Тренінги

Шлях до ефективного засвоєння ІТ-системи користувачами

Навчання – це етап впровадження, який не можна пропускати!

Заохочуй членів твоєї команди до впровадження та продемонструй їм інструмент перед тим, як почати виробництво. Тільки так ти забезпечиш найвищу ефективність з перших хвилин використання.

Перед початком виробництва, навчання!

Для того, щоб система приносила передбачувані вигоди для бізнесу, необхідно повністю знати про пропоновані функції; особливо серед співробітників компанії, які не були задіяні на попередніх етапах проекту.

  • Візьми участь у майстер-класах.
    Дізнайся, як користуватися новою системою. Дізнайся про передові методи, ярлики та обхідні шляхи.
  • Протестуй можливості інструментів.
    Виконуй практичні завдання самостійно, з урахуванням ймовірної ділової ситуації.
  • Розсій сумніви.
    Скористайся можливістю ставити запитання в режимі реального часу.
  • Отримай віддачу від своїх інвестицій.
    Гарантуй ефективність роботи з системою після завершення впровадження.

User Adoption гарантує високий рівень рентабельності інвестицій

«CRM означає здатність компанії залучати клієнтів, пізнавати їх, відновлювати зв’язки з ними, переконатися, що компанія забезпечує саме те, що вони очікують і що вона зобов’язана, і в кінцевому підсумку отримувати прибуток від цієї діяльності».

Ronald S. Swift

Прискорення відносин із клієнтами:
Використання CRM та технологій відносин

Філософія CRM і CRM системи

Заощаджуй час своїх співробітників. Гарантуй ефективність своїх дій.

Роби ставку на розвиток своєї команди. Не витрачай гроші на систему, якою ти не будеш користуватися.

Навчання на службі особливо оцінять ті, чия заробітна плата залежить від індивідуальних чи командних результатів.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Прокрутити вгору