Bricoman

Bricoman — мережа французьких оптових торговців ремонтом і будівництвом, що належить Groupe Adeo. Вони пропонують товари та послуги для великих, малих та середніх підприємств, які працюють у сфері будівництва та оздоблювальних робіт. У Польщі є 9 процвітаючих оптовиків цієї марки.

система:

методика реалізації:

Scrum

користувачі:

200

інтеграції:

GUS, Biała Lista Podatników, kalendarz Google

hosting:

On-premise

реалізований проект:

в 2023 році

Впроваджені покращення

завдання:

Розподіл даних у багатьох системах

Система CRM, яка не відповідала потребам організації

рішення:

Впровадження SpiceCRM та інтеграція системи з іншими додатками, якими користуються співробітники Bricoman

Єдна база даних контрагентів і контактних осіб

Зручний інтерфейс – контекстна інформація, зрозумілий вигляд системи, візуалізація даних

ефект:

Ефективна співпраця співробітників різних підрозділів і філій Bricoman

Оптимізація процесу прийняття рішень на основі даних

  • упорядкування знань про підрядників
  • можливість звітування та аналізу KPI
  • усунення феномену темних даних
  • підготовка пропозицій для підрядників

завдання:

Необхідність персоналізації пропозиції для обраних клієнтів

рішення:

Попередній перегляд історії транзакцій і попередньої взаємодії з клієнтом

Автоматизація надання та затвердження знижок

Творець пропозицій в системі

ефект:

Підвищення ефективності роботи співробітників

Прискорення процесу торгів

Забезпечення прибутковості та конкурентоспроможності пропозиції Bricoman

завдання:

Відсутність ключової інформації про контрагентів

рішення:

Спливаюче вікно з інформацією про клієнта

Простий спосіб отримати доступ до основної, ключової інформації про клієнтів

ефект:

Економія часу співробітників

Спрощення роботи в системі (менше кліків, менше відкритих вкладок)

завдання:

Непередбачуваність робочого дня продавця

рішення:

Спільний календар

Переглядай зустрічі, телефонні дзвінки, завдання, нотатки у формі потоку активності

ефект:

Забезпечення ефективного управління командою

Покращення досвіду співробітників Bricoman

завдання:

Труднощі в комунікації між клієнтом і компанією

Сумніви щодо преміювання працівників відділу продажів

рішення:

Організація процесу призначення контрагентів в системі

ефект:

Поліпшення контакту клієнта з представником Bricoman

Підвищення мотивації в команді продажів

Крістіан Гузенда

Bricoman Польща

Задоволеність клієнтів завжди була пріоритетом Bricoman. Завдяки SpiceCRM ми ще ефективніше відповідаємо на потреби професіоналів будівельної галузі, з якими співпрацюємо. Ми також економимо час і витрати на внутрішні процеси.

Я також задоволений ходом співпраці з командою eVolpe. Вони довели, що знають свою справу і, як і ми, дбають про якість матеріалів, які використовують у своїй роботі.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

Вибери зручний для тебе час.

Прокрутити вгору