
Bricoman

Bricoman — мережа французьких оптових торговців ремонтом і будівництвом, що належить Groupe Adeo. Вони пропонують товари та послуги для великих, малих та середніх підприємств, які працюють у сфері будівництва та оздоблювальних робіт. У Польщі є 9 процвітаючих оптовиків цієї марки.
інтеграції:
GUS, Biała Lista Podatników, kalendarz Google
hosting:
On-premise
реалізований проект:
в 2023 році
Впроваджені покращення
завдання:
Розподіл даних у багатьох системах
Система CRM, яка не відповідала потребам організації
рішення:
Впровадження SpiceCRM та інтеграція системи з іншими додатками, якими користуються співробітники Bricoman
Єдна база даних контрагентів і контактних осіб
Зручний інтерфейс – контекстна інформація, зрозумілий вигляд системи, візуалізація даних

ефект:
Ефективна співпраця співробітників різних підрозділів і філій Bricoman
Оптимізація процесу прийняття рішень на основі даних
завдання:
Необхідність персоналізації пропозиції для обраних клієнтів
рішення:
Попередній перегляд історії транзакцій і попередньої взаємодії з клієнтом
Автоматизація надання та затвердження знижок
Творець пропозицій в системі

ефект:
Підвищення ефективності роботи співробітників
Прискорення процесу торгів
Забезпечення прибутковості та конкурентоспроможності пропозиції Bricoman
завдання:
Відсутність ключової інформації про контрагентів
рішення:
Спливаюче вікно з інформацією про клієнта
Простий спосіб отримати доступ до основної, ключової інформації про клієнтів

ефект:
Економія часу співробітників
Спрощення роботи в системі (менше кліків, менше відкритих вкладок)
завдання:
Непередбачуваність робочого дня продавця
рішення:
Спільний календар
Переглядай зустрічі, телефонні дзвінки, завдання, нотатки у формі потоку активності

завдання:
Труднощі в комунікації між клієнтом і компанією
Сумніви щодо преміювання працівників відділу продажів
рішення:
Організація процесу призначення контрагентів в системі

ефект:
Поліпшення контакту клієнта з представником Bricoman
Підвищення мотивації в команді продажів

Крістіан Гузенда
Bricoman Польща
Задоволеність клієнтів завжди була пріоритетом Bricoman. Завдяки SpiceCRM ми ще ефективніше відповідаємо на потреби професіоналів будівельної галузі, з якими співпрацюємо. Ми також економимо час і витрати на внутрішні процеси.
Я також задоволений ходом співпраці з командою eVolpe. Вони довели, що знають свою справу і, як і ми, дбають про якість матеріалів, які використовують у своїй роботі.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
Вибери зручний для тебе час.