Приклади CRM-систем, які змінюють бізнес-реальність на краще

Sławomir Wnuk

Корисно знати приклади CRM-систем, які змінюють або створюють бізнес-реальність. Виберіть одну з наведених нижче, якщо ти дбаєш про те, щоб керувати сучасною компанією, дружньою до клієнтів.

Логотип sugarcrm

І так. Я знаю, що часто кажу, що це програмне забезпечення має бути адаптоване до реалій організації, а не навпаки. Раджу вам не вибирати візерунки, які відірвані від контексту та специфіки твого двору. Однак це не означає, що все потрібно будувати з нуля. Навпаки.

Пропоную використовувати готові рішення, створені на основі досвіду інвесторів з різних сфер економіки, виробників програмного забезпечення, компаній-реалізаторів та спільноти програмістів. Вони допоможуть вам збільшити продажі та створити чудовий досвід клієнтів.

Приклади видатних заяв обговорюються нижче. Ти вже знаєш, що серед них такі системи: SugarCRM, SpiceCRM і Zendesk. Поспішаю пояснити, чому ці три.

Приклади CRM систем, які задають тренди на майбутнє

Я вже писав про тренди, які формуватимуть ринок програмного забезпечення для бізнесу в найближчі 12 місяців. У статті «Програмне забезпечення CRM – що нас чекає у 2022?» Перерахую наступні напрямки інновацій:

  • штучний інтелект,
  • Досвід користувача,
  • Соціальний CRM,
  • Голосове керування,
  • Інтернет речей,
  • Портали для клієнтів самообслуговування,
  • XaaS – все як послуга,
  • аналітик даних,
  • Клієнтський досвід.

Сьогодні я хотів би обговорити системи CRM, які їх пропонують. Я знайшов кілька цікавих прикладів у портфоліо eVolpe.

Приклад №1 – SugarCRM

SugarCRM зосереджується в основному на останньому елементі. «Забезпечення клієнтського досвіду на найвищому рівні». Цим девізом тривалий час керувалися творці платформи. У контексті своєї пропозиції вони навіть говорять про ефект HD-CX – досвід клієнта у «високій чіткості».

Ймовірно, Sugar у тебе асоціюється в першу чергу з програмою CRM. І дуже добре! Це одне з найкращих рішень на ринку. 9 разів провидець функціональності Sales Force Automation для різноманітних організацій.

Однак приємно знати, що в портфоліо компанії також є системи маркетингової автоматизації та обслуговування клієнтів, а також комунікаційні рішення (Sugar Live і Sugar Connect), Relationship Intelligence (Sugar Hint), Business Intelligence (Sugar Discover) і штучний інтелект ( Sugar Predict) і плагін Customer Journey.

Разом вони створюють потужну технологічну платформу для обслуговування клієнтів. На практиці справа в тому, що вони пропонують рішення для команд, які підтримують кожен етап ділових відносин. Маркетинг, продажі та обслуговування клієнтів. Вся платформа під назвою Sugar Market Sell Serve обслуговує комплексне обслуговування клієнтів, організацію процесу купівлі та продажу та лояльність клієнтів до твоєї компанії.

Дивлячись на рішення від SugarCRM, ти напевно помітиш ще багато функцій, які відповідають вищезазначеним трендам. Як і належить провидцям ринку – виробник певною мірою захищає та постійно розвиває їх усі. Я згадав розширену стратегію Customer Experience, механізми штучного інтелекту та передову аналітику даних. Я щойно почув про зміни щодо взаємодії з користувачем у наступній версії системи. Кілька років тому колега написав тут про функціональність Social CRM у контексті SugarCRM! SugarCRM також звертається до хмари та тенденції «все як послуга». Якщо тобі подобається формула, в якій тобі не потрібно турбуватися про серверну інфраструктуру, а безпека даних забезпечується авторитетною організацією – використовуй системи SugarCRM, доступні в рамках Amazon Web Services.

Приклад №2 – Zendesk

Zendesk є прикладом системи, яка, як і Sugar, захищає більшість згаданих тенденцій. Знову ж таки, два найважливіші з них – це клієнтський і користувацький досвід.

Пропозиція Zendesk виходить за рамки класичної функціональності CRM. Якщо ти скористаєшся повним пакетом запропонованих рішень – ти отримаєш надзвичайно потужну платформу CX.

Безсумнівно, сильною стороною програмного забезпечення Zendesk є його сучасний інтерфейс. Творці системи мають на меті вдосконалити та зробити роботу продавців та агентів з обслуговування клієнтів більш приємною. Для цього вони звертають особливу увагу на те, наскільки зручно та інтуїтивно зрозуміло працювати в додатку. Вони створюють надзвичайно естетичний вигляд і дбають про контекстний характер представленої інформації. Кабіна Zendesk ефективна та безвідмовна. Я ще не чув про проблеми на етапі впровадження цього рішення користувачами. Його точно важко не любити!

Подбав виробник і про враження покупців Функціонал порталу самообслуговування (Гід) розроблено на просунутому рівні. Завдяки програмному забезпеченню Zendesk ви пропонуєте спільноті навколо вашого бренду місце для обміну інформацією, отримання знань щодо популярних, повторюваних питань – самостійно; без додаткового залучення працівників.

Чому це так круто? Клієнти часто шукають знання спочатку в Інтернеті. І портал, про який я говорю, може позиціонувати себе в пошукових системах, як і будь-який інший веб-сайт. Просто подивіться, як Zendesk робить це для власних потреб.

https://support.zendesk.com/hc/en-us

Там знайдеш інформацію про окремі елементи пропозиції, платежі, як працюють окремі функції або як була побудована політика обробки даних. Можеш створити подібний інформаційний центр для власних потреб. Замість того, щоб пояснювати певні проблеми по телефону або писати однакові довгі електронні листи знову і знову, направляйте своїх клієнтів туди, де вони зможуть одразу знайти актуальну та надійну інформацію. За допомогою Zendesk також можеш створити для них форум (Gather).

Приклад №3 – SpiceCRM

Остання система CRM, про яку я хотів би згадати, це SpiceCRM. Це досить нове рішення. На ринку лише кілька років. Чому я думаю, що це може служити прикладом програмного забезпечення, яке змінює бізнес-реальність на краще?

Оскільки він спирається на перевірені моделі (SugarCRM і Salesforce) і зосереджується на сучасному інтерфейсі користувача та надійній технології (AngularJS від Google). SpiceCRM також доступний у хмарі та локально.

spicecrm

Виробник надає інвесторам повну свободу щодо місця установки та додаткової розробки. Програмне забезпечення є відкритим кодом, і ти можеш розвивати його код у співпраці з такою компанією, як eVolpe. Таким чином створюються дуже специфічні рішення, присвячені не лише конкретній галузі, але й твоїй організації як такій.

Приклади CRM систем – короткий зміст

Прикладів CRM-систем багато. На ринку представлено багато рішень цього типу. У статті я вирішив обмежитися трьома, які останнім часом – на мій погляд – виділяються серед конкурентів. Сподіваюся, вони також надихають тебе.

Поговори з експертом eVolpe про те, чи відповідають наведені приклади CRM-систем технологічному середовищу твоєї компанії. Завжди такі питання слід розглядати окремо, в контексті твоїх конкретних потреб і бізнес-процесу, який вирізняє тебе на ринку. Нижче знайдеш календар для бронювання консультації з цього питання.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору