Система для агентств з працевлаштування

Кейс із впровадження спеціальної платформи HCM+

Цілі

  • узгодження процедур, характерних для ринку праці в Польщі та за кордоном
  • ефективне управління підбором персоналу та реалізацією проекту
  • спрощення спілкування з кандидатами та тимчасовими працівниками
  • покращення ділових відносин із зовнішніми компаніями
  • захист корпоративних і персональних даних
  • підвищення санітарної безпеки у зв’язку з пандемією COVID-19

Виклики

  • на ринку немає готового рішення
  • інтеграція з існуючою ІТ-інфраструктурою
  • інтеграція із зовнішніми інструментами
  • COVID-19 пандемія
  • створення зручної корпоративної платформи

Впроваджені покращення

MintHCM

база для всіх підсистем та інтеграцій

кандидатська зона

набір і призначення кандидатів на проекти

календар проекту

управління тимчасовими працівниками та проектами

мобільний додаток для офісних працівників

впорядкування внутрішніх процесів

мобільний додаток для ділових партнерів

управління проектами та тимчасові працівники

портал для співробітників

місце, де можна керувати своїми контрактами, звітувати про потреби та швидко зв’язуватися зі своїм керівником

телефонна станція

організація контактів з кандидатами

інтеграції

Enova365, T-mobile, olx, EspagoPay, eRecruiter, SMSAPI, GoogleMaps

Система HCM хороша
для агентств з працевлаштування

MintHCM послужив основою для комплексної платформи для агентств з працевлаштування. Подивися, чому ми обрали його для цього проекту.

  • базується на основі міцного, добре відомого програмного забезпечення – SuiteCRM
  • його код відкритий і дозволяє індивідуальне налаштування
  • пропонує численні функції в області «soft HR»
  • eVolpe є офіційним партнером MintHCM, і наші програмісти знають цю систему зсередини
  • його можна розмістити в хмарі або на твоїх власних серверах

Системні функції, які будуть корисні в кадровому агентстві

  • Проекти – база даних проектів, пов’язаних з працевлаштуванням людей на тимчасову роботу в країні або за кордоном
  • Попит – інформація про те, скільки працівників і з якими навичками шукає роботодавець
  • Кандидати і кандидатури – база знань про людей, які відгукнулися на оголошення
  • Історія активності – зустрічі, телефонні дзвінки, електронні листи
  • Контрагенти та контакти – інформація про компанії та контактних осіб, з якими Агентство підтримує відносини
  • Медичні огляди – узгодження формальностей у сфері медицини праці
  • Обмеження зайнятості – інформація про те, скільки часу даний співробітник може працювати в проекті
  • Кваліфікація та професійні сертифікати
  • Документи А1 – узгодження формальностей щодо страхування на період працевлаштування
  • Звіти – дозволяють приймати аналітично обґрунтовані бізнес-рішення

Рекрутація та розподіл кандидатів на проекти

Збір кандидатів, їх оцінка та обробка до укладення договору – це десятки різноманітних заходів.

  • активний пошук кандидатів на роботу
  • узгодження вхідних заявок
  • проведення співбесід та оцінка кандидатів
  • координація комунікації з кандидатами та роботодавцями
  • збір необхідних документів

Календар управління рекрутацією

Для зручності користувача ми розмістили інформацію, пов’язану з підбором персоналу, в одному вікні браузера.

Просто подивіться на цей барвистий календар, щоб оцінити етап індивідуальної діяльності.

Інтерактивний календар проекту

Подібний погляд ми запропонували для людей, які пильнують реалізацію проектів.

В інтерактивній діаграмі можеш керувати співробітниками та періодами роботи щодо оголошеного попиту. Зручна функція drag-and-drop робить свою справу.

Інтеграція з ERP системою

Інтеграція використовуваного програмного забезпечення гарантує актуальну базу даних кандидатів, співробітників і підрядників у всьому ІТ-середовищі.

Завдяки такому рішенню точно відомо, які документи подано до відділу кадрів, яку страховку використовує працівник, який тариф, ким він працював і скільки має заробляти.

minthcm

Області системи ERP, охоплені інтеграцією

  • база даних кандидатів і співробітників
  • база даних контрагентів
  • контракти та попит на тимчасових працівників для клієнта
  • документи
  • деталі працевлаштування
  • ресурси компанії (автомобілі, службові телефони тощо)
  • заява на відпустку
  • відсутності
  • документи та ліміти A1
  • ставки та платіжні відомості
  • дебетові ноти
  • медичні огляди

мобільний додаток
для офісних працівників

Мобільний додаток для офісних працівників

За допомогою цього інструменту офісні працівники обмінюються інформацією про свою присутність в головному офісі компанії, заплановані відрядження або майбутні свята. Вони також ефективно керують простором і ресурсами компанії.

Особливості програми для офісних працівників

список присутніх

інформація про те, кого очікувати в компанії

календар відсутності

вміння порівнювати графіки, різні види пропусків

ковідовий календар

Управління ризиками COVID-19

заява на відпустку

узгодження кадрового забезпечення, заміна

управління ресурсами

надання ресурсів компанії, наприклад, автомобіля, проектора, фотообладнання

організаційна структура

представлення ієрархії посад в компанії

новини

повідомлення “з життя компанії”

додаткові бонуси

можливість вказати переваги, якими хотів би скористатися

Зона кандидата

У нашого клієнта було багато ідей щодо ефективного спілкування з кандидатами, які чекали на виїзд. Один із них стосувався створення спеціального веб-порталу – кандидатської зони.

Тому ми створили місце, де делегована на роботу людина отримає всю основну інформацію для підготовки до такої поїздки.

  • Дані кандидата – персональні дані, які надаються в агентство з працевлаштування
  • Договори – інформація про умови договору та його статус
  • Контрольний список для подорожі – список завдань, які необхідно виконати (наприклад, медичні огляди), і речей, які варто зібрати.
  • Інформація про проект та проживання

Портал оголошень

Також ми створили публічний календар проектів на сайті агентства. Це представлення, розроблене в WordPress, яке дозволяє переглядати поточні пропозиції у формі календаря.

minthcm logo

Інтеграція із зовнішніми порталами праці

Крім власного сайту, агентство з працевлаштування, з яким ми співпрацюємо, також розміщує свої оголошення на зовнішніх порталах.

Створена нами для них система дозволяє ефективно керувати контентом, розміщеним на платформах eRecruiter та olx.

Портал самообслуговування для тимчасових працівників

  • Головна панель – новини, опитування, повідомлення
  • Заявки на відпустку – можливість створити заявку та спостерігати за її статусом
  • Розрахункові відомості – інформація про заробітну плату
  • Журнали пробігу (Кілометровка) – збір інформації про відрядження
  • Платежні квитанції – оплата витрат, наприклад, за паливо (інтеграція з EspagoPay)
  • Житлові повідомлення – повідомлення про дефекти місця проживання
  • Копальня ідей – подача ідей щодо різного роду поліпшень
  • Історія співпраці – періоди роботи та перерви в роботі, документація
  • Чат – прямий контакт з опікуном

Кілька прикладів того, як це працює?

Швидкі розрахунки

Цікавою функцією, яка допомагає в розрахунках за витрати, є інтеграція з системою EspagoPay. Після додавання картки до системи можна легко та швидко розраховуватися за витрати, пов’язані з проживанням, транспортом тощо.

Тимчасовий працівник реєструє та активує свою платіжну картку в системі. Для цього він використовує безпечне спливаюче вікно EspagoPay. Перевірка активності здійснюється за стандартом 3D Secure за допомогою додаткового коду, надісланого через SMS.

minthcm logo

Повідомлення про проблеми з проживанням

Використовуючи портал для співробітників, ти можеш повідомити про несправність у своєму помешканні.

Всього кількома клацаннями мишки правильно описана та сфотографована заявка буде надіслана керівнику з агентства зайнятості, який координує ремонт.

Перегляд Kanban для обробки квитків

У розділі системи, доступному для керівників, додаток відображається у вигляді канбан.

Після перевірки заявки настав час створити список покупок і домовитися про ремонт. Заявку можна перемістити в розділ «в роботі». Після виконання необхідної роботи тема позначається як «вирішена». Якщо не буде додаткових зауважень, то всю справу можна заархівувати.

Результат: система справна, несправність усунуто вчасно.

Інформаційна панель Kanban

Мобільний додаток для роботодавців

Сприяння співпраці з клієнтами агентства

Мобільні програми штурмом захоплюють світ бізнесу. Наш клієнт мріяв про те, щоб його використовували роботодавці, чиї проекти вони підтримують.

За спеціальним замовленням ми створили інструмент для ведення бази даних співробітників, обліку робочого часу та відсутності.

Особливості програми для роботодавців

список працівників на роботі

список проектів

оцінки співробітників

профілі співробітників

звіт про відсутність

звітні потреби

трудову історію працівника

відстеження часу

Всеканальне спілкування

Агентства з працевлаштування є чудовою основою для розробки омніканальної стратегії. Це пояснюється тим, що відповідь на рекламу може надійти через будь-який можливий канал.

  • Телефон
  • SMS
  • email
  • соц.медіа
  • портал оголошень
  • форма на сторінці
  • живий чат на сайті

Незважаючи на те, що сучасні форми спілкування набирають популярності, у більшості випадків все одно виграє телефон. Кандидат, зацікавлений у вакансії, зазвичай просто телефонує, щоб дізнатися деталі пропозиції.

Спливаюче вікно вхідного дзвінка

Телефонний коммутатор в агенції зайнятості

Людина, яка дзвонить в агентство, розпізнається в системі як новий або наявний кандидат.

Під час розмови можна переглянути історію діяльності, занотувати висновки та зберегти нову інформацію в контексті відповідної кандидатури.

Співробітники агенції з працевлаштування також вважають спливаюче вікно корисним для планування подальшої діяльності.

yeastar logo

Відправка SMS-повідомлень

Текстові повідомлення, як і телефонні розмови, архівуються в розробленій нами системі. Вони можуть бути автоматизованими або розподіленими ad hoc. Функціонал підтримується двома типами інтеграції: T-Mobile і SMSAPI.

Коли це корисно? Наприклад, коли рекрутер не може зв’язатися з кандидатом.

Щоб переконатися, що всі необхідні дії виконані, система надсилає текстове повідомлення з проханням підтвердити свій намір взяти участь у процесі набору.

Поговори з нами
про цифрову революцію у твоїй компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутка до верху