Mautic

Інтуїтивно зрозуміла, інноваційна та розширена система автоматизації маркетингу

logo Mautic white

Маркетингові рішення

Системи автоматизації маркетингу – це програмне забезпечення, призначене для підвищення ефективності діяльності в Інтернеті. Цей тип програмного забезпечення дозволяє автоматизувати маркетингові процеси на основі повторюваних дій, таких як надсилання електронних листів або публікація в соціальних мережах.

Платформи автоматизації маркетингу дозволяють виконувати заздалегідь визначені завдання без додаткових зусиль твоїх співробітників.

Спочатку системи автоматизації маркетингу обмежувалися відправкою повідомлень електронною поштою. Сучасні рішення такого типу також включають підтримку соціальних мереж, збір інформації про потенційних клієнтів або інструменти для аналізу та звітності зібраних даних.

Системи автоматизації маркетингу економлять час співробітників відділу маркетингу та продажів, позбавляючи їх від необхідності виконувати повторювані дії та збираючи ключову інформацію про поведінку потенційних клієнтів.

Mautic – автоматизація маркетингу з відкритим кодом

Mautic — це потужний інструмент автоматизації маркетингу, який дозволяє автоматизувати процес відповіді потенційним клієнтам. Ця система також є чудовою платформою для проведення маркетингових кампаній на основі цільових сторінок, розсилки електронної пошти або інтеграції з веб-сайтами.

Наразі Mautic є єдиною системою автоматизації маркетингу з відкритим кодом. Це стабільна і зріла система. Його функціональність часто бентежить закриті комерційні рішення, такі як Hubspot, Marketo або Salesforce Pardot.

Mautic contacts panel

Відкритий вихідний код Mautica робить його першою платформою автоматизації маркетингу, яка повністю адаптується навіть до найспецифічніших потреб кожної компанії.

Від відвідувача до клієнта

Функціонал Mautica дозволяє контролювати та оптимізувати процес перетворення відвідувачів сайту в потенційних клієнтів. Ця система ефективно збирає та відокремлює інформацію про кроки, зроблені окремими людьми, пропонуючи точне уявлення про історію їхньої діяльності.

У разі нового відвідування вашого веб-сайту, підключеного до системи Mautic, створюється анонімний lead, який містить лише IP-адресу та джерело відвідувань (наприклад, результати пошуку Google). Якщо ця особа вирішить підписатися на розсилку новин через деякий час, анонімний запит у системі буде збагачений адресою електронної пошти, на яку будуть надсилатися повідомлення від попередньо визначених кампаній через Mautica.

При заповненні контактної форми дані, пов’язані з даним потенційним клієнтом, доповнюються додатковою отриманою інформацією, наприклад, ім’ям та прізвищем. Кожна діяльність користувача (читання електронної пошти, відвідування певної підсторінки тощо) може бути оцінена належним чином. Набравши певну кількість балів lead, можна, наприклад, відправити до нашої CRM-системи.

Як думаєш, чи буде Mautic виправдає себе у твоїй компанії?
Читайте, що про нього думають користувачі з усього світу в Twitter!

https://twitter.com/Will_Patton_88/status/785939541865668608

Понад 40 готових до використання інтеграторів

Користувачі системи Mautic можуть завантажити понад 40 готових інтеграторів, що дозволяють швидко та ефективно підключати додатки з маркетинговими каналами, сервісами та системами, які використовуються в компанії. Корисні інтегратори, якими оснащений Mautic, включають:

  • CRM (Sugar, MS Dynamics, Salesforce)
  • Соціальні мережі (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram)
  • CMS (WordPress, Joomla, Drupal)

Інтегратор Mautic – Sugar і SuiteCRM від eVolpe

Одна з найбільших тренінгових компаній світу – Miller Heiman Group – у дослідженні «2016 Best Sell Practices» поставила співпрацю між відділами маркетингу та продажів на перше місце в списку найбільш прибуткових видів діяльності, які необхідно впроваджувати на підприємствах.

Підготовлена в ​​eVolpe інтеграція системи Mautic з Sugar та SuiteCRM, є чудовим способом уніфікувати передачу інформації між двома командами. Вона служить для спрощення повторюваних процесів і створення позитивного, несуперечливого іміджу компанії. В результаті інтеграції компанія отримує:

  • 360° огляд усіх відносин Клієнт-Компанія
  • двостороння інтеграція зібраної комерційної та маркетингової інформації
  • розширена автоматизація повторюваної діяльності
  • виявлення дублікатів
  • широкі аналітичні можливості
  • гнучкість конфігурації для власних потреб

Порівняння Mautic з іншими системами автоматизації маркетингу

Функціонал Mautic виглядає дуже добре в порівнянні з іншими системами автоматизації маркетингу, обтяженими ліцензійними зборами. У прямому порівнянні, Mautic часто пропонує більше, ніж комерційні системи, і характеризується ідеальною гнучкістю та налаштуванням, властивими рішенням з відкритим кодом.

MauticSalesManagoMarketoInfusionSoftHubspotPardotEloqua
Teсти A/B
“Крапельні” кампанії
Кампанії електронною поштою
Інтеграція з CRM-системами
Організація заходів
Конструктор цільових сторінок і форм
Аналіз намірів (lead)
Керування намірами
Оцінка намірів (Lead Scoring)
Управління списками
Формуляри web-to-lead
Інтеграція z Social Media
Моніторинг активності мережі
Інтеграція з CMS системами
Можливість вибору платформи електронної пошти
Інтеграція з системами еCommerce
Можливість розміщення цільових сторінок на власних серверах
Можливість установки на власні сервери
Ліцензійні збори$0Від 5150zł за місяцьвід $895 до $3295+ за місяцьвід $199 до $379 за місяцьвід $200 до $2400+ за місяцьвід $1000 до $3000+ за місяцьвід $2000 до $3000+ за місяць
Обмежуючий факторВідсутнійКількість
контактів
Кількість
контактів
Кількість
контактів
Кількість
контактів
Кількість
контактів
Кількість
контактів

Поговори з нами
про систему Mautic у вашій компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

FAQ

Що таке автоматизація маркетингу?

Marketing Automation — це програмне забезпечення, призначене для підвищення ефективності рекламної діяльності в Інтернеті. Системи цього типу дозволяють автоматизувати маркетингові процеси на основі повторюваних маркетингових дій, таких як надсилання повідомлень електронною поштою або відстеження активності клієнтів на веб-сайтах.

Для чого потрібний Mautic?

Mautic — це потужний інструмент автоматизації маркетингу, який дозволяє автоматизувати маркетингову діяльність. Система обслуговує, серед іншого, для проведення маркетингових кампаній на основі цільових сторінок, розсилки електронної пошти та інтеграції з веб-сайтами.

Наразі Mautic є єдиною системою автоматизації маркетингу з відкритим кодом. Це перша платформа для автоматизації маркетингу, яку можна повністю адаптувати навіть до найспецифічніших потреб кожної компанії.

Прокрутка до верху