3 види CRM систем і як вибрати найкращу для свого бізнесу

Maciej Jankiewicz

Що таке CRM система, ти напевно вже знаєш. Важко не помітити інформацію про його благотворний вплив на бізнес, який ведеться звідусіль. Такий сучасний інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами полегшує роботу не тільки в продажах, але й у всій компанії. Тобі потрібно їх знати, якщо ти серйозно плануєш оптимізувати клієнтський досвід у новому році.

Однак чи розпізнаєш ти різні типи CRM-систем?

Поспішаю пояснити, в чому різниця між оперативним, аналітичним та інтерактивним CRM. Сподіваюся, що допоможу вибрати найкращий варіант для твоєї команди.

Типи CRM систем

CRM-система використовується для управління відносинами з клієнтами, але не всі виглядають і працюють однаково. Відмінності можна побачити на багатьох рівнях: технології, вартості, зручності використання. У сьогоднішній статті я детальніше розгляну доступні функції.

За функціональною спрямованістю виділяють три види CRM-систем:

  • Операційна
  • Аналітична
  • Інтерактивна

Операційна CRM

Програмне забезпечення для оперативного управління взаємовідносинами з клієнтами призначене для функціонального збору інформації та створення можливості її обміну. Операційні системи CRM допомагають оптимізувати процеси взаємодії з клієнтами твоєї компанії. Вони надають інструменти для кращої візуалізації та ефективнішого обслуговування Customer Journey. Програмне забезпечення забезпечує покращення обслуговування клієнтів шляхом детального ознайомлення з вимогами та очікуваннями клієнта. Це дозволяє співробітникам швидко реагувати на потреби.

typy systemów crm

Ця подорож клієнта починається з першої взаємодії з веб-сайтом компанії, через увесь процес керування потенційними клієнтами, коли вони проходять продажі, а потім, коли вони стають клієнтами.

Операційні системи CRM зазвичай пропонують можливості автоматизації маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Ці можливості розвантажують працівників і дають їм час для більш творчих завдань на роботі. Крім того, програмне забезпечення записує, перевіряє та повідомляє дані, що дозволяє контролювати діяльність різних команд у компанії.Крім того, програмне забезпечення записує, перевіряє та повідомляє дані, що дозволяє контролювати діяльність різних команд у компанії.

Аналітичний CRM

Аналітичні системи CRM, як випливає з назви, допомагають в аналізі даних клієнтів.

Цифрові інструменти та платформи полегшують збір великих обсягів даних. Їх аналіз є складним завданням, яке найкраще автоматизувати в системі CRM.

Analytical CRM пропонує функції, які допомагають використовувати наявні дані для виявлення тенденцій у поведінці клієнтів. Завдяки цій інформації ти зможеш краще зрозуміти:

  • які кроки ведуть до успішних продажів,
  • що робити, щоб довше утримувати постійних клієнтів,
  • які найпоширеніші проблеми клієнтів.

Якщо ти хочеш дізнатися більше про аналітичну систему, переглянь нашу електронну книгу. Ти дізнаєшся, як найефективніше використовувати CRM, як уникнути помилок і дізнаєшся про найкращі функції цього програмного забезпечення.

інтерактивна CRM

Основним призначенням інтерактивних CRM-систем є взаємодія між різними підрозділами компанії. Часто буває так, що відділи маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів працюють не в одному місці. У великих організаціях кожен із цих відділів додатково розділений за розташуванням, підтримуваними каналами, продуктами чи спеціалізаціями. Щоб забезпечити безперебійну взаємодію з клієнтами на кожному етапі шляху клієнта, тобі потрібен спосіб обмінюватися інформацією між вашою організацією в режимі реального часу.

Спільні системи CRM надають усім командам доступ до однакових, актуальних даних про клієнтів, незалежно від відділу чи каналу, в якому вони працюють. Дані про клієнтів отримує не тільки сервісна служба, а й колл-центр, котрий може її використовувати при наступних контактах.

typy systemów crm

Interactive CRM розглядає кожен контакт як частину більшої інтегрованої розмови між представником і клієнтом. Ця інтеграція між відділами та каналами дозволяє уникнути поганого досвіду повторення кожного разу, коли вони спілкуються з новим контактом. Кожен співробітник, з яким взаємодіє клієнт, може швидко та легко отримати записи всіх попередніх розмов із споживачем, щоб дізнатися про всі важливі аспекти.

Яка система буде найкращою для твоєї компанії?

Вибираючи систему для своїх потреб, ти повинен мати на увазі, щоб вона якнайкраще відповідала вимогам. Оскільки ти шукаєш інструмент класу CRM, ти знаєш, що він тобі потрібен. Порівняй програмне забезпечення одне з одним і виріши, яке найкраще відповідатиме твоїм потребам.

Interactive CRM підійде тобі, якщо ти працюєш в компанії, яка зараз бореться з організаційним хаосом. Це особливо вірно для підприємств, які мають кілька філій і надають багатоканальну підтримку. Якщо твої клієнти скаржаться на необхідність повторюватися після переходу з одного відділу в інший, ти можеш розглянути CRM на основі конверсії та спільної роботи.

Операційний CRM працюватиме в компанії, яка хоче отримати більше від інформації, яку має про клієнтів, одночасно оптимізуючи процеси для співробітників. А також для компаній, які хочуть отримати детальне уявлення про весь життєвий цикл клієнтів і знайти спосіб оптимізувати процеси у відділах обслуговування клієнтів.

Аналітична CRM підходить компаніям, які мають багато даних про клієнтів і не знають, як їх ефективно використовувати.

Підсумування

Якщо хочеш надати своїм клієнтам належний рівень обслуговування, добрих намірів недостатньо. Тобі потрібен спосіб упорядкувати та ефективно використовувати всю наявну інформацію. Правильний CRM дозволяє твоїй команді надавати виняткові, персоналізовані послуги. Це дає вам можливість краще зрозуміти клієнта, щоб ти міг пристосувати стратегію до своїх потреб і вподобань. Багато постачальників програмного забезпечення CRM також пропонують безкоштовні пробні версії, тож не потрібно тестувати систему та перевіряти, чи підходить вона для твого бізнесу.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору