Hershey’s Ice Cream

Впровадження здійснено з Creatio

Компанія Hershey Creamery була заснована в 1894 році і входить до списку 100 найкращих виробників морозива в США.

Вони виробляють і продають понад 120 смаків ручного морозива, сорбетів, заморожених йогуртів і упакованих десертів.

Виклик

Внутрішні процеси в The Hershey Creamery Company донедавна базувалися на традиційному підході. Більшість інформації зберігалася на папері, іноді в електронних таблицях Excel.

Завдання полягало в тому, щоб оцифрувати бізнес, який існує десятиліттями.

Проект

система:

промисловість:

споживча

кількість клієнтів:

ok. 33000

філії:

40 розподільних центрів у США та Пуерто-Ріко

Вимоги Hershey

  • централізація знань про потенційних і поточних клієнтів в одному місці
  • інструмент для автоматизації повторюваних завдань у продажах
  • розширення можливостей польових продажів
  • стандартна готова автоматизація, готова до негайного використання
  • інтеграція системи з іншими додатками, що використовуються в продажах

Ефекти впровадження Sales Creatio

  • скорочення адміністративних витрат на 32%
  • Збільшення продуктивності продажів на 22%.
  • покращення клієнтського досвіду
  • ефект: прийняття рішень на основі даних

Реалізовані рішення

  • CRM система як база знань про клієнтів
  • переглядати інформацію з будь-якого місця та пристрою
  • автоматизація мобільних продажів (планування візитів, завдань)
  • аналітика в режимі реального часу, відстеження роботи команди продажів
  • Аналітика KPI, розстановка пріоритетів і формування конкурентної пропозиції
  • можливість створювати власні звіти та інформаційні панелі в системі

Результат

Hershey’s Ice Cream перетворилася з традиційної компанії на сучасну корпорацію. Завдяки системі Sales Creatio їм легко приймати обґрунтовані рішення. Вони заслуговують на те, щоб їх називали організацією, що керується даними, яка може перетворювати дані на точну бізнес-інсайту.

Вони також покращили ефективність своїх продавців. Ефекти, пов’язані з продажами на місцях, управлінням часом співробітників і клієнтським досвідом, заслуговують на те, щоб їх було відзначено. Завдяки цифровізації підприємства було спрощено процес введення даних, збільшено продуктивність і налагоджено прийняття рішень на основі даних.

Тобі потрібна підтримка у впровадженні Creatio?

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутка до верху