Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися?

Janusz Sobczak

Ти отримуєш електронні листи з пропозиціями повернутися до кошика?

Якщо у тебе немає хороших асоціацій, це означає, що ти не зустрічаєш людей, які добре це роблять. Повір, є способи, щоб цей вид діяльності приносив конкретні результати.

У сьогоднішній статті я поділюся з тобою своїми спостереженнями щодо проактивного контакту з потенційним клієнтом. Сподіваюся, що зацікавлю тебе і надихну шукати нові стратегії донесення інформації.

Якщо ти ведеш бізнес B2C, ти більше не можеш вдавати, що проактивна тенденція тебе не стосується.

Про що йдеться у проактивному обміні повідомленнями?

Проактивний обмін повідомленнями – це стратегічний спосіб залучення клієнтів до того, як вони звернуться до тебе.

Чому це може бути корисним у твоїй компанії?

  • Тому що це впливає на рішення клієнтів про закуп
  • Оскільки це допомагає поширювати інформацію про нові продукти, послуги чи функції
  • Тому що це допомагає вирішити типові проблеми та зміцнити довіру до твого бренду
  • Оскільки він використовується для покращення роботи з твоїм веб-сайтом або онлайн-продуктом
  • Тому що це створює ефект унікальної торгової пропозиції, який твої конкуренти ще не використовували

Коли використовувати проактивний метод контакту?

Ефективне використання персоналізованих повідомлень пов’язане з визначенням часу, коли варто залучати клієнтів. Рекомендується проводити A/B-тести, щоб дізнатися, які повідомлення викликають найбільший резонанс.

Проактивний обмін повідомленнями можна використовувати як частину різноманітних стратегій:

Залучення клієнтів

Проактивні персоналізовані повідомлення допоможуть вам провести клієнта через увесь процес покупки. Вони також можуть підказувати новим користувачам, як заповнити профіль під час реєстрації в електронному магазині. Я рекомендую використовувати їх також як канал інформування про поточні акції або про нові продукти.

проактивний обмін повідомленнями

Вплив на клієнтів

Використовуючи персоналізовані повідомлення, ти можеш інформувати клієнтів про нову лінійку продуктів або акції для інших частин пропозиції. Якщо клієнт покинув твій інтернет-магазин, залишивши неоплачені товари в кошику – це також хороший час для проактивного електронного листа.

Навчання клієнтів

Повідомлення, надіслані клієнтам, мають надавати цінність. Найчастіше це навчальні матеріали, які допомагають розібратися в тонкощах послуги або продукту. Надай правильний вступ до нових або невикористаних функцій, щоб зробити їх максимально зрозумілими. Навчання клієнтів — хороший спосіб надати інформацію, яка стане в нагоді пізніше або зацікавить продуктом.

проактивний обмін повідомленнями

Підтримка клієнтів

За допомогою проактивних повідомлень ти підтримуватимеш клієнтів у будь-яких проблемах, які можуть виникнути. Надсилання додаткового посібника для продукту або посібника, що показує іншу лінію, може призвести до того, що клієнт знає, що робити, коли виникне проблема.

Утримання клієнтів

Проактивне надсилання повідомлень клієнтам добре для сприйняття твоєї компанії. Споживач, який знає, що організація, з якою він пов’язаний, знає його проблеми і може допомогти йому в будь-який момент, охоче залишається лояльним у своєму виборі. Якщо показуєш, що ти доступнтй в будь-який час, клієнт почувається впевненіше та захищеніше.

І якщо клієнт був неактивний протягом деякого часу, проактивне повідомлення допоможе зібрати відгук про причини. Ти дізнаєшся, чому вони відмовилися від угоди або що може їх знову зацікавити.

проактивний обмін повідомленнями

Подивися, як це роблять відомі компанії

Як вчитися тільки у кращих. І найкращих наведу як приклад.

Проактивний контакт із клієнтом відповідно до Amazon

Відомо, що Amazon передбачає запитання щодо дат і часу доставки, тому, якщо є будь-які затримки замовлення, він повідомляє клієнта електронною поштою. Крім того, якщо клієнт є передплатником Amazon Prime, компанія може надати йому місяць безкоштовного обслуговування, щоб компенсувати незручності – і все це без запиту клієнта.

Завдяки цьому обслуговування клієнтів відбувається ефективніше, а агентів не засипають питаннями про затримки замовлень.

повідомлення amazon клієнту

Залучення клієнтів Apple

Apple додає веселі та захоплюючі аспекти до своїх технологій і заохочує покупців взаємодіяти зі спільнотою користувачів. У результаті люди ще охочіше користуються їхніми продуктами.

Apple запропонувала користувачам поділитися своїми улюбленими фотографіями з iPhone для конкурсу «Зйомка на iPhone». Вибрані фотографії представлені в Інтернеті в акаунтах Apple у соціальних мережах і на білбордах.

Проактивна взаємодія зі своєю аудиторією за допомогою таких кампаній, як ця від Apple, допомагає підвищити лояльність і довіру клієнтів.

Згідно з дослідженням CIRP, за останні три роки рівень лояльності Apple досягав понад 90 відсотків.

проактивний обмін повідомленнями

Підсумування

Дуже важливий контакт з клієнтом. А персоналізовані повідомлення, які показують, що ти зацікавлений в тому, що робить покупець, показують, що ти дбаєш про відносини. Це дозволяє вибудувати індивідуальний підхід, який з великою вірогідністю виллється в подальшу співпрацю.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

Вибери зручний для тебе час.

Janusz Sobczak
Прокрутити вгору