Шлях до ефективного засвоєння ІТ-системи користувачами
Навчання – це етап впровадження, який не можна пропускати!
Заохочуй членів твоєї команди до впровадження та продемонструй їм інструмент перед тим, як почати виробництво. Тільки так ти забезпечиш найвищу ефективність з перших хвилин використання.
Перед початком виробництва, навчання!
Для того, щоб система приносила передбачувані вигоди для бізнесу, необхідно повністю знати про пропоновані функції; особливо серед співробітників компанії, які не були задіяні на попередніх етапах проекту.
User Adoption гарантує високий рівень рентабельності інвестицій
«CRM означає здатність компанії залучати клієнтів, пізнавати їх, відновлювати зв’язки з ними, переконатися, що компанія забезпечує саме те, що вони очікують і що вона зобов’язана, і в кінцевому підсумку отримувати прибуток від цієї діяльності».
Ronald S. Swift
Прискорення відносин із клієнтами:
Використання CRM та технологій відносин
Філософія CRM і CRM системи
Заощаджуй час своїх співробітників. Гарантуй ефективність своїх дій.
Роби ставку на розвиток своєї команди. Не витрачай гроші на систему, якою ти не будеш користуватися.
Навчання на службі особливо оцінять ті, чия заробітна плата залежить від індивідуальних чи командних результатів.