Заплануй співбесіду з нашим консультантом і дізнайся, як FreePBX може допомогти твоєму бізнесу.
Що таке FreePBX?
FreePBX — це найпоширеніший у світі інтерфейс для керування телефонним комутатором з відкритим кодом Asterisk. Завдяки простій формі інтеграції можеш перетворити Sugarабо SuiteCRM на глобальний центр спілкування з клієнтом, з можливістю, наприклад, дзвонити та відповідати на дзвінки.
Інтеграція FreePBX із Sugar або SuiteCRM
Натисни, щоб подзвонити
Здійснюй телефонні дзвінки в один клік в системі CRM.
Ідентифікація вхідного дзвінка
Кожен вхідний дзвінок запускає процес пошуку в базі даних та ідентифікації клієнта, що телефонує. Картка клієнта відразу ж відображається користувачеві. Важливо, що це досить швидко, щоб користувач міг побачити, хто йому телефонує, у своїй CRM, перш ніж відповісти на дзвінок.
Історія викликів
Кожен вхідний і вихідний дзвінок автоматично фіксується в історії контактів з клієнтом. Ці дані дозволяють ще краще обслуговувати клієнтів за допомогою системи CRM, економлячи час, витрачений на запис дзвінків.
Тобі потрібно більше?
Тобі потрібні додаткові функції, такі як запис і прослуховування дзвінків або підключення FreePBX до існуючої АТС у твоїй компанії? Ми зробимо це за тебе під час реалізації.
Поговори з нами про FreePBX у твоїй компанії!
Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.