Customer Service
Let Sugar Serve do the work
Збережи своїх клієнтів, які чекають на лінії. Зроби так, щоб вони були обслужені професійно, швидко та без додаткових проблем. Завдяки Sugar Serve ти отримаєш вичерпний огляд відносин із клієнтами. Механізми штучного інтелекту змусять тебе, точно передбачити твої наступні потреби в покупці та запропонувати найбільш адекватне рішення проблеми, про яку повідомляється.
Клієнти життя
Уяви собі, що кожен запит, який надходить до Customer Service клієнтів, вирішується швидко та ефективно. Sugar Serve надає просту у використанні інформаційну панель і портал для клієнтів самообслуговування.
У системі є все необхідне для унікального обслуговування клієнтів. Завдяки цьому Ти завжди будеш готовий дати своїм клієнтам саме те, що їм потрібно. У будь-який час, зіткнувшись з будь-якою проблемою. Не дивно, що вони постійно повертаються до вас, щоб зробити більше замовлень.
Customer Experience
Ти інвестував занадто багато часу та грошей, щоб дістатися клієнта,щоби простоювати зараз і спостерігати, як вони йдуть до конкурентів. Sugar Serve допоможе тобі підтримувати ділові відносини.
Система пропонує набір інструментів для післяпродажних агентів, щоб вони мали негайний доступ до інформації про історію транзакцій та сповіщень про минуле обслуговування чи скарги.
Консоль для обробки запитів
Підвищуй ефективність своїх агентів завдяки спеціальній оптимізованій консолі. Він використовує інформацію з SLA, а також дозволяє визначити серйозність випадку, щоб розумно визначити пріоритет кожного запиту.
Портал самообслуговування
Help your customers help themselves. Портал самообслуговування та база знань, що зберігаються в системі, дозволяють користувачам швидко вирішувати типові проблеми. Твої клієнти отримують відповіді, які їм потрібні, а ти мінімізуєш витрати та уникаєш непотрібних дзвінків у технічну підтримку.
Автоматизація обслуговування клієнтів
Автоматично спрямовуй вхідні запити до потрібної особи. Незалежно від того, чи потрібно посилити справу чи перепризначити, SugarBPM™ гарантує, що жоден клієнт не залишиться без уваги.
Аналітика ефективності обслуговування клієнтів
Завдяки звітам та інформаційним панелям у Sugar Serve ви зрозумієте проблеми клієнтів і захистите свою організацію від їх поширення. Аналіз ефективності обслуговування клієнтів у системі дозволяє побачити тенденції та адекватно реагувати на небезпечні явища.
«Отримати нового клієнта в п’ять – двадцять п’ять разів дорожче, ніж підтримувати існуючі відносини».
Harvard
Business
Review
Функція Sugar Serve
Сервісна консоль
Уніфікований інтерфейс, який дозволяє обслуговуючому персоналу підвищити ефективність і краще зрозуміти кожного клієнта, з яким працює служба.
Управління запитами
Керуй запитами клієнтів, які надходять до вас різними каналами, і переконайтеся, що ви дотримуєтесь умов укладеного договору на обслуговування.
Управління угодою про рівень обслуговування
Розраховуй рівні наданої підтримки, керуй регіонами, годинами доступності та іншими факторами, що впливають на формування зобов’язань за угодою про рівень обслуговування.
Автоматизація процесу
Маршрутизація справ – попередньо створені бізнес-правила для ефективної вхідної маршрутизації, включаючи перерозподіл та ескалацію – усе обробляється в SugarBPM.
Панель клієнта
Клієнтський портал самообслуговування та база знань Sugar Serve дозволяють користувачам швидко вирішувати загальні проблеми – підвищуючи рівень задоволеності та покриваючи витрати на обслуговування клієнтів.
Звітність
Заздалегідь підготовлені звіти забезпечують професійну аналітику даних, яка є важливою для покращення якості роботи з клієнтами.
Ліцензійні збори
Sugar Serve доступний в моделі SaaS в хмарі виробника – Sugar Cloud.
від $80
/ користувач / місяць
мін. 10 користувачів
Поговори з нами про впровадження Sugar у твоїй компанії
Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.
FAQ
Sugar Serve коштує від 80 доларів за користувача на місяць (мінімум 10 користувачів). Оплата виставляється щорічно.
Sugar Serve є елементом платформи Sugar Market Sell Serve. Система використовується для підтримки та обслуговування замовника, зокрема для обробки поданих ним заявок.