Glosariusz

B2B

Customer serviceMarketingSprzedaż

B2B (Business to Business) — це визначення відносин між підприємствами.

B2C

Customer serviceMarketingSprzedaż

B2C (Business to Customer / Client / Consumer) — це визначення відносин між підприємствами та окремими клієнтами.

Customer Experience

Customer serviceMarketingSprzedaż

Бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.

Employee Experience

Customer service

досвід роботи працівника з роботодавцем у всіх сферах і етапах діяльності, починаючи від процесу набору, через розвиток у компанії, до звільнення з організації.

H2H

Customer serviceMarketingSprzedaż

H2H (Human to Human) — це спосіб ведення бізнесу, заснований на особистих відносинах і довгостроковій довірі.

Залученість співробітників

Customer service

Наскільки працівники задоволені своєю роботою, віддані організації та докладають зусиль до виконання своїх обов’язків.

Колл-центр

Customer service

Група людей або відділ, де співробітники відповідають і здійснюють велику кількість телефонних дзвінків. Кол-центр може мати внутрішніх клієнтів (наприклад, служба підтримки) або зовнішніх клієнтів (наприклад, центри обслуговування та підтримки клієнтів).

Організація, яка скоординовано використовує телефонні,та не телефонні канали зв’язку з клієнтами(наприклад, електронна пошта чи Інтернет), називається контакт-центром.

Обслуговування клієнтів

Customer service

Вся взаємодія між клієнтом і постачальником продукту чи послуги, як під час продажу, так і після.

Прокрутити вгору