OroCRM

Золото серед бізнес-систем

CRM для електронної комерції

Вашим клієнтам подобаються покупки в Інтернеті?

Завдяки OroCRM ти ефективно керуєш діловими відносинами з онлайн-світу.

Відкритий системний код

Тобі потрібне індивідуальне рішення?

OroCRM — це система з відкритим вихідним кодом, яку можна вільно модифікувати.

360° огляду відносин із клієнтом

Чи дбаєш про клієнтів та їхній досвід роботи з твоїм брендом?

OroCRM допоможе тобі ефективно керувати клієнтом на всіх етапах його шляху.

CRM, що окупається

«Золотий» засіб від проблем комерції

Керуй інформацією, взаємодією та обліковими записами клієнтів. В одному місці. За допомогою дружнього інтерфейсу користувача.

OroCRM — це спосіб синхронізації та оновлення профілю клієнта, поєднання знань із кількох каналів та автоматизації повторюваних дій. Забудь про дублікати, ручне введення даних, темні дані та застарілу інформацію. З OroCRM ти нарешті маєш контроль над усім!

Шанс на успішні продажі

Якщо CRM, то вона має бути з фільтрами продажів і модулем Customer Journey! Завдяки OroCRM ти контролюєш хід взаємодії з клієнтами, закриваєш можливості продажів і організовуєш роботу всієї команди відповідно до очікувань клієнта. Особливо той, хто обрав онлайн-канал.

kobieta patrząca przez lunetę na profile osobowe

360° огляду відносин із клієнтом

Ви продаєте через Інтернеті? Чи залежить тобі в управлінні відносинами з клієнтами на 360 °? Ви можете зручно інтегрувати OroCRM зі своїм інтернет-магазином. Завдяки цьому зв’язку ти відстежуєш досвід роботи з твоїм брендом на кожному етапі ділових відносин. Відкритий код програмного забезпечення також дозволить тобі зробити будь-які налаштування, які сприяють перетворенню.

Тобі цікаво, які думки про OroCRM серед користувачів у всьому світі?

Просто прочитайте записи в Twitter!

Обслуговування клієнтів електронної комерції

Інтеграція OroCRM з механізмом керування інтернет-магазином дозволяє краще обслуговувати своїх клієнтів.

  • Ти ефективно керуєш та переглядаєш дані клієнтів;
  • Ти сегментуєш своїх клієнтів за віком, геолокацією, перевагами покупок, історії покупок та іншими характеристиками;
  • Ти інтерактивно пов’язуєш інформацію про клієнтів, яка надходить з кількох джерел, що запобігає дублюванню інформації;
  • Ти відстежуєш всі відгуки та взаємодії з клієнтами, щоб швидко реагувати на їхні мінливі потреби.

Ефективний аналіз даних

OroCRM дозволяє надавати високоякісний сервіс потенційним і постійним клієнтам.

  • Ти збираєш інформацію про будь-яких потенційних клієнтів, щоб ефективніше охопити свою цільову аудиторію;
  • Ти ідентифікуєш та відстежуєш діяльність відвідувачів на веб-сайті магазину, включаючи покинуті кошики;
  • Ти використовуєш багатоканальний підхід, щоб краще аналізувати поведінку потенційних клієнтів і будуєш стосунки з ними за допомогою маркетингових кампаній електронної пошти.

Регульований код

eVolpe вже багато років спеціалізується на впровадженні CRM-систем для великих і середніх компаній. Природно було розширити пропозицію впроваджених рішень за допомогою CRM, пристосованих до потреб динамічно функціонуючих компаній електронної комерції.

Ми пропонуємо комплексне впровадження OroCRM, починаючи від бізнес-аналізу, через конфігурацію та роботи з впровадження, закінчуючинавчанням та сервісними послугами. Ми маємо необхідні компетенції, щоб використовувати потенціал відкритого вихідного коду OroCRM для 100% адаптації системи до потреб кожного електронного бізнесу.

orocrm demo

Демо версія системи

Як ти знаєш, що OroCRM — це твоя система?

1

Ти керуєте інтернет-магазином, але вам не вистачає функцій управління відносинами з клієнтами

OroCRM сумісна з усіма основними платформами електронної комерції, такими як Magento, WooCommerce, PrestaShop, Websphere тощо. Існує також багато інтеграторів OroCRM з додатками для обслуговування клієнтів, маркетингу та оптимізації продажів.

2

Ти зберігаєш інформацію про клієнтів у кількох різних місцях

OroCRM — це проста у використанні система з відкритим вихідним кодом, яка ідеально інтегрується з іншими програмами та базами даних. Скористайся цією можливістю, і вам більше ніколи не доведеться збирати інформацію, розкидану в багатьох місцях.

3

Ти не маєш повних знань про клієнта, тому ставишся до кожного з них однаково

OroCRM записує кожну взаємодію клієнта з твоїм бізнесом. Незалежно від того, чи відбувся контакт через інтернет-магазин, систему PoS, канал електронної пошти чи соціальні мережі. Завдяки цьому ти знаєш набагато більше про свого клієнта і можеш ставитися до нього нестандартно. Щоб він відчув, що ви дбаєте про ваші стосунки.

4

Пробував продати нові продукти людям, які досі не заплатили за попередні покупки

OroCRM дозволяє сегментувати клієнтів, наприклад, за вмістом залишених кошиків. За допомогою цього інтуїтивно зрозумілого інструменту ви зможете запускати ефективні кампанії з перехресних продажів і продажів і успішно визначати “важких” клієнтів і клієнтів, які не платять. На основі створених сегментів ви розпочинаєте або зупиняєте маркетингові кампанії, які підходять для окремого випадку.

5

Ви витрачаєте багато часу на створення звітів про продажі

OroCRM пропонує модуль звітів, присвячений електронній комерції. Ти можеш легко відстежувати всі важливі дані, від середньої вартості замовлення до втраченого доходу від кошика для покупок до загальної статистики відвідувань сайту. Вся інформація представлена ​​за допомогою інтуїтивно зрозумілої панелі інструментів. Більше того, ти можеш легко створювати глобальні звіти, такі як загальний дохід від інтернет-магазину, показники продажів і коефіцієнти конверсії.

6

Ви не маєте повного контролю над командою продажів і призначеною метою

Окрім відстеження та контролю KPI, в OroCRM ти також можеш налаштувати різні робочі процеси для оптимізації конкретних процесів продажу та маркетингової діяльності.

7

Ви не хочете отримати погані відгуки про якість обслуговування

OroCRM дозволяє швидко та ефективно вирішувати проблеми клієнтів завдяки інтеграції з системами обслуговування клієнтів. Твій персонал служби підтримки може легко організувати та визначити пріоритети підтримки клієнтів на основі даних про поновлення контракту, VIP-клієнтів та терміновості проблеми. OroCRM надає інструменти та інформацію, які безсумнівно підвищать рівень задоволеності клієнтів і, таким чином, вплинуть на вартість продажів.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin

Компанії, які вже використовують OroCRM
Приєднуйтесь до лідерів індустрії електронної комерції

Поговори з нами
прo OroCRM в твоїй фірмі

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору