Хороші практики використання CRM системи

Maciej Jankiewicz

На нашому блозі ми неодноразово писали про різні етапи впровадження CRM на підприємстві. Щоб забезпечити найвищий рівень ROI (return on investment), тобто повернення інвестицій, необхідно також правильно попрактикуватися в роботі з системою після завершення розробки. Звичайно, починати слід з правильного підходу до процедури впровадження, але що далі, коли програма вже запущена? Я даю відповідь у наступних 5 пунктах.

# 1 Розрвивай програмне забезпечення разом зі своєю організацією

Я рекомендую своїм клієнтам рішення з відкритим кодом. Їх можна вільно адаптувати не тільки до поточних потреб, а й вільно модифікувати залежно від умов, що змінюються. Існують як комерційні, так і некомерційні рішення цього типу. Аналіз перед впровадженням допомагає визначити, який із них підходить для твоєї організації.

Одним із основних критеріїв при виборі системи повинна бути можливість її подальшої модифікації. Ведучи бізнес, варто налаштуватися на сценарій, який передбачає розквіт твого бізнесу. Це одна з причин, чому ти використовуєш систему CRM для отримання максимально можливого прибутку від інвестицій. Отже, ІТ-програмне забезпечення не повинно гальмувати такий прогрес.

# 2 Використовуй автоматизацію, де це можливо

Одним із основних завдань програмного забезпечення CRM є покращення твоєї щоденної роботи. Як перенести на нього потрібну інформацію? Якщо досі ти не вів документацію лише в паперовому вигляді, переписувати дані вручну безглуздо. Ти можеш завантажити записи в систему CRM, наприклад, із програмного забезпечення Marketing Automation або системи обслуговування клієнтів. Таким чином ти уникнеш виснажливої ​​процедури доповнення нового інструменту. Інтеграція бази даних можлива завдяки інтерфейсу програмування програми, тобто так званому API.

Ти також можеш скористатися перевагами автоматизації, ввівши індивідуальні записи! Додаток GUS від eVolpe ідеально підходить для цієї мети. Лише на основі ідентифікаційного податкового номера він доповнює решту інформації про шуканого контрагента (наприклад, ПІБ, адреса тощо). Виробники сучасних ІТ-систем також пропонують своїм клієнтам більш розширені механізми штучного інтелекту. Користувачі Sugar мають можливість скористатися послугою під назвою Hint. Це додаткова панель в системі, яка дозволяє здійснювати пошук в Інтернеті інформації про конкретного клієнта. Це безумовно прискорює дослідження, яке проводить продавець.

# 3 Скористайся аналітичними можливостями системи CRM

Програмне забезпечення CRM збирає та зберігає величезну кількість цінної інформації. Оснащений модулем звітів, він є потужним аналітичним інструментом. Завдяки цьому ти можеш приймати раціональні бізнес-рішення, засновані на досвіді. Тому ти будеш використовувати CRM-систему не тільки для збору інформації про клієнтів, а й для управління компанією як такою. Для клієнтів eVolpe ми пропонуємо додатковий функціонал під назвою Forecasted Revenue, який дозволяє прогнозувати майбутні фінансові надходження та на цій основі керувати бюджетом в організації.

# 4 Не захаращуй свою систему

При роботі з CRM-системою важливим питанням є чистота бази даних. Існують механізми запобігання ненавмисному дублюванню. Якщо спробуєш створити запис з тією самою адресою електронної пошти, номером телефону, іменем тощо, з’явиться повідомлення про дублікат інформації. На цьому етапі можеш скасувати або схвалити таку діяльність. Вибір за користувачем. У разі помилки також є функція злиття. Порядок в базі даних CRM допомагає в управлінні відносинами з клієнтами і, як наслідок, забезпечує позитивний досвід клієнта. Це також покращує роботу твоєї команди, яка використовує систему, щоб мати все в одному місці.

# 5 Використовуй плагіни та інтеграцію з іншими ІТ-платформами

Програмне забезпечення CRM має бути частиною ширшої інфраструктури системи. Подібно до того, як окремі відділи у вашій компанії доповнюють один одного, інструменти, які ти використовуєш, повинні бути належним чином пов’язані між собою, створюючи єдиний робочий механізм. Флагманським прикладом є інтеграція програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами та автоматизації маркетингу. Системи, які пропонує eVolpe, можна легко підключити за допомогою плагіна Sugar / SuiteCRM & Mautic Integrator.

Ти хочеш знати більше?

Скористайся календарем нижче та вибери зручну дату консультації.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору