CRM для рекламної індустрії

До рекламної індустрії входять: маркетингові агенції, ЗМІ та інші компанії, які мають рекламні послуги або можливість придбати рекламний простір у своєму продуктовому портфоліо. Усі ці компанії об’єднує необхідність будувати довгострокові відносини зі своїми клієнтами.

Рекламні та маркетингові агентства

Системи, пропоновані eVolpe, з особливим акцентом на CRM, ідеально підходять для всіх видів рекламних і маркетингових агентств. Завдяки CRM-системі всі дані клієнтів будуть упорядковані. Крім того, важливим питанням стане диференційована звітність, яка підвищить ефективність розрахунків з клієнтами за рекламні кампанії.

Вирішальною перевагою систем eVolpe є функції, пов’язані з формуванням медіа-планів, перетворенням їх у можливості продажу та замовлення, а потім можливість їх ефективного розрахунку.

Рекламні та маркетингові агентства також оцінять функціональну та просту у використанні систему автоматизації маркетингу, за допомогою якої можна проводити онлайн-кампанії. Більше того, його можливості інтеграції з системами CRM ще більше спростять звітування про результати для клієнтів.

Media

До рекламної індустрії входять: маркетингові агенції, ЗМІ та інші компанії, які мають рекламні послуги або можливість придбати рекламний простір у своєму продуктовому портфоліо. Усі ці компанії об’єднує необхідність будувати довгострокові відносини зі своїми клієнтами.

Рекламні послуги або оренда рекламних площ

Фактор, який вирізняє цю категорію компаній, – надзвичайна індивідуальність кожного проекту. Кожна компанія може пропонувати абсолютно різні продукти і мати різну модель продажу.

Тому при виборі постачальника ІТ-послуг і систем особливу увагу слід звернути на попередній досвід компанії-впроваджувача.

eVolpe може надати CRM-системі такі функції:

  • облік рекламних носіїв
  • система бронювання рекламних носіїв, яка дозволяє фільтрувати безкоштовні рекламні носії та використовувати їх як частину пропозицій і замовлень, підготовлених для клієнтів
  • конфігурація прайс-листа, що дозволяє визначити актуальні тарифи на оренду рекламних площ
  • агрегування інформації про використання рекламних носіїв – корисна функція, якщо рекламні носії періодично піддаються огляду одержувачів, наприклад, у випадку реклами, розміщеної в транспортних засобах громадського транспорту
  • циклічна розсилка автоматично сформованого звіту для клієнтів про використання рекламоносія.

Використані системи

sugar market sell подавати sugarcrm

Управління взаємовідносинами з клієнтами

suitecrm

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Автоматизація маркетингу

Поговори з нами
про CRM системи для рекламної індустрії!

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору