Service Creatio
Революційний спосіб повного циклу обслуговування клієнтів
Впливай на те, що клієнти пам’ятатимуть про твій бізнес. Створюй позитивний досвід клієнта за допомогою сучасної системи післяпродажного та передтранзакційного обслуговування.
Подивися на Service Creatio в дії
Service Creatio — це більше, ніж звичайний інструмент підтримки клієнтів. Це частина комплексної платформи, яка також включає рішення для продажів і маркетингу.
У Creatio отримуєш 360° огляд ваших ділових відносин і реально впливаєш на досвід роботи клієнта з організацією.
Багатоканальна стратегія на практиці
Централізуй всі засоби зв’язку в одному середовищі, щоб забезпечити безперебійне обслуговування клієнтів. Персоналізуй спілкування з одержувачами твоїх товарів чи послуг.
Використовуй той канал, якому віддає перевагу співрозмовник. Ефективно перемикайся між чатом, електронною поштою, порталом самообслуговування, телефоном або інструментом відеоконференцій.
Система, створена для агента з обслуговування клієнтів
Завдяки можливостям Creatio можеш легко побудувати командний центр для випадків обслуговування клієнтів відповідно до філософії низького/без коду.
Система, яку ми пропонуємо, дозволяє керувати чергами завдань, спілкуватися з кількома користувачами, обмінюватися інформацією через ESN і контролювати власну продуктивність в одному вікні.
Creatio у магічному квадранті Gartner у категорії CRM Customer Engagement Center
Управління “квитками”
Зберігай інформацію про звіти клієнтів в одному місці. Можеш розділити їх на різні категорії: інциденти, запити на обслуговування, консультаційні послуги або претензії.
Система дає змогу призначати ці справи агентам і командам, встановлювати терміни та керувати поточним спілкуванням.
База знань
Збирай інформацію про типові проблеми та способи їх вирішення в єдиній базі знань. Користуйся зібраними статтями і вирішуй довірені тобі справи ще швидше. Забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів і партнерів.
Управління SLA
Послуга до послуги не рівна. Домовляєшся про різні умови з різними клієнтами. Умови, на яких співпрацюєш після закінчення базової послуги, зазвичай визначаються спеціальною угодою (Service Level Agreement).
Система Creatio допоможе зорієнтуватися. Актуальний та повний каталог укладених договорів допоможе регулювати процеси обслуговування та запропонувати своїм клієнтам належний рівень підтримки.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
Власні процеси та автоматизація
Service Creatio дозволяє розробляти власні процеси та автоматизацію. Вбудований майстер управління бізнес-процесами (BPM) означає, що навіть якщо виробник не передбачив, як працюєш з клієнтами, можеш завершити це самостійно.
Можеш зручно «навчити» систему специфіці свого бізнесу, щоб вона служила вам ще краще.
Інтеграція з іншими системами, які використовуєш
Легко імпортуй дані в систему з електронної таблиці Excel, якою користувався досі. Скористайся перевагами інтеграції з Microsoft Exchange і не змінюй своїх звичок, пов’язаних з веденням календаря та організації електронної пошти.
Підключай свою улюблену телефонну станцію до системи : телефонуй та приймай телефонні дзвінки, не виходячи з Creatio.
Коригування без коду
Service Creatio, як і решту платформи CX, можна налаштувати відповідно до індивідуальних уподобань за допомогою майстра без коду.
У системі можна змінювати зовнішній вигляд і склад інтерфейсу, створювати вигляд програми для користувачів із певною роллю та дозволами, а також просто змінювати порядок або вміст відображуваних елементів.
Тобі потрібна підтримка у впровадженні Creatio?
Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.