Aluprof

Aluprof є одним з провідних виробників алюмінієвих систем в Європі. Філії компанії є в багатьох країнах Європи, а також у США. Це один із найбільш впізнаваних брендів у галузі.

Ти напевно знаєш про вражаючі проекти, в яких використовувалися алюмінієві системи Aluprof. Серед інших: Okronglak у Познані, аеропорт Лавіца, Łódź Manufaktura, Sky Tower у Вроцлаві та Національний стадіон у Варшаві. Системи Aluprof також можна побачити в багатьох хмарочосах Нью-Йорка та у вражаючих будівлях по всій Європі.

головний офіс: м. Більсько-Бяла

бізнес-модель: B2B

www: aluprof.eu

Розмови про нове програмне забезпечення CRM почалися з Aluprof на початку 2020 року. Тему не загальмувала пандемія коронавірусу. Керівництво компанії визнало переваги цифрової трансформації процесу пропозиції та продажу в цей невизначений час. Впровадження системи SuiteCRM дозволило ефективно організувати базу даних контрагентів. Відкритий код програми дозволив внести необхідні зміни в ядро ​​системи. У результаті Aluprof тепер має інструмент, адаптований до специфіки їхнього бізнесу.

Проект


система:

методика реалізації:

Scrum

користувачі:

200

інтеграції:

BAAN, Lotus Notes, Alfresco

hosting:

власні

Виклики


Цілі впровадження


  • Придбання сучасного програмного забезпечення, адаптованого до потреб
  • Інтеграція бази CRM з ERP та іншими системами в інфраструктурі Aluprof
  • Організація бази контрагентів
  • Спрощення процесу продажу та торгів
  • Створення ефективної звітності
  • Поліпшення комунікації між відділами компанії

Впроваджені покращення

Пропозиції

В Aluprof пропозиції для клієнтів поки створені в окремій системі. Розвиток Компанії за останні роки та збільшення потреб відділу продажів призвели до необхідності модернізації цього процесу.

Відкритий код системи SuiteCRM, рекомендований керівництвом Aluprof, дозволив нам створити фірмовий модуль для попереднього перегляду пропозицій. Робота трейдера тепер набагато приємніша, тому що вам не потрібно перемикатися між інструментами.

Одна система містить всю інформацію про контрагентів, а також необхідну інформацію, зібрану з ERP, таку як: умови торгівлі, баланс тощо. Процес затвердження також є автоматичним. До того як пропозиція надійде до замовника, ще є час, щоб відправити сповіщення начальству та отримати їх погодження за допомогою механізму автоматичних повідомлень.

Реконструкція процесу приймання (Картка оцінки клієнта)

У зв’язку з тим, що Aluprof співпрацює з найбільшими, а їх виробничий процес дуже складний і вимогливий, необхідно переконатися, що співпраця з даним підприємством є перспективною і фінансово прорахованою. У SuiteCRM ми відтворили та автоматизували оригінальний метод кваліфікації нових ділових партнерів.

Користувач заповнює свою картку оцінки, а менеджери та директори відділів затверджують її. Механізм дозволяє врахувати фінансові результати, питання страхування, умови оплати та рівень допустимої знижки. Відредаговані (нестандартні) значення корисно візуально виділити.

Класичне управління взаємовідносинами з клієнтами в надійній версії

SuiteCRM використовується в Aluprof (окрім пропозицій) переважно для планування та реєстрації продажів. Запропонована нами система забезпечує саме ті функції, які необхідні під час роботи у відносинах B2B.

Компанія Aluprof, яка вирішила використовувати програмне забезпечення eVolpe, поставила собі за мету впорядкувати виконувані завдання. Йшлося про забезпечення належного рівня обслуговування, встановлення ритму роботи та контроль за Customer Journey.

Система веде календар телефонних дзвінків, зустрічей та інших завдань. Ви можете переглядати не тільки свої плани, а й зайнятість інших людей у ​​відділенні (у календарі є функція обміну). Система дозволяє генерувати відповідні сповіщення, коли приходить час для follow-up. Це може статися на основі введеної вручну дати або на основі робочого процесу, який відраховує час від останнього контакту.

Управління планами продажів

Керівництву «Алюпрофа» було важливо впровадити систему, яка б дозволяла цільове управління. Завдяки записаній історії відносин з підрядниками можна чітко визначити ступінь виконання плану. З часом система починає подавати все більше даних, які в майбутньому допоможуть поставити цілі по відношенню до знань про попередні квартали.

На практиці модуль звітів є найбільш корисним у цій сфері. Система дозволяє відображати їх відразу на головній панелі, відразу після входу в систему. Таким чином, користувач із відповідними дозволами має постійний контроль над прогресом у реалізації цільового (та інших KPI) без необхідності цілеспрямовано шукати ці знання, перемикатися між модулями чи змінювати формули, як у Excel. Просто подивіться на візуалізацію даних, щоб переконатися, що все йде в правильному напрямку».

Перевірка ефективності підготовлених оцінок

Aluprof тепер використовує інструмент, який дозволяє дивитися на процес в цілому, враховуючи всі етапи відносин з клієнтами та прогрес у здійсненні внутрішніх процедур закупівель, виробництва та продажів.

Customer success story

Linkedin post - Aluprof - 2. місце в рейтингу 
Біржова компанія року 2021

2.місце в рейтингу
Біржова компанія року 2021

Повідомлення на Linkedin - Aluprof - Лідер ринку столярних виробів 2021

Лідер ринку столярних виробів 2021

Linkedin post - Aluprof - Надійний роботодавець 2021 року

Надійний роботодавець 2021 року

Linkedin post - Aluprof - Будівельна компанія року 2021 / Президент Aluprof - Tomasz Grela(Томаш Грела) визнаний Особистістю індустрії 2021

Будівельна компанія року 2021

Президент Aluprof – Tomasz Grela (Томаш Грела) визнаний Особистістю галузі 2021 року

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Прокрутити вгору