Процес впровадження CRM. 8 порад, як правильно ним керувати

Magdalena Ziębińska

У твоїй компанії починається впровадження CRM системи? Щиро вітаю! Варто готуватися до великої революції. Можливо, робота з програмування займе деякий час. Добре знати, що буде на цьому шляху і як підійти до справи, щоб гарантувати успіх розпочатої справи.

У сьогоднішній статті я ділюся 8 порадами та як успішно керувати впровадженням CRM. З точки зору аналітика впровадження з багаторічним досвідом.

Процес впровадження CRM. 8 порад, як цим ефективно керувати

Скористайся знаннями експертів ринку CRM

Безсумнівно, справжній фахівець у своїй справі – це ти сам. Ти керуєш нею кілька років, якщо не більше. Попутно ти навчив десятки людей, які «пройшли» через організацію. Усі вони спиралися на знання, які ти отримав, коли самостійно досягав цілей продажів. Ти прочитав багато книг про продажі, пройшов тренінги для менеджерів і подбав про те, щоб бути в курсі останніх тенденцій. Можливо, за цей час ти навіть користувався якоюсь CRM системою. У вас, напевно, є своя думка щодо ефективності даного виду засобів. Однак я сподіваюся, що ти не викреслиш його повністю. Тепер, коли ти натрапив на цю статтю, можливо, ви шукали в Google щось про правильний процес впровадження Я тут, щоб допомогти тобі в цьому.

Потрібно позбутися неефективного застарілого програмного забезпечення? Або реалізувати щось зовсім свіже? Моя порада: «шукай експертів, які знають свою роботу так само добре, як ти знаєш, що робиш роками».

Порада 1: Консалтингові компанії живуть темою впровадження CRM-систем, як і ти – темами твоєї галузі. Вони найкраще підкажуть тобі, що працює, а що ні. Знайди партнера, якому ти розкажеш про свої проблеми та виклики, і ти отримаєш систему, адаптовану до твоїх індивідуальних потреб.

Постійно спілкуйся з командою

Впровадження CRM може зайняти багато часу. Зазвичай вони тривають від кількох тижнів до кількох місяців. Щоб не відставати від прогресу – краще розділити весь процес на етапи. Якщо можливо, використовуючи методологію гнучкого впровадження та фреймворк Scrum. Це вимагає більшої активності та участі в проекті, але це також впливає на підвищення ROI.

Прибуток від інвестицій буде тим більшим, чим вищі твої комунікативні навички. Ти багато і часто спілкуєшся з командою розробників під час впровадження. Не тільки особисто чи телефоном, а й електронною поштою, у спеціальній системі дизайну та засобі відеоконференції.

Порада 2: признач координатора проекту, щоб переконатися, що спілкування здійснюється за найвищими стандартами.

Забезпечте собі т.зв швидкі перемоги

Одна з безсумнівних переваг гнучкої методології впровадження — можливість зосередитися на другорядних цілях — системних досягненнях, досягнутих за короткий проміжок часу. Такі дрібніші частини проекту, відповідно до методології agile, називають спринтами. У зв’язку з тим, що вони не працюють довго (зазвичай 2 тижні в eVolpe), у виготовлену систему постійно додаються нові функції. Також легше побачити прогрес, досягнутий у проекті.

Порада 3: замість того, щоб чекати віддаленого кінцевого результату, використовуй MVP системи в її функціональному, але все ж розвиненому вигляді.

Підготуйся до міграції даних

Якою була б CRM, якби в ній не було даних?… Мабуть, нічого, тому що дані в CRM-системі є її маховиком. Отже, якщо ти відмовишся від однієї системи CRM або Excel на користь нового програмного забезпечення, міграція даних стане ще одним ключовим елементом процесу змін. Це необхідно зробити перед введенням системи в експлуатацію.

Порада 4: підходьте до етапу міграції згідно з раніше розробленим планом.

Обов’язково розпізнай технічні можливості старої та нової системи. Це можна зробити, наприклад, за допомогою файлу .csv, бази даних або протоколу API. Який би спосіб ти не вибрав, зверни увагу на питання усунення дублікатів. Також уважно подумай, які дані потрібно імпортувати в які частини нової системи CRM.

Вкладай багато часу в навчання

Правильно підготовлені та проведені тренінги впливають на т.зв прийняття системи користувачем, тобто адаптація користувачів до нового робочого середовища.

Порада 5: Нагадай користувачам, з якою метою було впроваджено нове програмне забезпечення. Використовуй для цього раніше зібрану інформацію. Інформуй про те, як система покращує та автоматизує процеси в організації. При цьому підкреслюй всі моменти, які можуть викликати «вау-ефект». Покажи цінність нової системи та дозволь своїй команді досліджувати її самостійно.

Постійно відстежуй та контролюй ефекти

Процес зміни тривалий і не завершується запуском системи. Тому щодня контролюй та відстежуй ефективність своїх трейдерів. Порівняй з даними до впровадження CRM. Завжди думай про сфери, де ти можеш покращити свою продуктивність.

Серед іншого ти помітиш повернення своїх інвестицій завдяки здатності приймати правильні бізнес-рішення за підтримки аналітики даних, що надається системою CRM.

Порада 6: вибери тестову групу, яка почне використовувати новий інструмент і результати якої постійно порівнюватимуться з результатами людей, які все ще працюють у старій системі.

Скористайся «сервісом» після запуску виробництва

Впровадження CRM-системи можна порівняти з доглядом за дитиною-підлітком, яка тільки вступає в доросле життя. Батьківські обов’язки рідко закінчуються, коли син чи дочка досягають повноліття. Так само і у випадку впровадження CRM-системи – її ефективний запуск у виробництво зовсім не закриває тему.

Це нормально, що після початку виробництва виникають сумніви щодо роботи нового інструменту (навіть якщо було проведено відповідне навчання). З часом, коли програмне забезпечення буде прийнято в організації, також можуть з’явитися ідеї щодо його розвитку.

Порада 7: обери послугу технічного обслуговування. Ти також отримаєш технічну підтримку після запуску програмного забезпечення. Не укладаючи іншого договору, коли виникне необхідність – ти також можеш замовити подальшу автоматизацію.

Виберіть систему, яка може адаптуватися до ваших мінливих потреб

Дослідження показали, що 1 долар, інвестований у CRM-систему, може заробити ваш бізнес цілих 8,71 долара. Це означає, що ти можеш розраховувати на майже 900% повернення своїх інвестицій. Це дійсно приголомшлива сума. Однак наведена вище статистика працюватиме, лише якщо ти запровадиш систему, адаптовану до індивідуальних вимог.

Порада 8: відмовся від ПЗ, до якого доведеться якось адаптуватися. Однозначно має бути навпаки!


У тебе є які-небудь питання?

Обов’язково домовся про консультацію з експертом із впровадження eVolpe!

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Magdalena Ziębińska
Прокрутити вгору