sales force automation vs marketing automation

Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати

Sales Force Automation і Marketing Automation призначені для полегшення роботи продавців і маркетологів. Вони пропонують дещо інший діапазон функцій, але служать одній меті: залученню клієнтів. У сьогоднішній статті я описую […]

Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
no code low code wariacje

Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему?

Незважаючи на те, що низький код і відсутність коду співіснують (іноді навіть на одній платформі), це два окремі підходи, призначені для різних типів користувачів. Через те, що вони часто співвідносяться,

Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
proaktywne wiadomości do klientów

Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися?

Ти отримуєш електронні листи з пропозиціями повернутися до кошика? Якщо у тебе немає хороших асоціацій, це означає, що ти не зустрічаєш людей, які добре це роблять. Повір, є способи, щоб

Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
cytaty biznesowe

12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати

У бізнесі ми любимо повторювати привабливі цитати. Особливо людей, які досягли успіху у своїй сфері. Можливо, ти можеш процитувати деякі заяви Стіва Джобса, Джеффа Безоса чи Білла Гейтса. У цій

12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
no code pozbawi pracy programistów

Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ?

Разом із зростанням популярності безкодових рішень зростає багато невизначеностей, міфів і применшень. Одна з них полягає в тому, що відсутність коду позбавить програмістів роботи… Технологія з низьким кодом/без коду відома

Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати

Вітаємо Zendesk! Система була оцінена в річному звіті найбільшими критиками, яких ти можеш зустріти… нашими власними клієнтами. У звіті G2 «2023 Best Software Awards» класифікуються продукти та постачальники на основі

Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
statystyki o customer experience

18 Статистика клієнтського досвіду, яку ти повинен знати

Дослідження, проведене Zendesk, чітко показує, що клієнти приділяють все більше уваги Клієнтському Досвіду. Понад 50% з них готові піти в конкурентну боротьбу, якщо їх розчарує якість обслуговування. У сьогоднішній статті

18 Статистика клієнтського досвіду, яку ти повинен знати Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

eVolpe і Creatio разом на IDC CIO Summit 2023

Світова економіка переживає кризу, і організаціям, які не адаптуються до нової реальності, ще довго доведеться стикатися з її наслідками. Одним із основних завдань управлінського персоналу підприємств є розробка стратегії виходу

eVolpe і Creatio разом на IDC CIO Summit 2023 Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM/CX система, спосіб збільшити доходи під час кризи

Єдина константа в бізнесі – це зміни. Власне, не тільки в бізнесі… Країни світу борються з інфляцією та зростанням вартості життя, а ринок праці демонструє ознаки охолодження. Однак проблеми різних

CRM/CX система, спосіб збільшити доходи під час кризи Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Як виміряти клієнтський досвід? 3 метрики, на які варто звернути увагу в CRM

Погляди всього ділового світу тепер звернені до Customer Experience. Оцінка клієнтського досвіду та можлива оптимізація в цій сфері важливі як ніколи. Звіт про Zendesk «Тенденції досвіду клієнтів» показали, що 75

Як виміряти клієнтський досвід? 3 метрики, на які варто звернути увагу в CRM Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

3 види CRM систем і як вибрати найкращу для свого бізнесу

Що таке CRM система, ти напевно вже знаєш. Важко не помітити інформацію про його благотворний вплив на бізнес, який ведеться звідусіль. Такий сучасний інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами полегшує роботу

3 види CRM систем і як вибрати найкращу для свого бізнесу Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
Marketing Automation w 3 minuty

Mautic – найбільший проект автоматизації маркетингу з відкритим кодом

Чи знаєш ти якісь системи автоматизації маркетингу? Можливо, ти чув про такі назви, як: Hubspot, Mailchimp, GetResponse або SALESmanago? Сьогодні я хотів би представити тобі трохи інше рішення. Найбільший у

Mautic – найбільший проект автоматизації маркетингу з відкритим кодом Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Система HCM – програмне забезпечення не тільки для рекрутерів

Людські ресурси є найважливішим капіталом будь-якої компанії. Працевлаштовані працівники надають характер і стимулюють розвиток. Те, як вони виконують свої обов’язки, впливає на обслуговування клієнтів, маркетинг і продажі. Щоб усе пройшло

Система HCM – програмне забезпечення не тільки для рекрутерів Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

eVolpe також гратиме з Great Orchestra of Christmas Charity у 2023 році

За кілька днів стартує 31-й фінал ВОРБ. На вулицях можна побачити підготовку до чергового випуску всенародної допомоги. За мить ми почуємо характерну музику, яка завжди супроводжує всі кадри та події

eVolpe також гратиме з Great Orchestra of Christmas Charity у 2023 році Czytaj więcej »

5 кроків, як замінити електронну скриньку на CRM

Початок створення бізнесу нелегкий, і кожному потрібно з чогось починати. Для багатьох молодих компаній це означає ведення відносин з клієнтами за допомогою електронної пошти. Найчастіше під рукою є Outlook або

5 кроків, як замінити електронну скриньку на CRM Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

ERP vs. CRM подібності, відмінності та можливості інтеграції

Аналітики прогнозують, що до 2026 року ринок ERP-систем становитиме понад 78 мільярдів доларів. Через два роки, тобто у 2028 році, ринок програмного забезпечення CRM досягне 96 мільярдів доларів США. Зараз

ERP vs. CRM подібності, відмінності та можливості інтеграції Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

ІТ-система для компанії під час непевних часів. Що і як вибрати, щоб не пошкодувати?

Можеш подумати, що 2023 рік не підходить для інвестицій. Ти спостерігаєш за тим, що відбувається в економіці, і боїшся втрат. Твій бізнес уже багато пережив. І це те, чим ти

ІТ-система для компанії під час непевних часів. Що і як вибрати, щоб не пошкодувати? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Customer self-service – з чого почати і як це правильно зробити?

Клієнти часто шукають відповіді на власні проблеми. З тою ціллю вони в першу чергу відвідують сайти виробників. Варто подбати про те, щоб їх пошук був максимально коротким і ефективним. Досконале

Customer self-service – з чого почати і як це правильно зробити? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
unique selling point

Що таке Unique Selling Point? Визначення та приклади чинних USP

USP, Unique Selling Point, Unique Selling Proposition – останнім часом багато говорять про цю концепцію. Це ще одне модне слівце для бізнесу? Або в цьому є справжня цінність? Термін з’явився

Що таке Unique Selling Point? Визначення та приклади чинних USP Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Creatio – новий продукт у пропозиції eVolpe

Якщо стежиш за новинками в eVolpe, то можеш помітити розширення нашої пропозиції. І якщо ти тут вперше, привіт, мені приємно, що ти тут. Сьогодні я презентую новинку серед пропонованих нами

Creatio – новий продукт у пропозиції eVolpe Czytaj więcej »

Прокрутити вгору