sugar customer journey
Управління подорожами клієнтів
Оптимізація клієнтського досвіду
Використовуючи рішення SugarCRM для картографування шляху клієнта, зможетш не лише координувати процеси, орієнтовані на клієнта, але й керувати діяльністю у своїй організації. Можна побудувати коротші «подорожі» як частину розширеного життєвого циклу клієнта.
Порядок роботи для «нетехнічних» менеджерів з продажу
Рішення Sugar Customer Journey дозволяє розробити модель процесу відносин з клієнтами. Він використовується для відстеження прогресу в переговорах, оцінки потенціалу та супроводжує торгового представника через етапи процесу прийняття рішення клієнтом.
Автоматизація Sugar економить час нетехнічних працівників, які не використовують консоль SugarBPM™ для проектування та керування бізнес-процесами. Це дуже потужний інструмент, але він вимагає знання підходу до управління бізнес-процесами. З цієї причини виробник пропонує користувачам простий, зрозумілий інструмент для самої карти подорожі клієнта. Тобі не потрібно створювати все самостійно або залучати групу аналітиків, щоб відобразити процес купівлі та продажу в системі.
Результат: ви прискорюєте просування клієнта в процесі купівлі, оптимізуєте клієнтський досвід і надаєте співробітникам огляд їхніх стосунків.
Як працює Sugar Customer Journey?
Ви намітили шлях клієнта. Ти враховуєш кращі практики визначення етапів у процесі купівлі-продажу. Але як перетворити своє розуміння клієнтського досвіду на покращення ефективності бізнесу?
У Sugar Customer Journey кожен процес призначається відповідному співробітнику, щоб він міг переглядати статус відносин і виконувати необхідні дії. Інструмент SugarCRM допомагає продавцям реагувати на зміну потреб клієнтів. Нетехнічні спеціалісти можуть створювати шаблони карт подорожі клієнтів без допомоги ІТ!
Користувачі Sugar отримують переваги від інтуїтивного візуального посібника, який показує, які дії потрібно виконати. Крім того, Sugar Customer Journey доступний на будь-якому пристрої, а також у мобільному додатку та офлайн.
Sugar Customer Journey дозволяє зв’язати етапи процесу купівлі та продажу з відповідними записами в системі (контакт, потенційний клієнт, підрядник, пропозиція, рахунок-фактура тощо). Поєднуючи розроблену карту досвіду із записами в системі, користувачі можуть стежити за прогресом клієнта на карті на спеціально підготовленій діаграмі.
Крім того, кожен етап подорожі може передбачати створення певної діяльності для користувача (завдання, телефонний дзвінок або зустріч), яку варто виконати, щоб перейти до наступного етапу.
Відповідність GDPR
Sugar — одна з найкращих у світі CRM-систем, сумісних із GDPR. Крім того, Sugar Customer Journey дозволяє контролювати відповідність циклу купівлі та продажу положенням про захист персональних даних. Особливо в B2C варто інтегрувати в процес етапу перевірки згоди на обробку особистої інформації.
У системі можна встановити бажану форму контакту, визначити обсяг доступу до знань для окремих користувачів і автоматизувати процес отримання згоди, передбаченої законом.
Поговори з нами про впровадження Sugar у твоїй компанії
Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.
FAQ
Customer Journey Map — це спосіб представити процес купівлі та продажу, а також клієнтський досвід, пов’язаний із діловими відносинами, які будуються з точки зору клієнта.
Sugar Customer Journey — це рішення від SugarCRM Inc., яке дозволяє розробити модель процесу взаємовідносин із клієнтами та керувати діяльністю в організації. Він використовується для відстеження прогресу в переговорах, оцінки потенціалу та супроводжує торгового представника через етапи процесу прийняття рішення клієнтом.