Обслуговування впровадженої системи, тобто продовжимо співпрацю після завершення проекту.
Сервіс Level Agreement. Посилення співпраці після завершення впровадження.
Система готова, але ти передбачеєш її розвиток у майбутньому? Тобі потрібна технічна підтримка чи консультація щодо доступних функцій? З ким би ти поговорив, крім компанії, яка постачає програмне забезпечення? Ми знаємо її навиворіт. Ми знаємо, що було створено в коді.
Під час аналізу перед впровадженням ми дізналися конкретні потреби твого бізнесу. Ми зібрали повний Backlog ідей від ключових користувачів. Тому перехід до фази обслуговування є природним кроком після завершення впровадження.
Сервіс системи IT. Партнерство на довгі роки.
Дай нам завдання. Розраховуйся Time & Material.
В рамках сайту наша співпраця відбувається на основі повідомлень у системі дизайну Redmine. Розраховуємо витрати часу на необхідні роботи. Ти вирішуєш, чи вписується це у бюджет. Даєш зелене світло ? Ми діємо!
Розвивай впроваджену систему. Слідкуй за змінами.
Ми можемо відновити розробку програмного забезпечення в будь-який час і скористатися перевагами вже виконаної роботи. Завдяки відкритому вихідному коду тобі не доведеться починати з нуля. Веб-сайт є найзручнішим способом виконання додаткових замовлень.
Користуйся системою активно. Відкривай нові можливості.
Не хвилюйся, якщо у тебе виникнуть труднощі під час використання реалізованого інструменту. Ми тут, щоб розвіяти будь-які сумніви, що виникають. Є ймовірність, що коментаря в системі дизайну достатньо. Також можеш запросити додаткові семінари.
Скористайся підтримкою ІТ-спеціалістів. Звернися до технічних питань.
Тобі не потрібно знати, як працюють ІТ-системи, щоб вимагати від них належного функціонування. У рамках веб-сайту ми надаємо технічну та адміністративну підтримку впровадженого програмного забезпечення.