Zendesk Support
Інтуїтивно зрозуміла система обслуговування клієнтів
Customer Support System
Zendesk Support — це програмне забезпечення для керування запитами на (Customer Service). Там ти можеш зручно відстежувати, керувати ними та розставляти пріоритети.
Переглянь відео
Подивися,як це просто.
Швидко та ефективно
обробка сповіщень
Підтримка Zendesk допомагає тобі збирати інформацію про відносини з клієнтами твоєї компанії. Він служить персоналізованій, ефективній та професійній обробці зголошень та запитів. Це допомагає створити позитивний Customer Experience та заощаджує час найманих агентів.
Задоволений клієнт.
Задоволений продавець
Дай клієнтам те, що їм потрібно – швидкі та ефективні рішення їхніх проблем. Отримай задоволених і лояльних ділових партнерів, які шанують цінність налагоджених відносин.
Підтримка з боку відділу обслуги клієнтів
Забезпеч ефективність обслуговування клієнтів, інвестуючи в сучасну, інтуїтивно зрозумілу систему Customer Support. Підтримка Zendesk — це ваш спосіб персоналізувати повідомлення, а також професійне та своєчасне обслуговування. І до речі: велика підтримка в проведенні оперативної діяльності.
Випробуй Zendesk Support
Організуй роботу колективу. Поліпшуй ділові відносини.
Zendesk Support — це інтуїтивно зрозуміла платформа, розроблена для клієнтів і агентів із служби підтримки. Все, що потрібно обом сторонам, міститься в одному динамічному інтерфейсі. Завдяки цьому інструменту технічна підтримка працює безперебійно, а ти працюєш ефективніше!
Доступ до клієнта. Використовуй відповідний канал спілкування.
Обслуговуй своїх клієнтів звідусіль . Використовуй віджети, попередньо визначені відповіді та пошукову систему для попередніх подій. Запропонуй швидку, персоналізовану та професійну підтримку, використовуючи канал, який бажає клієнт.
Управління взаємовідносинами з клієнтами
база знань і портал клієнта
live чат
Система call center
Розпочни з Zendesk Support.
Побудуй платформу Customer Experience
Підтримуй своїх клієнтів. Використовуй системну аналітику.
Система перетворює користувача на пакет функціональної звітності. Завдяки їм ти можеш приймати бізнес-рішення на основі аналітики збережених даних. Служба підтримки Zendesk збирає для тебе інформацію про задоволеність продуктом або послугою, продуктивність команди, час відповіді та інші відповідні KPI.
Налаштуй систему. Персоналізуй досвід
Підтримка Zendesk – це дуже гнучкий інструмент. Він працює “прямо з коробки”. Його можна налаштувати відповідно до індивідуальних уподобань. Його також можна інтегрувати з іншими продуктами Zendesk та багатьма іншими зовнішніми додатками.
Тобі потрібна підтримка у впровадженні Zendesk?
Зв’яжися з eVolpe