Проект
система:
Виклики
Цілі реалізації
Впроваджені покращення
Візуальне створення та автоматизація розсилки електронної пошти
Масова розсилка — одна з найважливіших сфер діяльності Mautic. Це також була перша потреба автоматизації маркетингу, яку ми визнали в eVolpe. До цієї пори ми ним дуже активно користуємося.
На основі власного шаблону, вбудованого в kreator (хоча також є кілька попередньо визначених на вибір, на жаль, не помаранчевих), ми створюємо повідомлення електронної пошти, які надсилаються на поштові скриньки наших клієнтів, передплатників інформаційних бюлетенів або людей, які повідомляють про інтерес до пропозиції. У системі ми можемо вказати сегмент, до якого буде надіслано повідомлення (наприклад, контакти з маркетинговою згодою). Все станеться без участі маркетолога, як тільки буде нанесена дата і час публікації листа. Цією можливістю ми користуємося найчастіше. Ми також створили кілька кампаній електронною поштою, які запускають дію, яку виконує клієнт (наприклад, заповнення форми). У цьому випадку система реагує миттєво або відповідно до параметрів, встановлених у творці кампанії (наприклад, зачекайте X годин і надішліть Y повідомлень). І це абсолютно без нашої участі! Таким чином ми економимо час команди маркетологів, які замість того, щоб спостерігати за відправленнями, можуть зайнятися творчістю.
Спостереження за діяльністю клієнтів на сайті eVolpe
Mautic дав зрозуміти цінність пасивного етапу відносин з нашими клієнтами. Виявилося, що перед тим як зв’язатися з нами, вони доситьретельно вивчають матеріали на сайті; самостійно шукають інформацію про інструменти, які ми пропонуємо. Вони часто повертаються туди після розмови з консультантом або коли готуються до переговорів з особами, які приймають рішення. Короткий фрагмент коду Mautic, доданий на наші сайти, дає змогу спостерігати за такою діяльністю. Ефект миттєвої реакції на відвідування веб-сайту служить нашим торговцям. Оскільки вони точно знають, що прочитали, що зацікавило клієнта, їм легше вести розмову і розвіяти сумніви. Здивування, яке вони викликають, вирізнить їх і враження будуть незабутні.
Виявлення реального джерела залучення клієнтів
Перш ніж ми почали використовувати Mautic, ми вважали нашу домашню сторінку або сторінку контактів найпоширенішим джерелом залучення клієнтів. Нам не вдалося визначити, який елемент пропозиції справді привернув чиюсь увагу. Система автоматизації маркетингу дозволила виявити справжній тригер такого інтересу.
На практиці ми вирішуємо це за допомогою окремих контактних форм. Кожен з них має окремий ідентифікаційний номер. На підставі інформації про те, яку анкету заповнює клієнт, ми визначаємо, чи була пряма мотивація для контакту системною демонстрацією, статтею в блозі чи підсторінкою прикладу. У результаті нам також легше визначити, що працює, в чому найбільша потреба, і чого робити більше.
Маркетингові кампанії, або «магія, яка відбувається сама собою»
Ще одна функція Mautic, яка економить час наших маркетологів, – це сфера розробки кампанії. Інтуїтивно зрозумілий майстер дозволяє їм проектувати будь-яку автоматизацію в системі.
Хорошим прикладом є кампанія, яка обробляє процес надсилання доступу до демонстрації MintHCM. Клієнт, зацікавлений у такому доступі, заповнює відповідну форму. Вказує, чи вибирається стандартна чи індивідуально налаштована демонстрація. Залежно від повідомлених уподобань, кампанія надсилає електронний лист із доступом до відкритої демонстрації або інформацію про очікуваний контакт від нашого консультанта (для визначення параметрів індивідуальної конфігурації).
Звіт про ефективність маркетингу
Звіти в системі Mautic дозволяють визначити ефективність проведених заходів. Доставка інформаційного бюлетеня? Проводити виховну кампанію? Запрошення на вебінар? У системі ми побачимо, скільки людей відкрили наше повідомлення, перейшли за вказаним посиланням, завантажили поширений матеріал.
Mautic надає нам детальну інформацію про залучення конкретних контактів, а також знання про маркетингові KPI загалом. Ми використовуємо цей тип аналітики, щоб реагувати на особливі випадки (наприклад, у контексті продажів) і періодично щоквартально та наприкінці року – щоб скоригувати маркетингову стратегію відповідно до спостережуваних тенденцій. На основі зроблених висновків ми також створюємо маркетинговий план і бюджет на наступні 12 місяців.
Інтеграція з CRM системою
Звіти в системі Mautic дозволяють визначити ефективність проведених заходів. Доставка інформаційного бюлетеня? Проводити виховну кампанію? Запрошення на вебінар? У системі ми побачимо, скільки людей відкрили наше повідомлення, перейшли за вказаним посиланням, завантажили поширений матеріал.
Mautic надає нам детальну інформацію про залучення конкретних контактів, а також знання про маркетингові KPI загалом. Ми використовуємо цей тип аналітики, щоб реагувати на особливі випадки (наприклад, у контексті продажів) і періодично щоквартально та наприкінці року – щоб скоригувати маркетингову стратегію відповідно до спостережуваних тенденцій. На основі зроблених висновків ми також створюємо маркетинговий план і бюджет на наступні 12 місяців.
Joanna Radecka(Йоанна Радецька)
Marketing Team Leader
Mautic підтримує повторювані процеси, такі як надсилання повернень після заповнення форми, push щомісячної розсилки або розповсюдження маркетингових матеріалів на вимогу. Коли Mautic працює, ми працюємо концептуально та творчо на інших фронтах маркетингу B2B.
Sławomir Wnuk (Славомір Внук)
Head of Sales
З усіх функцій автоматизації маркетингу т. зв потік активності. Завдяки інтеграції я бачу це відразу в CRM-системі. На основі цього я оцінюю, чи клієнт поновлює дослідницьку пропозицію та чи виявляє інтерес до певного її елемента. Завдяки цьому механізму я можу дати зворотній зв’язок, саме тоді, коли попит на наші послуги зросте. Здивування клієнта після такого дзвінка тільки допомагає виділитися.
Поговори з нами
про впровадження системи Mautic у твоїй компанії
Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.