5 кроків, як замінити електронну скриньку на CRM

Janusz Sobczak

Початок створення бізнесу нелегкий, і кожному потрібно з чогось починати. Для багатьох молодих компаній це означає ведення відносин з клієнтами за допомогою електронної пошти. Найчастіше під рукою є Outlook або Gmail. Однак це рішення працює лише деякий час, коли клієнтів не так багато і бізнес тільки розвивається. Розширюючи охоплення та запускаючи нові продукти, очікуй змін.

Рекомендую зацікавитися CRM системою, яка замінить електронну скриньку і таблиці в Excel. Це допоможе правильно організувати відносини з клієнтом і покращити Customer Experience.

Коли відсутня система CRM…

Використовуючи лише поштову скриньку, ти зіткнешся з масою проблем. Тобі бракує контексту. Ти покладаєшся виключно на власні висновки. Іноді ти не відповідаєш на запитання достатньо швидко або надсилаєш повідомлення не тій людині. Такі помилки можуть вплинути на відносини та рішення щодо транзакцій.

Чому це відбувається? Просто процес спілкування з клієнтом без спеціальних інструментів управління відносинами enthusiasm Однак хороша новина полягає в тому, що все може бути інакше.

Як внести зміни в інструменти управління взаємовідносинами з клієнтами?

Існує багато систем CRM на вибір. Варто підбирати інструмент відповідно до характеру бізнесу, який ти ведеш. Як це зробити і передати дані, щоб все пройшло гладко? Я розробив для тебе 5 кроків, які допоможуть замінити поштову скриньку на CRM-систему.

1. Ознайомити команду зі змінами

На певному етапі розвитку твоєї компанії команда, ймовірно, помітить, що існуючі рішення більше не відповідають їхнім вимогам; особливо якщо мова йде про правильну комунікацію з клієнтом.

Збереження інформації в електронній таблиці чи календарі може ускладнити потік інформації. Це може призвести до затримок у контакті з клієнтом, що, ймовірно, матиме негативний вплив на всі відносини. Це гарний час, щоб почати говорити про систему CRM.

zmienić skrzynkę mailową na CRM-a

Перш ніж почати дослідження, дізнайся, що думають твої співробітники про зміни. Запитай, які функції їм найбільше потрібні і що позитивно вплине на їх роботу. Виклад теми на початку дозволить команді звикнути до неї та підготуватися до змін.

2. Порівняй продуктивність різних систем

Ти провів поглиблене дослідження та маєш декілька систем CRM, які привернули твою увагу. Що тепер? Переглянь демо.

Домовся про зустріч із представником або виробником для презентації системи та попросіть доступ до демонстраційної інсталяції. Варто перевірити, як ти будеш працювати, що може запропонувати додаток і як ним керують. Спробуй різні функції, які допоможуть тобі керувати відносинами з клієнтами. Це, звичайно, буде зручніше, ніж використовувати електронну пошту, яка використовувалася досі.

3. Збери свої дані

Щоб легко перенести наявні у тебе дані, їх потрібно зібрати в одному місці. Контакти, електронні листи, нотатки та історія викликів мають бути в новій системі, щоб нічого не загубилося.

zmienić skrzynkę mailową na CRM-a

Це, безперечно, важке завдання, оскільки отримана тобою інформація залишається розкиданою по багатьох електронних скриньках. Не кажучи вже про рукописні нотатки, нотатки календаря чи електронні таблиці.

4. Перенесення даних в систему

Щоб перенести дані в систему CRM, найпростіше імпортувати файл CSV або Excel. Багато систем CRM мають вбудовану функцію імпорту, яка дозволяє завантажувати дані з файлу.

Міграція даних в систему CRM може відбуватися декількома способами. Нижче наведено кілька кроків, які можна включити в процес міграції даних.

  • Аналіз даних: перед міграцією даних слід ретельно проаналізувати дані, які потрібно перенести. Варто вказати, яка інформація потрібна, а яку можна опустити.
  • Відображення даних: наступним кроком є ​​відображення даних із існуючих джерел у поля в новій системі CRM. Це дозволяє трансформувати дані у відповідний формат і гарантувати, що всі дані будуть передані в потрібні місця.
  • Підготовка даних: перед міграцією даних їх необхідно ретельно підготувати, видалити дублікати, доповнити відсутні дані тощо.
  • Міграція даних: на цьому кроці ми фактично переносимо дані до нової системи CRM. Це можна зробити за допомогою інструментів імпорту/експорту даних або сценаріїв програмування.
  • Тестування та розгортання: після завершення міграції ретельно протестуй нову систему CRM з новими даними. Будь-які помилки та невідповідності слід усунути, а потім запровадити нову систему з новими даними.
  • Документування та супровід. Останнім кроком є ​​документування процесу міграції даних і збереження даних у новій системі CRM.

5. Налаштуй систему відповідно до потреб твоєї команди

Щоб полегшити собі роботу, варто подумати про автоматизацію деяких функцій. Тобі не потрібно думати про те, що система зробить за тебе.

Економ час, який ти витратиш на більш важливі, більш нагальні справи, які потребують твоєї уваги. Автоматизація циклу продажів допоможе тобі зберегти хороші відносини з клієнтом. Не турбуйся про документообіг або прогнозування продажів. Завдяки введеній тобою інформації система подбає про це за тебе.

zmienić skrzynkę mailową na CRM-a

Інтеграція із зовнішніми інструментами також підтримує твою роботу. Завдяки підключенню CRM до електронної пошти, якою ти досі користуєшся, ти не втратиш отриману інформацію. Більше, наступні повідомлення доповнять історію запису, тому все буде під рукою.

Підсумування

Тепер ти знаєш, як змінити поштову скриньку на CRM. Поклади край божевіллям спільних електронних листів і електронних таблиць. Перейди на рішення для відносин з клієнтами. Дозволь системі CRM виконувати повторювані та нудні завдання за тебе. Ваша команда та клієнти заслуговують на краще.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Janusz Sobczak
Прокрутити вгору