
Glosariusz
Account Based Marketing
MarketingSprzedaż
Стратегія виходу на ринок і маркетингова діяльність, орієнтована на конкретних підрядників.
Affiliate marketing
Marketing
Діяльність на основі комісій, що оплачується афілійованим партнерам принципалом за отримання трафіку (лідерів) або продажів. Розмір комісії найчастіше залежить від ефективності маркетингової діяльності.
Agile
Proces wdrożeniaTechnologia
Методологія роботи в програмних проектах, яка полягає в видачі результатів спільної роботи поетапно; відповідно до принципів Agile Software Development Manifesto.
AGPL3
Technologia
позначення ліцензії вільного програмного забезпечення, призначеної для усунення недоліків звичайної GNU GPL, коли програмне забезпечення фактично не розповсюджується, що не нав’язує користувачеві вихідний код програми.
Application Programming Interface
Technologia
він складається з трьох основних елементів процедури, протоколів та інструментів. API необхідні для підключення додатків, щоб вони могли виконувати розроблену функцію, яка зазвичай побудована на обміні даними та виконанні попередньо визначених процесів.
B2B
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2B (Business to Business) — це визначення відносин між підприємствами.
B2C
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2C (Business to Customer / Client / Consumer) — це визначення відносин між підприємствами та окремими клієнтами.
Big Data
Technologia
Інформаційні активи великого обсягу, швидкості та різноманітності, які потребують економічно ефективних, інноваційних форм обробки.
Bloatware
Technologia
Bloatware – це програмне забезпечення, яке не потрібно користувачеві. Bloatware споживає ресурси сервера, але не пропонує належного рівня зручності використання.
Bug, помилка
Technologia
несправність системи, що призводить до її несправності; внаслідок людської помилки на одному з етапів розробки програмного забезпечення, як правило, під час створення вихідного коду, іноді також на етапі проектування.
Clickbait
Marketing
Вміст, основна мета якого — привернути увагу та змусити відвідувачів натиснути посилання на певний веб-сайт, цифровий досвід чи подію.
Cloud
Technologia
Хмара — це «інноваційна» модель хостингу. Програмне забезпечення встановлюється та підтримується на зовнішній інфраструктурі, за яку стягується плата. Утримувати все необхідне обладнання та безпеку інстанції це справи постачальника.
Customer Experience
Customer serviceMarketingSprzedaż
Бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.
Customer Journey
MarketingSprzedaż
Інструмент, який допомагає маркетологам або продавцям зрозуміти мотивацію клієнта та визначити стадію відносин. На основі Customer Journey вибирається контент, корисний на певному етапі процесу закупівлі, і плануються подальші заходи з продажу.
Daily Stand-Up
Proces wdrożenia
Щоденні зустрічі команди розробників для перевірки стану роботи в Спринті.
Dark Data
Technologia
Занедбані інформаційні ресурси підприємства, які не використовуються продуктивно.
Data-Driven Marketing
Marketing
Маркетингова діяльність здійснюється на основі даних, отриманих в результаті взаємодії з клієнтами. Він використовується для покращення та персоналізації досвіду клієнтів із брендом.
Demand generation
Marketing
маркетингова стратегія, спрямована на підвищення обізнаності та інтересу споживачів до товарів чи послуг компанії та збільшення продажів. У рамках цієї стратегії використовуються як вихідний маркетинг, так і вхідний маркетинг, а також фокус на побудові бренду.
Downgrade
Technologia
Downgrade – процес, зворотний upgrade (оновленню); замінити апаратне або програмне забезпечення – наприклад, щоб бути сумісним з іншими компонентами системи.
Dynamic Content
Technologia
Вміст веб-сайту постійно оновлюється, щоб надати нову або оновлену інформацію.
E-mail Marketing
Marketing
Стратегія каналу електронної пошти для доставки та оптимізації маркетингових повідомлень, таких як інформаційний бюлетень або контекстне персоналізоване спілкування в реальному часі, для підтримки залучення клієнтів.
Employee Experience
Customer service
досвід роботи працівника з роботодавцем у всіх сферах і етапах діяльності, починаючи від процесу набору, через розвиток у компанії, до звільнення з організації.
Firewall
Technologia
Програма або весь комп’ютер (наприклад, сервер Інтернет-шлюзу), який контролює доступ до мережі та відстежує потік мережевого трафіку. Брандмауер може блокувати небажаний мережевий трафік і запобігати сторонньому вторгненню у вашу приватну мережу. Це особливо важливо, коли локальна мережа підключається до Інтернету.
Fixed Price (Фіксована ціна)
Proces wdrożenia
Фіксована ціна на замовлені товари та/або послуги.
Метод поселення рекомендований для водоспадних (традиційних) проектів. Фіксована ціна не підлягає переузгодженню і підлягає оплаті за обладнання та/або програмне забезпечення, доставлене відповідно до замовлення. Зазвичай це вказується в договорі або додатку до договору, наприклад, програмна документація з фіксованою оцінкою ціни.
Fork
Technologia
Fork— це похідне програмного забезпечення, що виникає в результаті використання відкритого коду та подальшого розвитку проекту в новому напрямку, часто іншою командою та під зміненою назвою.
Fork від SugarCRM CE — це SuiteCRM і SpiceCRM . Fork SuiteCRM то MintHCM.
GDPR
Technologia
General Data Protection Regulation (GDPR) – регламент ЄС, що містить положення про захист фізичних осіб щодо обробки персональних даних та положення про потік персональних даних.
GUI
Technologia
Метод представлення інформації про систему, який використовує значки, меню та курсор для керування взаємодією користувача із системою.
H2H
Customer serviceMarketingSprzedaż
H2H (Human to Human) — це спосіб ведення бізнесу, заснований на особистих відносинах і довгостроковій довірі.
Hardware
Technologia
Hardware – це матеріальна частина комп’ютера.
Hardware визначається як комп’ютерне обладнання, на відміну від Software, тобто програмного забезпечення.
IaaS (Infrastructure as a Service)
Technologia
IaaS (Infrastructure as a Service) — хмарний сервіс, що забезпечує інфраструктуру, на якій можна розгортати та запускати будь-яке програмне забезпечення.
Influencer Marketing
Marketing
Вид маркетингу в медіа спільнот, який полягає в наданні рекомендації або згадуванні про марку і/або її продуктах/послугах через осіб про визнаний статус influencera. Influencer маркетинг полягає в справлянні впливу на визначену групу одержувачів через авторитет або знану особу.
Internet of Things
Technologia
Мережа фізичних об’єктів, які містять вбудовану технологію для зв’язку або взаємодії із зовнішнім середовищем. Ці типи предметів включають, але не обмежуються ними, побутову техніку, елементи освітлення та опалення, а також носимі пристрої (wearables).
IP-PBX
Technologia
Система зв’язку на основі локальної мережі, яка забезпечує функціональність телефонії.
KPI
Sprzedaż
Показники ефективності, що дозволяють вимірювати ефективність у досягненні ключових бізнес-цілей.
Landing Page
Marketing
Сайт, який служить конкретній маркетинговій кампанії. Користувачі на неї керовані безпосередньо з пошукової системи або інших каналів (Мейл, social медіа, коди QR, перенаправлення у рамках вітрини і т.п.). То є необхідний елемент кампанії lead generation. “Сторона приземлення” дозволяє ідентифікувати джерело здобуття клієнта, конвертувати, відрізняти кампанії і досліджувати їх дієвість.
Lead Generation
Marketing
Процес збору даних від потенційних покупців (як правило, адреси електронної пошти або номери телефонів).
Lead Nurturing
Marketing
Багатоетапний, все більш автоматизований процес, спрямований на отримання цінних потенційних клієнтів і підготовку їх до свідомої покупки.
Lean Thinking
Technologia
Концепція безперервного «проріджування» та вдосконалення процесів у всій організації, що в свою чергу сприяє найвищій якості кінцевого продукту.
Marketing B2B
Marketing
Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які націлюють свої продукти та/або послуги на бізнес-клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2C він відрізняється: методом комунікації, методами досягнення повідомлення та розподілом процесу в часі.
Marketplace
MarketingSprzedażTechnologia
Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.
Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.
Net Promoter Score
MarketingSprzedaż
Показник, який використовується для оцінки загальної задоволеності клієнтів і ймовірності того, що він порекомендує бізнес тим, хто його оточує.
В опитуванні Net promoter Score дайте відповідь на запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу пропозицію (продукт, послугу чи компанію) другу чи колезі/другу?»
Ті, хто ставить 10 або 9 балів, є одними з сильних промоутерів бренду.
Оцінку 7 або 8 клієнти залишають з почуттям байдужості. Однак критики продуктів або послуг класифікуються між – 6 і 0.
Net Promoter Score і NPS є зареєстрованими торговими марками Bain & Co., Fred Reichheld і Satmetrix Systems.
On-Premise
Technologia
On-Premise — це «традиційна» модель хостингу. Програмне забезпечення встановлюється на інфраструктуру замовника, яка залишається його виключною власністю. Замовник також несе відповідальність за обслуговування всього необхідного обладнання.
OOTB, з коробки
Technologia
OOTB (out of the box) – жаргонічний опис комп’ютерної програми або апаратної функції, яку можна отримати без встановлення будь-яких апаратних або програмних розширень; функція доступна як «з коробки».
Open Source
Proces wdrożeniaTechnologia
Програмне забезпечення, яке ти можеш вільно використовувати, копіювати, змінювати та поширювати. Вихідний код такого рішення має бути доступним для громадськості. Це може включати або не включати ліцензійні збори.
PaaS
Technologia
PaaS (Platform as a Service) – модель хмарного сервісу, орієнтованого переважно на програмістів. Він полягає в наданні їм віртуального робочого середовища.
Product Backlog
Proces wdrożenia
Список вимог до програмного забезпечення, що з’являється, упорядкований у порядку пріоритету.
Product Owner(Координатор проекту)
Proces wdrożenia
Людина, яка тісно співпрацює з командою розробників під час розробки програмного забезпечення та представляє інтереси клієнта.
Proof of Concept
Sprzedaż
Демонстрація продукту, послуги чи рішення в контексті продажів. Proof of Concept має продемонструвати, що вимоги замовника будуть задоволені.
Prospect
Sprzedaż
Потенційний клієнт, який відповідає певним критеріям, що вказують на можливість та ймовірність придбання, який ще не виявив інтересу до пропозиції.
Prospecting
Sprzedaż
Діяльність, що виконується торговими представниками або спеціалістами для розвиток продажів для виявлення потенційних клієнтів і оцінки ймовірності їх конверсії.
Relationship Intelligence
Technologia
Тип програм, які розумно шукають та фільтрують інформацію про компанії чи окремих осіб, доступну в Інтернеті.
Retrospektywa
Proces wdrożenia
Зустрічі які потрібні для підсумування Спринту, перевірки, ідентифікації та впорядкування значущих елементів, які виявилися успішними під час попередньої операції та тих, що мають право на покращення в майбутньому.
Roadmap продукту
Sprzedaż
загальний план, який описує бачення розвитку продукту. Він дозволяє сформулювати точку, до якої має бути доведена розробка продукту.
ROI – Return on investment
MarketingSprzedaż
Фінансовий прибуток, отриманий в результаті понесених витрат. ROI виражається у відсотках або відношенні (реалізований фінансовий прибуток, поділений на початкові витрати).
SaaS
Technologia
SaaS (Software as a Service) – модель хмарного хостингу, де в рамках абонентської плати доступ до системи повністю підтримує постачальник послуг (не обов’язково виробник), який несе відповідальність за оновлення та стабільність програми.
Scrum
Proces wdrożeniaTechnologia
Один із способів підходу до реалізації складних проектів. Це походить від тенденції Agile, тобто спритності в розробці програмного забезпечення. Scrum – це не методологія, а лише т. зв. framework , тобто структурна основа, в якій організована робота.
Ця структура визначається набором практик, принципів і цінностей, які вкорінені в підході Lean Thinking.
Детальніше про роботу в Scrum – ТУТ.
Scrum Master
Proces wdrożenia
Особа, відповідальна за турботу прокоманду розробників та контроль процесу розробки програмного забезпечення.
SEO – Search Engine Optimization
Marketing
Використання методів для покращення кваліфікованого трафіку на веб-сайтах. SEO аналізує характер і наміри пошуку, щоб забезпечити релевантні результати пошуку та покращити взаємодію з користувачами.
Social CRM
Technologia
Social CRM — це програма для управління відносинами з клієнтами компанії, заснована на загальноприйнятих правилах соціальної мережі та інтегрована з такими платформами.
Social Media Marketing(Маркетинг у соціальних мережах)
Marketing
Використовуй соціальні мережі, щоб створити бренд своєї компанії, збільшити продажі та залучити трафік на свій сайт. Включає оплачувану, власну та зароблену діяльність; у тому числі: публікація цікавого контенту в профілях окремих осіб та компаній, спостереження за активністю потенційних клієнтів та залучення їх до заяв, аналіз результатів та проведення рекламних кампаній.
Software Requirement Specification (Специфікація вимог до програмного забезпечення)
Proces wdrożenia
Специфікація вимог до програмного забезпечення (SRS) — це детальна специфікація вимог до програмного забезпечення в остаточному вигляді.
Software Requirements Specification
Proces wdrożenia
несправність системи, що призводить до її несправності; внаслідок людської помилки на одному з етапів розробки програмного забезпечення, як правило, під час створення вихідного коду, іноді також на етапі проектування. Він відображає заплановану архітектуру системи і може бути доповнений інформацією про те, як задовольнити виявлені потреби.
Sprint Backlog
Proces wdrożenia
Перелік робіт, які має виконати команда розробників в рамках одного спринту.
Sprint Planning
Proces wdrożenia
Зустріч, під час якої визначаються цілі Спринту, а також обсяг необхідних робіт та спосіб їх виконання.
Sprint Review
Proces wdrożenia
Презентація готової роботи, виконаної вСпринті: презентація функціональності нового програмного інкременту.
Targeting
Marketing
Відстеження людей, які відповідають групі одержувачів (сегменту), і направлення їм правильного маркетингового повідомлення. Розрізняють targeting(націлення): контекстне, прогнозне та на основі демографічних даних одержувачів.
Upgrade
Technologia
Upgrade – це процес заміни інструменту на новий, більш функціональний Використовується для покращення апаратного (hardware) або програмного (software) забезпечення комп’ютера.
User adoption
Proces wdrożeniaTechnologia
User adoption (прийняття користувачами) — це процес, за допомогою якого користувачі програмного забезпечення починають використовувати його за призначенням.
User Experience
MarketingTechnologia
Враження, пов’язане з використанням інформаційної системи чи іншого продукту чи рішення.
User Story (historyjka użytkownika)
Proces wdrożenia
User Story — це метод опису вимог до розробки програмного забезпечення в методологіях agile. Історії зазвичай пишуться з точки зору кінцевого користувача. Використовується проста мова, зрозуміла як програмістам, так і нетехнічним людям (наприклад, аналітикам, дизайнерам, менеджерам).
Типова історія користувача написана за таким шаблоном:
Як хочу, щоби .
User Story Point
Technologia
уточнення часу, витраченого на виготовлення даного елемента в залежності від інших елементів. Визначення того, наскільки одна «історія» більша чи менша за інші.
Value Proposition
Marketing
Цінність (або вигода), яку товар чи послуга пропонують потенційним споживачам.
Workflow (Робочий процес)
Technologia
Серія/послідовність завдань, подій, взаємодій, заходів, необхідних для завершення процесу.
Xaas (Everything as a Service)
Technologia
Xaas (Усе / Всен що завгодно як послуга) — перетворюй одноразових покупців у абонентів послуг, які отримують постійні переваги продукту.
«Все як послуга» — це модель, у якій усі продукти чи інструменти, які до цього часу були доступні стаціонарно або встановлені локально, пропонують як послугу. Зазвичай для цього використовуються хмарні обчислення або інші рішення, що забезпечують віддалений доступ до сервісів.
Автоматизація маркетингу
Marketing
Спосіб виконання повторюваних або масових оперативних маркетингових заходів за допомогою ІТ-програм. Це також клас інформаційних систем.
Програмне забезпечення для автоматизації маркетингу допомагає маркетологам сегментувати аудиторію, керувати даними про клієнтів і розробляти кампанії. Він пропонує такі функції, як: масове надсилання повідомлень, створення контактних форм, спливаючих вікон або цільових сторінок, відстеження активності на веб-сайті, а іноді навіть моніторинг соціальних мереж і оптимізація позиціонування (SEM).
Аналіз перед впровадженням.
Proces wdrożenia
Його завдання — визначити сферу потреб клієнта. Це дає можливість контролювати проект і запобігає виникненню проблем на етапі реалізації. Завдяки аналізу постачальник точно знає, чого очікує клієнт і як задовольнити ці вимоги.
Анонімізація даних
Technologia
Анонімізація – це метод перетворення персональних даних таким чином, що запобігає присвоєнню індивідуальної інформації конкретній або ідентифікаційній фізичній особі.
Бізнес-аналітика
Technologia
Технологічні рішення, що сприяють прийняттю аналітично обґрунтованих бізнес-рішень з метою підвищення конкурентоспроможності компанії.
Вартість продажу
Sprzedaż
Усі витрати, пов’язані з залученням нового клієнта, включаючи компенсацію продавця та витрати на технології.
Висока Доступність
Technologia
Рішення, спрямовані на забезпечення безперебійної доступності сервера.
Відповідальна
Sprzedaż
Особа або група людей, відповідальних за прийняття стратегічно важливих рішень на основі ряду змінних; включаючи часові обмеження, доступні ресурси, кількість і тип доступної інформації, а також кількість залучених зацікавлених сторін.
Відповідність програми
Technologia
Адаптивний веб-дизайн (RWD) — це техніка розробки веб-сайтів таким чином, що їх зовнішній вигляд підлаштовується під розмір вікна браузера.
Веб-сайт, створений за допомогою цієї техніки, добре відображається на великих екранах, а також на смартфонах і планшетах. Він також підтримує різну роздільну здатність залежно від діагоналі екрана, на якому має відображатися веб-додаток або веб-сайт.
Водоспад
Proces wdrożenia
Водоспад – традиційна методологія реалізації проектів впровадження.
Його ядром є детальний план, що передбачає послідовне виконання окремих етапів. У каскадній моделі фази проектування розуміються як послідовні окремі види діяльності. Через базову особливість каскадної методології, т.зн. визначеного бюджету, ключовим етапом проекту є підготовка детальної Специфікації вимог до програмного забезпечення, включаючи перелік необхідних робіт, які мають бути виконані за взаємоузгодженою ціною (Fixed Price).
Вхідний маркетинг
Marketing
Техніка контент-маркетингу, діяльності в соціальних мережах і позиціонування в пошукових системах, що веде до «залучення» потенційних клієнтів на веб-сайт чи іншу точку контакту з компанією.
Гейміфікація
MarketingTechnologia
Гейміфікація – це використання ігрової механіки та дизайну досвіду для цифрового залучення та мотивації людей для досягнення цілей. Гейміфікація відрізняється від ігор і програм лояльності тим, що вона лише «підказує» виграти винагороди або перейти на вищі рівні.
Договір про виконання
Proces wdrożenia
документ, на основі якого підрядник реалізує конкретну систему в ІТ-середовищі, що часто супроводжується навчанням співробітників, міграцією даних і запуском системи у виробництво.
електронна комерція
SprzedażTechnologia
Електронна комерція – це вид торгівлі, що ведеться в Інтернеті; процес укладання комерційних угод через Інтернет (напр. в приватному інтернет-магазині або на marketplace). Також відомий як електронна комерція або електронна комерція чи інтернет-комерція.
Залученість співробітників
Customer service
Наскільки працівники задоволені своєю роботою, віддані організації та докладають зусиль до виконання своїх обов’язків.
Інтеграція системи
Technologia
Процес створення складної інформаційної системи з багатьох компонентів і об’єднання їх у цілісне ціле.
Канбан
Proces wdrożeniaTechnologia
Розроблено в Японії в 1950-х роках В XX столітті розроблено метод управління виробництвом з використанням візуалізації етапів робочих.В Нині він також адаптований до інших видів процесів. Використовується для організації обов’язків та ефективного досягнення бізнес-цілей.
Ключовий обліковий запис/и
Sprzedaż
Підрядник або група підрядників, які приносять значний прибуток компанії.
Колл-центр
Customer service
Група людей або відділ, де співробітники відповідають і здійснюють велику кількість телефонних дзвінків. Кол-центр може мати внутрішніх клієнтів (наприклад, служба підтримки) або зовнішніх клієнтів (наприклад, центри обслуговування та підтримки клієнтів).
Організація, яка скоординовано використовує телефонні,та не телефонні канали зв’язку з клієнтами(наприклад, електронна пошта чи Інтернет), називається контакт-центром.
Команда розробників
Proces wdrożenia
Група людей, відповідальних за створення коду та доставку програмного забезпечення.
Контакт
Sprzedaż
У номенклатурі CRM – особа, пов’язана з Контрагентом, з якою ми ведемо або можемо вести бізнес; працівником цієї організації.
Контент-Маркетинг
Marketing
Стратегія створення та розповсюдження цінного, релевантного та послідовного контенту, спрямована на залучення й утримання уваги чітко визначеної аудиторії та веде до прибуткової діяльності клієнтів для бренду.
Маркетинг B2C
Marketing
Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які орієнтують свої продукти та/або послуги на окремого клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2B його відрізняють: метод комунікації, методи досягнення повідомлення та поширення процесу в часі.
Маркетинг продукту
Marketing
Процес виведення продукту на ринок і нагляд за його загальним успіхом шляхом стимулювання попиту. Це веде до розвитку продукту та підвищення впізнаваності бренду.
Маркетингова стратегія
Marketing
Детальний план дій для досягнення певної маркетингової мети, як правило, охоплення певної аудиторії та перетворення їх у клієнтів (конверсія).
Маркетинговий мікс
Marketing
Дії, спрямовані на наближення споживачів до бренду та притягнення їх до покупки. Класичний маркетинговий комплекс складається з чотирьох елементів: ціна, просування, продукт і канал збуту.
Машинне навчання
Technologia
Самостійне вдосконалення комп’ютерів і алгоритмів на основі даних, у міру накопичення досвіду.
Метадані
Technologia
Структурована інформація, що використовується для опису ресурсів або об’єктів, яка надає детальні дані для полегшення виявлення, ідентифікації та керування цими ресурсами чи об’єктами.
Мінімально життєздатний продукт
Proces wdrożeniaTechnologia
Рішення у формі, яка забезпечує перші вимірні прибутки для організації за низьких витрат. Він використовується для вивчення потреб і вимог (з низькими інвестиційними витратами) перед розробкою більш функціонального продукту.
Нейронні мережі
Technologia
Система обробки інформації, структура та принцип дії якої змодельовані на основі функціонування біологічної нервової системи.
Обслуговування клієнтів
Customer service
Вся взаємодія між клієнтом і постачальником продукту чи послуги, як під час продажу, так і після.
Одержувач
MarketingSprzedaż
Потенційний клієнт, який не виявив інтересу до пропозиції компанії, але отримав кваліфікацію спеціаліста з продажу, відділу продажів або маркетингово цільовій групі (target).
Омніканальний маркетинг
Marketing
Стратегія охоплення клієнта з використанням кількох каналів одночасно (онлайн та офлайн).
Поглиблене навчання
Technologia
Процес, за допомогою якого комп’ютер або алгоритм навчається виконувати завдання, природні для людського мозку, наприклад, розпізнавати мову, ідентифікувати зображення та робити прогнози.
Порівняльний аналіз
Sprzedaż
Порівняй продуктивність постачальника з визначеними організаціями або індексами. Розрізняють внутрішній і зовнішній порівняльний аналіз.
Приріст
Sprzedaż
збільшення числа чого-небудь, різниця між початковим і кінцевим значенням певної зростаючої величини.
Програмне забезпечення
Technologia
Програмне забезпечення створюється програмістами в процесі програмування. Метою програмного забезпечення є обробка даних в обсязі, визначеному розробником.
Термін “програмне забезпечення” може функціонувати як синонім термінів “комп’ютерна програма” і “додаток” і зазвичай використовується для позначення більших програм і їх колекцій.
Продаж B2C
Sprzedaż
Угоди, що укладаються між підприємством та фізичним клієнтом для особистого користування споживачем.
Продажі B2B
Sprzedaż
Угоди, укладені між підприємцями. Продажі B2B характеризуються: наявністю купівельного комітету з кількох осіб, високим рівнем поінформованості споживачів у пропозиції, розширеним процесом продажу та купівлі, високою сумою транзакції.
Прямий продаж
Sprzedaż
Прямі продажі (також відомі як польові продажі) — це особистий канал продажів, який на даний момент використовується в основному організаціями бізнес-бізнес (B2B).
Ретаргетинг / ремаркетинг
Marketing
Використання інструментів відстеження веб-сайту, щоб спрямовувати відвідувачів у інше місце – наприклад, за допомогою медійної реклами чи маркетингу електронною поштою – і спонукати їх до конверсії.
Сегментація
Marketing
Сегментація — це стратегічний інструмент, який використовується для поділу клієнтської бази на взаємовиключні набори, які мають пріоритети та націлені на конкретне маркетингове повідомлення. Чотири найпопулярніші підходи – це демографічний (фірмографічний для B2B), сегментація на основі потреб, поведінка та сегментація на основі цінностей.
Соціальні продажі
Sprzedaż
Процес формування попиту та залучення потенційних клієнтів за допомогою соціальних мереж. Він обслуговує:
Спринт
Proces wdrożenia
Зазвичай 2-тижневий період, протягом якого виконується робота, щоб досягти наступної робочої частини системи, яка є програмним інкрементом.
Стратегія бренду
Marketing
План маркетингових дій, спрямований на досягнення конкретних цілей. Наприклад:
Стратегія виходу на ринок
MarketingSprzedaż
Детальний план «виходу на ринок», який описує, як організація може взаємодіяти з клієнтами, щоб переконати їх купити продукт або послугу та отримати конкурентну перевагу. Стратегія GTM включає тактику, пов’язану з ціноутворенням, продажами та його каналами, походом по магазинах, впровадженням нових продуктів або послуг, ребрендингом продукту або виведенням продукту на новий ринок.
Угода про рівень обслуговування
Proces wdrożenia
домовленість про підтримку та систематичне підвищення рівня якості послуг через постійний цикл, що включає домовленості, моніторинг послуг, звітність, перегляд досягнутих результатів.
Управління людським капіталом
Technologia
Філософія управління людським капіталом на підприємствах або клас програмного забезпечення для роботи з «м’яким» HR.
Успіх клієнта
Sprzedaż
Метод, який гарантує, що клієнт досягає бажаних результатів при використанні продукту чи послуги. Це стратегія, орієнтована на відносини. Вона включає участь постачальника в прийнятті рішення про покупку, професійну реалізацію продуктів або послуг, а також післяпродажну підтримку, надану клієнтам.
Фільтр продажів
Sprzedaż
Процес кваліфікації та перетворення лідів (потенційних клієнтів) у клієнтів.
Фірмовий стиль
Marketing
Візуальні елементи, такі як логотип, назва, слоган, кольори, набір шрифтів тощо, які представляють і відрізняють бренд у свідомості споживачів.
Фреймворк
Technologia
Стиль, структура, що використовується для створення програм, що визначає їх зовнішній вигляд, роботу та сумісність.
Хостинг
Technologia
Хостинг — це процес вбудовування та підтримки програмного забезпечення на серверах (приватних або у зовнішній інфраструктурі).
Цифрова безпека, кібербезпека
Technologia
Команди, політики, процеси та технології, створені для захисту кіберактивів.
Час і Матеріал
Proces wdrożenia
Виставлення рахунків на основі часу та ресурсів, витрачених на проект. Маючи такий підхід ви можете вільно контролювати хід проекту, вільно вибирати функції або приймати рішення про їх обмеження. Протилежність фіксованій ціні. Це сприяє врегулюванню гнучких проектів ( Agile ).
Чатбот
Technologia
Розмовний інтерфейс, характерний для веб-сайтів, соціальних мереж та інших технологій, що використовуються для обміну повідомленнями. Чат-боти відрізняються за рівнями просування: від простих повідомлень на основі дерева рішень до реалізацій, створених на багатофункціональних платформах. Чат-бот може створювати текстові повідомлення, аудіоповідомлення або їх комбінацію.
Штучний інтелект
Technologia
Штучний інтелект, який використовує передові методи аналізу та логіки, зокрема машинне навчання, для інтерпретації подій, підтримки й автоматизації рішень та дій.