Проект


система:

методика реалізації:

Scrum

користувачі:

+250

інтеграції:

SAP, Mautic, GUS

Про компанію


MAN Truck & Bus Polska є частиною корпорації MAN SE, виробника вантажівок, автобусів та інших комерційних транспортних засобів із понад сторічною традицією. Компанія також пропонує післяпродажне обслуговування, тобто ремонт, техогляд, продаж запасних частин, контракти на сервісне обслуговування, управління автопарком, а також технічне навчання та навчання економічного водіння. Працює на польському ринку вже майже 30 років.

промисловість: automotive

www: truck.man.eu

Виклики


  • відображення процесу продажу комерційного транспорту в системі
  • організація дистрибуції нового продукту – автомобілів типу VAN
  • впровадження процедур захисту персональних даних відповідно до GDPR

Впроваджені покращення

Оптимізація продажів і багата мережа підказок про наступні кроки в процесі обслуговування клієнтів

Однією з головних цілей впровадження CRM-системи є оптимізація процесу продажів на підприємстві. У випадку з MAN Truck & Bus Polska дуже важливими виявилися два питання: забезпечення правила регіоналізації ринку (на основі поштових індексів) і створення розгалуженої мережі підказок щодо наступних кроків.

Продавця ведуть за руку. Система показує йому можливі шляхи в процесі, наприклад, пропонує запланувати телефонний дзвінок, ввести додаткову інформацію, нагадати про закінчення терміну бронювання автомобіля тощо. Завдякиінтеграції з базою даних ЦСУ, достатньо вказати NIP (ідентифікаційний податковий номер) контрагента, а решта даних про нього заповнюється автоматично!

Оптимізація післяпродажного обслуговування

Професійне обслуговування клієнтів є пріоритетом у всій корпорації MAN. CRM-система захищає процеси, які відбуваються після виставлення рахунку, тобто формальний перехід права власності. Після продажу транспортного засобу його ще потрібно оплатити, поставити на облік, застрахувати та оформити. Додаток Sugar підтримує трейдерів, які в поспіху щоденних завдань повинні подбати про вищезгадані проблеми.

Модуль “Продуктивні транспортні засоби” дозволяє відслідковувати процес отримання транспортних засобів замовником. Система також нагадує вам про необхідність збору інформації про користувачів автомобілів MAN та продуктивність випущених транспортних засобів. Це дозволяє автоматизувати розпродаж MAN Telecoaching, тобто професійне навчання ефективного та економічного використання автомобіля.

Можливість забронювати демонстраційні та стокові автомобілі

Система дозволяє розширено керувати DEMO бронюванням транспортних засобів. Достатньо вказати дату та місце отримання та стоянки автомобіля, після чого передати ключі авторизованому водієві. Продавець має повний контроль над тим, кому і коли передається транспортний засіб і в який момент його потрібно повернути.

Крім того, система позбавила від необхідності подавати офіційні заявки на оренду транспортного засобу завдяки запровадженню механізму перевірки наявності та автоматизації процесу підтвердження бронювання. Подібна ситуація і з бронюванням транспортних засобів зі складу, а тому готових до продажу прямо з площі. Інформація про місцезнаходження окремих транспортних засобів візуалізується на інтерактивній карті. Так відображаються всі транспортні засоби, припарковані в розподільчих центрах MAN.

Сприяння співпраці з агентами бренду MAN

Співробітники MAN Truck & Bus Polska – не єдині люди, уповноважені розповсюджувати транспортні засоби цього бренду. Також компанія співпрацює із зовнішніми торговими агентами. У своїй повсякденній роботі вони використовують CRM-систему, яка централізує інформацію про їхні продажі та поточний стан взаємовідносин з клієнтами. У разі транзакції, що перевищує кількість транспортних засобів, зазначену в політиці компанії, система автоматично (на основі попередньо визначеного правила) призначає такі записи трейдерам MAN. Це запобігає організаційному хаосу.

Удосконалення управління заявками на знижки

Клієнт просить знижку? MAN зосередився на стандартизації процесу перевірки та схвалення заявок на знижку та попросив додати в систему функцію, яка ще більше її вдосконалить. Sugar дозволив повністю автоматизувати керування запитами на знижки завдяки вбудованому інструменту SugarBPM.

Це дозволяє як багатоетапну, так і багатокритеріальну перевірку та прийняття заявок і повністю усуває необхідність їх обробки в електронному вигляді (електронна пошта) або на папері. Механізм повідомлень також стежить за важливими термінами, щоб жоден запит не залишився без уваги, а клієнт отримав своєчасну інформацію про можливий рівень знижки.

Спрощення щодо формування тендерної документації

Система Sugar працює з конфігуратором автомобіля MAN. Завдяки цьому трейдерам не потрібно вручну вносити інформацію про комплектацію транспортного засобу. Крім того, завдяки PDF-менеджеру продавець може сформувати професійну пропозицію для клієнта в один клік.

Можливість використання розширених правил, а також автоматичний вибір візуалізації окремих типів транспортних засобів з особливих пропозиційпозбавили трейдерів від необхідності самостійно створювати пропозиції та виконувати повторювані дії. Таким чином також прискорюється та полегшується робота осіб, відповідальних за створення специфікацій пропонованої продукції.

Розширені можливості звітування

Відібрані люди регулярно отримують звітина цікаві для них теми, такі як звіти про стан даних у системі, звіти про ефективність роботи продавців, фінансові звіти, звіти про виконання KPI та інші. Крім того, що їх можна переглянути у відповідному модулі, на визначеній інформаційній панелі,система також регулярно надсилає їх на електронні скриньки. Бенефіціарами звітів системи є самі трейдери MAN, а також їх пряме керівництво та керівництво в Польщі та в головному офісі MAN.

Автоматизація отримання згоди на обробку персональних даних

Після вступу в силу регламенту GDPR MAN, як і інші компанії, що працюють в Європейському Союзі, боролася з проблемою забезпечення безпеки персональних даних, що обробляються. Найбільшою проблемою виявилосяпитання збору згоди на контакти з маркетингу та продажу (електронна пошта, телефон та SMS). Інтеграція системи Sugar з інструментом автоматизації маркетингу Mautic дозволила створити механізм автоматичної відправки форми в цьому випадку.

Інформація про статус надісланих повідомлень зберігається в CRM. Завдяки візуалізації у вигляді іконок продавець може швидко оцінити, хто і в якій формі має право говорити. Цікавою особливістю самої форми є можливість залишити власноручний підпис як підтвердження згоди. Система зберігає його як файл jpg.

Adam Bernatowicz (Адам Бернатович)


Начальник відділу розвитку мережі та ІТ
MAN Truck & Bus Polska

sugarcrm man case study

eVolpe dostosowało system Sugar do naszych specyficznych potrzeb.

Dzięki właściwemu wykorzystaniu otwartego kodu aplikacji oraz potencjału metodyki zwinnej i frameworka Scrum, wspólnie dopasowaliśmy jego funkcje do wymogów korporacji MAN.

Результати продажів MAN

5862


ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ

1890


Б/У АВТОМОБІЛІВ

481


АВТОМОБІЛІВ ДОСТАВЧИХ

250


АВТОБУСІВ

Marcin Różański (Марцін Ружанскі), генеральний директор eVolpe, розповідає про впровадження системи Sugar у MAN

Поговори з нами
про впровадження системи Sugar
у твоїй компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору