CRM система для електронної комерції

Приклад реалізації: система Sugar в Empik

CRM система для індустрії електронної комерції

Система CRM допоможе організувати процес продажу товарів в Інтернеті. Завдяки вбудованим функціям зможеш ефективно керувати відносинами зі своїми клієнтами онлайн. Складеш відповідну пропозицію та запропонуєш комплексне післяпродажне обслуговування.

Також легко забезпечиш: умови повернення, безпеку оброблених даних і продаж рекомендованих продуктів.

… І онлайн-продажі зростають

Завдяки CRM-системі клієнт залишається задоволеним сервісом і охоче повертається за новими продуктами. Тобі не потрібно докладати зусиль, щоб забезпечити найвищий рівень клієнтського досвіду та безперервність розвинених відносин. Оперативні завдання відбуваються автоматично, а у вас є час оптимізувати внутрішні процеси, розширити пропозицію магазину та попрацювати над SEO твого сайту.

Просто спостерігай за рейтингом Google і зростанням продажів щодня!

Впровадження системи для електронної комерції з eVolpe

Якщо твоя фірма схожа на Empik, це означає:

  • керуєш інтернет-магазином
  • тобі потрібна CRM-система
  • хочеш відповідати GDPR
  • маєш багато власних ідей щодо автоматизації

вже сьогодні домовся про консультацію з експертом впровадження програмного забезпечення CRM/CX. Отримаєш пропозицію системи, яка відповідатиме конкретним вимогам галузі електронної комерції та твоєї компанії як такої.

Твоя ІТ-система для індустрії електронної комерції

Програмне забезпечення для власників інтернет-магазинів:

Логотип sugarcrm

Комплексна платформа обслуговування клієнтів

Програмне забезпечення від Gartner. ІТ-рішення в хмарі або локально. Хмарна CRM або Open Source CRM на вибір.

Досвід клієнта та багатоканальні рішення

Сучасний інтерфейс користувача. Лідер цифрового обслуговування клієнтів за версією Gartner. Партнер таких компаній, як: Netflix, Uber, AirBnB або Siemens.

OroCRM

CRM-система, призначена для індустрії електронної комерції

Лідер ринку від Capterra. Код програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом. Широкий вибір рішень, корисних для компаній, які працюють переважно в Інтернеті.

Платформа електронної комерції

Інтернет-магазин і CRM в одному. Підходить для B2B, B2C і B2X. Відкритий код і активна спільнота. Свобода вибору місця установки.

№ 1 B2B Marketplace з відкритим кодом від Gartner

Сучасна архітектура та відкритий код. Функції для торгових агентів, постачальників товарів і послуг і клієнтів.

Функції в системах електронної комерції

Шукаєш нове програмне забезпечення для своєї компанії? Подивіться, на що звернути увагу та що вимагати від системи електронної комерції:

  • функціональність, адаптована до специфіки відносин B2C
  • збір інформації про поведінку клієнтів у зоні вашого сайту
  • відображення каталогу продукції в системі
  • створення можливостей перехресних і додаткових продажів
  • автоматична політика знижок (алгоритм лояльності клієнтів)
  • захист від утворення дублікатів у базі даних
  • записи рахунків-фактур, дорожніх накладних та інших документів, корисних у процесі продажу в електронній комерції
  • збір відгуків про клієнтський досвід
  • вивчення прогресу в досягненні поставлених цілей

Приємністю для нас буде:

  • інтеграція з іншими системами, в першу чергу з автоматизацією маркетингу та інтернет-магазином
  • можливість вибору функцій під індивідуальні вимоги (Open Source)

Вибрані клієнти eVolpe з виробничої промисловості

Bartosz Koczorowski (Бартош Кочоровський)


Менеджер проекту електронної комерції
Hendi

Впровадження CRM в Hendi чекали відділи компанії, які брали участь у проекті. Ми зосереджені на покращенні якості обслуговування як у сфері підтримки зв’язків з клієнтами, так і в обслуговуванні наших пристроїв.

Якість цієї діяльності може бути здійснена лише за умови надання відповідних інструментів, які ми можемо додатково адаптувати до точних вимог організації. Впроваджена командою eVolpe SugarCRM також дозволила нам оптимізувати роботу відділів продажів, розосереджених по всій країні, а також у країнах Балтії, Чехії та Словаччини.

Ми внесли найбільшу зміну в обслуговування клієнтів, запропонувавши сучасний інструмент для керування запитами на обслуговування.

Контрольний список CRM для виробничої промисловості

Система для виробничої компанії за рецептом eVolpe. Зв’яжися з eVolpe щодо програмного забезпечення для виробничої промисловості. Це рішення для тебе, якщо:

  • ти дбаєш про досягнення поставлених цілей
  • ви знайомі з проблемами диверсифікації пропозиції
  • хочеш безпечно обробляти довірені тобі персональні дані
  • Виконуєш великі замовлення для клієнтів з Польщі та/або за кордоном
  • ви помітили переваги створення стратегії взаємодії з клієнтами
  • вам знадобиться портал для клієнтів і добре продуманий процес обробки запитів на обслуговування
  • Цінуєш свій час і не бажаєш «спалювати» його на неефективну діяльність
  • борешся з проблемою темних даних, щоб приймати аналітично обґрунтовані рішення
  • потрібна інтеграція з інструментом ERP

Поговори з eVolpe про програмне забезпечення для електронної комерції

Зв’яжемося з тобою напротязі 24 годин

Прокрутити вгору