Glosariusz

Account Based Marketing

MarketingSprzedaż

Стратегія виходу на ринок і маркетингова діяльність, орієнтована на конкретних підрядників.

B2B

Customer serviceMarketingSprzedaż

B2B (Business to Business) — це визначення відносин між підприємствами.

B2C

Customer serviceMarketingSprzedaż

B2C (Business to Customer / Client / Consumer) — це визначення відносин між підприємствами та окремими клієнтами.

Churn Rate

Sprzedaż

Темп,в якому фірма втрачає клієнтів.

Customer Experience

Customer serviceMarketingSprzedaż

Бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.

Customer Journey

MarketingSprzedaż

Інструмент, який допомагає маркетологам або продавцям зрозуміти мотивацію клієнта та визначити стадію відносин. На основі Customer Journey вибирається контент, корисний на певному етапі процесу закупівлі, і плануються подальші заходи з продажу.

H2H

Customer serviceMarketingSprzedaż

H2H (Human to Human) — це спосіб ведення бізнесу, заснований на особистих відносинах і довгостроковій довірі.

Kontrahent

Sprzedaż

У номенклатурі CRM – компанія, з якою ведуться ділові відносини.

KPI

Sprzedaż

Показники ефективності, що дозволяють вимірювати ефективність у досягненні ключових бізнес-цілей.

Lead

Sprzedaż

Потенційний клієнт, який виявив інтерес до пропозиції.

Marketplace

MarketingSprzedażTechnologia

Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.

Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.

Net Promoter Score

MarketingSprzedaż

Показник, який використовується для оцінки загальної задоволеності клієнтів і ймовірності того, що він порекомендує бізнес тим, хто його оточує.

В опитуванні Net promoter Score дайте відповідь на запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу пропозицію (продукт, послугу чи компанію) другу чи колезі/другу?»

Ті, хто ставить 10 або 9 балів, є одними з сильних промоутерів бренду.

Оцінку 7 або 8 клієнти залишають з почуттям байдужості. Однак критики продуктів або послуг класифікуються між – 6 і 0.

Net Promoter Score і NPS є зареєстрованими торговими марками Bain & Co., Fred Reichheld і Satmetrix Systems.

Proof of Concept

Sprzedaż

Демонстрація продукту, послуги чи рішення в контексті продажів. Proof of Concept має продемонструвати, що вимоги замовника будуть задоволені.

Prospect

Sprzedaż

Потенційний клієнт, який відповідає певним критеріям, що вказують на можливість та ймовірність придбання, який ще не виявив інтересу до пропозиції.

Prospecting

Sprzedaż

Діяльність, що виконується торговими представниками або спеціалістами для розвиток продажів для виявлення потенційних клієнтів і оцінки ймовірності їх конверсії.

Roadmap продукту

Sprzedaż

загальний план, який описує бачення розвитку продукту. Він дозволяє сформулювати точку, до якої має бути доведена розробка продукту.

ROI – Return on investment

MarketingSprzedaż

Фінансовий прибуток, отриманий в результаті понесених витрат. ROI виражається у відсотках або відношенні (реалізований фінансовий прибуток, поділений на початкові витрати).

Активні продажі

Sprzedaż

Продажі, ініційовані продавцем або командою з продажу в організації.

Вартість продажу

Sprzedaż

Усі витрати, пов’язані з залученням нового клієнта, включаючи компенсацію продавця та витрати на технології.

Відповідальна

Sprzedaż

Особа або група людей, відповідальних за прийняття стратегічно важливих рішень на основі ряду змінних; включаючи часові обмеження, доступні ресурси, кількість і тип доступної інформації, а також кількість залучених зацікавлених сторін.

Прокрутити вгору