Ефективний підбір персоналу, ефективна співпраця, прозорі кар’єрні шляхи
Які системи використовують компанії для вдосконалення внутрішніх процесів?
Відповідь на це питання зазвичай така: ERP, CRM, рідше Marketing Automation або Customer Service / Support. Це тому, що ми навчилися думати про потреби клієнта. І дуже добре! Однак є ще одна особа, про яку не можна забувати. Це працівник…
На відміну від клієнта, подорожспівробітника 100% відбувається на вашій території. Подумай, чи зможеш зробити це більш приємним. Задоволеність умовами праці (не тільки фінансовими) опосередковано впливає на твою репутацію, бренд і клієнтський досвід. Майте це на увазі та також інвестуйте в управління людським капіталом.
Бізнес роблять ті, хто знає і розуміє людей.
Піонерський бізнес-підхід
Human Capital Management в прямому перекладі означає управління людським капіталом. Однак це не звучить як щось, з чим можна легко ідентифікувати себе. Краще слово – це управління досвідом співробітників (EX). Тому що це все про людський аспект.
Можна сказати, що найголовнішим капіталом будь-якого підприємства є працівники. Але краще не ставитися до них як до безособового ресурсу щодня. Чим раніше ти це зрозумієш, тим сильнішою буде твоя команда. Йдеться не лише про гідну, ринкову оплату праці та чесний підхід до формальних справ, а й про т.зв. м’який HR. На останнє впливають такі моменти, як: досвід під час найму, адаптація, чіткий план дня, визначені шляхи розвитку кар’єри або можливість набуття нових навичок.
Пам’ятай! Люди, які працюють в організації, надають їй характер і впливають на якість обслуговування клієнтів. Більш ніж один тендер вимагає подання документів, що підтверджують кваліфікацію в певній галузі. Все частіше стандартні запити також стосуються цього, особливо у B2B. Заява? Навіть клієнта важко знайти, якщо щось не працює в HR. Але не переживай. Є спосіб!
Новинка серед IT-рішень для бізнесу
Система HCM — це програмне забезпечення, яке об’єднує функціональність різних типів додатків зі світу HR в одну комплексну платформу. Замість окремого рішення для вимірювання робочого часу, набору персоналу, адаптації, оцінки навичок або планування відрядження – усе, що вам потрібно, це один інструмент, який об’єднує все це разом.
«Суперечка» про назву
Індустрія погоджується з тим, що системи для управління діловими відносинами називаються CRM. Здається, що HCM все ще занадто молодий клас програмного забезпечення для досягнення повної узгодженості визначення. Одним виробникам подобається термін Human Capital Management, іншим – Human Resources Management (HRM). Термін Інформаційна система людських ресурсів (HRIS) також використовується все частіше.
Фактична різниця між HCM, HRM і HRIS, якщо така є, мінімальна. Всі вищезазначені терміни відносяться до інструменту управління відносинами з працівниками (потенційними, діючими і колишніми). Він обслуговує: кампанії з брендингу роботодавця, процес найму, приєднання та відключення, організацію щоденної роботи, управління талантами, організацію кар’єрних шляхів та інші питання, пов’язані з умовами працевлаштування (наприклад, архівування документації, розподіл ресурсів, пільги тощо).
Employee Journey & Experience
Важко говорити про управління людським капіталом, не знаючи концепції подорожі співробітника або досвіду співробітника.
Employee Journey
Шляхпрацівника передбачає проходження різних етапів відносин з роботодавцем.
На початковому етапі про працевлаштування навіть не йдеться. Система підтримує процеси, пов’язані з брендингом роботодавця та рекрутингом. Це дозволяє організовувати такі питання, як кампанії з просування пропозицій про роботу, співбесіди та завдання з підбору персоналу, оцінка кандидата на певну посаду, узагальнення знань про кандидатів тощо.
Коли підбір персоналу проходить успішно, а послужний список кандидата перетворюється на працівника – взаємні стосунки затягуються (вузол у петлі) і переходять у наступну фазу. Програмне забезпечення HCM також підтримує такі процеси, як: адаптація, реєстрація щоденних завдань і робочого часу, координація командної роботи, особистий розвиток, управління навичками та розподіл талантів всередині організації тощо.
Employee Experience (EX)
Досвід працівника – це сума досвіду та вражень працівника, які він накопичив за час роботи в результаті контактів з начальством, керівництвом, підлеглими та колегами.
Employee Experience Management – бізнес-підхід, який передбачає турботу про досвід співробітника на кожному етапі відносин з роботодавцем.
Три сфери досвіду співробітників
(поділ за: Джейкобом Морганом(Jacob Morgan)
організаційна культура – місія, бачення, цінності, стиль спілкування, організаційна структура або відповідна ієрархія.
робоче середовище – умови щодо робочого місця, зовнішній вигляд штаб-квартири / офісу, а також інших будівель / приміщень, демографічні показники зайнятості, система роботи (9-17, гнучка робота), переваги (доступ до спортивних споруд, субсидії на медичне обслуговування, іноземні уроки мови тощо).
нові технології – всі рішення, які може використовувати працівник. Від інтранету, соціальної мережі, через можливість доступу до корпоративної мережі з приватних інструментів (тренд Bring Your Own Device), до якості обладнання, що використовується співробітниками, і доступності таких рішень, як теле- та відеоконференції або віддалена робота. Він також включає всі електронні навчальні курси, вебінари та всю програмну систему, яка стоїть за компанією.
Customer + Candidate + Employee Experience
Будь-який досвід на більш ранньому етапі відносин з поточним роботодавцем також важливий для Employee Expierience. Добре, якщо стратегія EX є продовженням обіцянок, зроблених у процесах Customer Experinece і Candidate Experience.
Ідеальний сценарій – це сценарій, коли працівник спочатку знайомиться з компанією як клієнтом, а потім вирішує брати участь у процесі найму. Ще до підписання контракту він повинен переконатися, що має справу з професійною та надихаючою організацією.
Завдання роботодавця – докласти максимум зусиль, щоб працівник був задоволений своєю роботою і був максимально залучений до неї. Це означає, що дії щодо досвіду клієнтів, кандидатів і співробітників мають бути узгодженими. Слід пам’ятати, що поточний споживач одного разу може приєднатися до компанії як її співробітник. Часто може бути й навпаки. Співробітник є найкращим покровителем вашого бренду, особливо якщо це підтверджується його рішенням про покупку.
Що користувачі eVolpe говорять про HCM?
Marta Mazurek(Марта Мазурек)
HR & Employer Branding Specialist @ eVolpe
Я використовую систему HCM для набору та координації кампаній з брендингу роботодавця. Крім того, як і кожен співробітник eVolpe, я користуюся широким набором функцій для організації робочого дня. Під час пандемії коронавірусу доступ до інформації про плани роботи моїх колег був для мене особливо корисним.
Marcin Różański(Марцін Ружанський)
CEO @ eVolpe
Наша система HCM дозволяє мені звітувати про статус зайнятості та перевіряти ефективність команди. Завдяки додатку MintHCM я можу сказати, скільки годин ми витратили на конкретний проект і чи виявився він прибутковим у цьому плані.
eVolpe пропонує:
Компанії, які дбають про т. зв благополуччя своїх співробітників – вони тримають їх довше і мотивують їх віддано виконувати свої обов’язки.
Якщо загальний досвід співробітників (EX) позитивний, ваш бізнес також виграє. Клієнт це відчує, коли його обслуговують компетентні люди, задоволені своїм становищем. Він охочіше зробить покупку і охочіше повернеться за додатковими продуктами чи послугами, коли у нього створиться враження від дружньої атмосфери у твоїй компанії.
Це означає, що досвід співробітників також формує досвід клієнтів!
7 причин, чому вам потрібне програмне забезпечення HCM
1
Отримаєш 360° погляд на відносини між співробітниками та компанією
У предметі управління людським капіталом переплітаються багато напрямків. Важко визначити точну межу між моделлю компетенцій і функцією оцінки співробітників. Усе це також впливає на легітимність початку наступного набору. Це, в свою чергу, не може здійснюватися у відриві від ієрархії посад і календаря зустрічей … Ми пропонуємо тобі інструмент, який дозволить приймати повністю обґрунтовані бізнес-рішення з урахуванням усіх аспектів відносин між працівником і компанією .
2
Створиш базу знань про працівників та їхні навички
Ви повинні піклуватися про своїх працівників. Також мусиш знати, що вони можуть робити і скільки досвіду вони отримали всередині та поза організацією. Це, мабуть, одна з найважливіших і корисних функцій системи HCM. Цей тип інструменту слугує банком інформації про наявні компетенції. Введені в систему навички можна зручно оцінити там і використати для побудови моделі компетенцій для конкретної посади. Це також сприяє підбору персоналу.
3
Покращиш процес рекрутації
Знання про навички та навантаження в зазначений період допомагає визначити, чи виправдані інвестиції в розширення команди. Коли є реальна потреба залучити когось нового – система HCM надасть усі необхідні інструменти. Можеш вести базу даних кандидатів, зберігати документи, оцінювати заявки, організовувати телефонні дзвінки та зустрічі – все в контексті конкретної вакансії та у зв’язку із згаданою вище моделлю компетенцій для певної посади. Програма гарантує, що не заблукаєш в лабіринті інформації, що надходить із багатьох джерел. Історія контактів з кожною людиною зберігається, і можеш бути впевнений, що всі дії, які належать рекрутеру, були виконані правильно.
4
Можеш ефективно керувати своїм робочим часом
Тайм-менеджмент — це щось більше, ніж система «години-в-годинниках», пов’язана з виробничими компаніями. Йдеться не лише про відстеження робочого часу, а й про безперервність виконання замовлення за відсутності конкретних спеціалістів, призначення заміни, планування відряджень, резервування ресурсів, звітність про хід виконання конкретних проектів і витрати часу. відданий їм. Уся вищезазначена інформація впливає на особистий і спільний календар користувачів системи. Тут відображається інформація про заплановані зустрічі, телефонні дзвінки, відпустки, відрядження, віддалену роботу чи навчання.
5
Правильно навчиш нових членів команди
Процедура адаптації базується на наданні доступу новим працівникам до обладнання та знань, необхідних для належного виконання обов’язків.
Організація всього цього в системі HCM дозволяє відстежувати прогрес нових наймів. Таким чином зможеш дізнатися, чи закінчився випробувальний термін і людина пройшла всі етапи запланованого навчання.
Хорошою практикою є створення шаблонів такого робочого процесу для кожної позиції.
Варто знати, що offboarding є дзеркальним відображенням onboarding. Завдяки функціям у цій сфері можеш легко попрощатися з людьми, які залишають організацію. Заплануєш вихідну співбесіду та повернеш все видане обладнання. Також не пропустиш жодного підпису для кадрової документації. Система HCM своєчасно нагадає про всі ці дії.
6
Отримаєш спосіб утримання співробітників
Завдяки системі HCM маєш шанс утримати співробітників, які в альтернативній реальності планували б покинути компанію в пошуках перспектив розвитку. Програмне забезпечення дозволяє переглядати прогрес у досягненні цілей, забезпечує прозорість інформації про результати оцінювання співробітників, а також охоплює всі етапи т.зв. Employee Journey.
7
Будеш на крок попереду конкурентів
Система HCM (іноді її ще називають HRM або HRIS) є новинкою на ринку програмного забезпечення для бізнесу. Рішення тільки набирає популярність. Тож це ідеальний час, щоб виділитися та випередити конкурентів, які ще про це не чули.
Приблизно через десять років нам більше не потрібно переконувати клієнтів eVolpe у правильності наявності програмного забезпечення для керування взаємовідносинами з клієнтами. Вони самі підпорядковуються eVolpe, добре знаючи пропозицію систем CRM. Доведеться дочекатися такого ефекту на базі Human Capital Management. Ми беремося за черговий виклик і інформуватимемо ринок про переваги позитивного досвіду співробітників. В епоху цифрової трансформації це повинно займати набагато менше часу. Питання в тому, чи готові ви стати попередником у новій галузі?
Подобається цей матеріал?
Підпишіться на розсилку і отримуйте більше таких!
Функції системи HCM
Employer Branding
Пригода з інструментом HCM починається на етапі брендингу роботодавця, тобто створення іміджу бренду як надійного та надійного роботодавця. З цією метою відділ кадрів, іноді за підтримки відділу маркетингу, проводить рекламні кампанії (наприклад, пов’язані з поточними пропозиціями роботи) і піклується про позитивний імідж компанії в Інтернеті. Відповідне програмне забезпечення дозволяє зручно координувати цей вид діяльності.
Рекрутація
Мабуть, найбільш впізнаваним і затребуваним функціональним напрямком систем HCM є рекрутинг. Це дуже складне завдання для багатьох організацій. Розширення персоналу, особливо для т. зв ринку працівників, пов’язаний з координацією діяльності в багатьох сферах. Програмне забезпечення допомагає розділити процес на етапи, організувати окремі дії та звітувати про отримані результати.
Завдяки системі HCM ви можете керувати оголошеннями про вакансії, створювати базу даних поданих резюме, оцінювати кандидатів, організовувати зустрічі та зберігати нотатки, які з часом будуть використовуватися, коли вам потрібно буде вирішити, кого найняти. Цей тип програмного забезпечення також сприяє безпеці персональних даних, яка вимагається GDPR.
Профіль співробітника
Системи HCM – це інструмент не тільки для співробітників відділу кадрів. Безцінні переваги надання доступу всім членам організації. Таким чином, кожен працевлаштований фахівець може контролювати власний прогрес, просування по службі в організації, редагувати контактні дані, при необхідності ділитися інформацією про реалізовані проекти, заплановані неявки, потреби в ресурсах компанії тощо.
Профіль співробітника в HCM схожий на профіль спеціаліста в LinkedIn. Є знання про освіту, досвід та отримані сертифікати. Роботодавцям також знадобляться контактні дані, номер банківського рахунку або перелік тренінгів, наданих пільг і деталі підписаного контракту. Це місце в системі, яке дозволяє зрозуміти історію співпраці з конкретною людиною. Система показує інформацію, яка стосується відповідного кадрового обліку.
Оцінки співробітників
Іншим важливим елементом управління командою є зберігання знань про навички. Зрілі організації переконані, що вони регулярно оцінюють прогрес і відданість своїх співробітників. Таким чином вони підтримують високий рівень ефективності команди. Співробітники, які усвідомлюють, що від них вимагається, в якому обсязі і коли вони за це відповідатимуть, набагато охочіше проявляють власну ініціативу та творчо підходять до виконання своїх обов’язків.
Час від часу, можливо, раз на квартал, варто організовувати атестаційні зустрічі співробітників. Це сприятливий час для розмов про премії, пільги, підвищення, просування по службі, а також можливість дисциплінувати людей, які не виконують своїх зобов’язань. Система HCM дозволяє відстежувати, як просувається кар’єра кожного співробітника та якими навичками (і на якому рівні) володіє команда. Завдяки описаній функції ви запобігаєте невиправданим витратам на навчання та підбір персоналу. Інвестуєш в особистий розвиток тих, хто виявляє потенціал; настільки, наскільки їм це дійсно потрібно. У результаті твої співробітники відчувають, що враховуєш їхні потреби, і бажають залишатися в організації довше.
Управління часом
HCM також пропонує функцію, яка виходить за рамки механізму введення/вимкнення, відомого на заводах-виробниках. У системі можеш фіксувати не тільки час початку та закінчення роботи, а й перевіряти, скільки кожного тижня витрачаєш на обрану діяльність і чи окупається вона.
Окрім щоденного обліку робочого часу, керуєш відсутністю, планує зустрічі та керуєш спільними ресурсами. Прекрасно знаєш, коли і кого не буде в офісі, тому набагато ефективніше розподіляєш обов’язки. У великих корпораціях такі знання також стануть у нагоді в управлінні простором (робоче місце). Чи знаеш ти, скільки тобі коштує утримання офісного приміщення? У таких організаціях, як колл-центри, його можна вільно позичати та повторно використовувати. Використовуй модуль Звіти та сповна використовуй потенціал своєї власності.
On-/Offboarding
Онбордінг — це не просто список речей, які потрібно надати новому співробітнику. Хоча цей вам точно знадобиться. Можна сказати, що це процес «соціалізації» фахівця в новій організації. Це підготовка робочого місця, формальності та документація, вступна співбесіда, навчання, ознайомлення з організаційною культурою, усі заходи, заплановані на випробувальний період, які сприяють акліматизації на робочому місці.
Навчання повинно бути однаковим незалежно від того, хто і відколи займає посаду. Система HCM дозволяє створити відповідний шаблон для використання керівниками та співробітниками відділу кадрів. Вони можуть використовувати його кожного разу після успішного набору. Процес offboarding, коли хтось прощається з організацією, виглядає так само, але в протилежному напрямку.
MintHCM – HCM з відкритим кодом
М’ятно свіжа пропозиція від eVolpe
У eVolpe ми пропонуємо рішення на основі коду іншого популярного рішення. Наша система MintHCM створена на основі відкритого коду SuiteCRM. Як і у випадку з відомою та популярною CRM, HCM від eVolpe пропонує незліченні можливості для подальшого розширення. Стандарт створює близько десятка функціональних областей, але це не все, чого можеш очікувати від нашої м’ятної платформи.
За використання MintHCM не стягується ліцензійна плата. Це означає, що поточна ситуація не створює для вас додаткових, непередбачених витрат, пов’язаних із придбанням інструменту.
Увага! MintHCM можна завантажити з Інтернету та встановити на власні сервери. MintHCM можна завантажити з Інтернету та встановити на власні сервери. Потрібна підтримка під час встановлення та налаштування? Запитай eVolpe про цю послугу.
Також можна вільно розширювати код MintHCM і адаптувати його до нестандартних потреб. eVolpe пропонує послуги розміщення та підтримки екземплярів на наших серверах (eVolpe Cloud). Перелічені тут елементи є платними, але вони звільняють від обов’язку самостійно піклуватися про серверну інфраструктуру або наймати групу розробників для спеціальних завдань.
Потрібна консультація з управління людським капіталом?
Заповнити форму. Скористайся підтримкою спеціалістів eVolpe.