Glosariusz

Вхідні продажі

Sprzedaż

Продажі, ініційовані потенційними клієнтами.

електронна комерція

SprzedażTechnologia

Електронна комерція – це вид торгівлі, що ведеться в Інтернеті; процес укладання комерційних угод через Інтернет (напр. в приватному інтернет-магазині або на marketplace). Також відомий як електронна комерція або електронна комерція чи інтернет-комерція.

Кваліфікація

Sprzedaż

Проведіть процес оцінки, щоб визначити ймовірність покупки.

Ключовий обліковий запис/и

Sprzedaż

Підрядник або група підрядників, які приносять значний прибуток компанії.

Контакт

Sprzedaż

У номенклатурі CRM – особа, пов’язана з Контрагентом, з якою ми ведемо або можемо вести бізнес; працівником цієї організації.

Можливість продажу

Sprzedaż

Потенційний продаж або інша подія, що приносить дохід.

Намір

Sprzedaż

потенційний клієнт; особа котра заінтересована продуктом і/або послугою фірми.

Одержувач

MarketingSprzedaż

Потенційний клієнт, який не виявив інтересу до пропозиції компанії, але отримав кваліфікацію спеціаліста з продажу, відділу продажів або маркетингово цільовій групі (target).

Порівняльний аналіз

Sprzedaż

Порівняй продуктивність постачальника з визначеними організаціями або індексами. Розрізняють внутрішній і зовнішній порівняльний аналіз.

Приріст

Sprzedaż

збільшення числа чого-небудь, різниця між початковим і кінцевим значенням певної зростаючої величини.

Продаж B2C

Sprzedaż

Угоди, що укладаються між підприємством та фізичним клієнтом для особистого користування споживачем.

Продажі B2B

Sprzedaż

Угоди, укладені між підприємцями. Продажі B2B характеризуються: наявністю купівельного комітету з кількох осіб, високим рівнем поінформованості споживачів у пропозиції, розширеним процесом продажу та купівлі, високою сумою транзакції.

Прямий продаж

Sprzedaż

Прямі продажі (також відомі як польові продажі) — це особистий канал продажів, який на даний момент використовується в основному організаціями бізнес-бізнес (B2B).

Соціальні продажі

Sprzedaż

Процес формування попиту та залучення потенційних клієнтів за допомогою соціальних мереж. Він обслуговує:

  • залучення аудиторії,
  • створення та зміцнення відносин,
  • забезпечення фільтру продажів.

Стратегія виходу на ринок

MarketingSprzedaż

Детальний план «виходу на ринок», який описує, як організація може взаємодіяти з клієнтами, щоб переконати їх купити продукт або послугу та отримати конкурентну перевагу. Стратегія GTM включає тактику, пов’язану з ціноутворенням, продажами та його каналами, походом по магазинах, впровадженням нових продуктів або послуг, ребрендингом продукту або виведенням продукту на новий ринок.

Стратегія продажів

Sprzedaż

Детальний план дій для підвищення ефективності продажів.

Успіх клієнта

Sprzedaż

Метод, який гарантує, що клієнт досягає бажаних результатів при використанні продукту чи послуги. Це стратегія, орієнтована на відносини. Вона включає участь постачальника в прийнятті рішення про покупку, професійну реалізацію продуктів або послуг, а також післяпродажну підтримку, надану клієнтам.

Фільтр продажів

Sprzedaż

Процес кваліфікації та перетворення лідів (потенційних клієнтів) у клієнтів.

Прокрутити вгору