пов’язану з ціноутворенням, продажами та його каналами, походом по магазинах, впровадженням нових продуктів або послуг, ребрендингом продукту або виведенням продукту на новий ринок.

Стратегія продажів

Sprzedaż

Детальний план дій для підвищення ефективності продажів.

Угода про рівень обслуговування

Proces wdrożenia

домовленість про підтримку та систематичне підвищення рівня якості послуг через постійний цикл, що включає домовленості, моніторинг послуг, звітність, перегляд досягнутих результатів.

Управління людським капіталом

Technologia

Філософія управління людським капіталом на підприємствах або клас програмного забезпечення для роботи з «м’яким» HR.

Успіх клієнта

Sprzedaż

Метод, який гарантує, що клієнт досягає бажаних результатів при використанні продукту чи послуги. Це стратегія, орієнтована на відносини. Вона включає участь постачальника в прийнятті рішення про покупку, професійну реалізацію продуктів або послуг, а також післяпродажну підтримку, надану клієнтам.

Фільтр продажів

Sprzedaż

Процес кваліфікації та перетворення лідів (потенційних клієнтів) у клієнтів.

Фірмовий стиль

Marketing

Візуальні елементи, такі як логотип, назва, слоган, кольори, набір шрифтів тощо, які представляють і відрізняють бренд у свідомості споживачів.

Фреймворк

Technologia

Стиль, структура, що використовується для створення програм, що визначає їх зовнішній вигляд, роботу та сумісність.

Хостинг

Technologia

Хостинг — це процес вбудовування та підтримки програмного забезпечення на серверах (приватних або у зовнішній інфраструктурі).

Цифрова безпека, кібербезпека

Technologia

Команди, політики, процеси та технології, створені для захисту кіберактивів.

Час і Матеріал

Proces wdrożenia

Виставлення рахунків на основі часу та ресурсів, витрачених на проект. Маючи такий підхід ви можете вільно контролювати хід проекту, вільно вибирати функції або приймати рішення про їх обмеження. Протилежність фіксованій ціні. Це сприяє врегулюванню гнучких проектів ( Agile ).

Чатбот

Technologia

Розмовний інтерфейс, характерний для веб-сайтів, соціальних мереж та інших технологій, що використовуються для обміну повідомленнями. Чат-боти відрізняються за рівнями просування: від простих повідомлень на основі дерева рішень до реалізацій, створених на багатофункціональних платформах. Чат-бот може створювати текстові повідомлення, аудіоповідомлення або їх комбінацію.

Штучний інтелект

Technologia

Штучний інтелект, який використовує передові методи аналізу та логіки, зокрема машинне навчання, для інтерпретації подій, підтримки й автоматизації рішень та дій.

Прокрутити вгору