Hendi

Hendi logo in white

Компанія Hendi Polska є частиною міжнародної групи Hendi, яка вже понад 70 років виробляє та продає професійне обладнання для громадського харчування по всій Європі. Компанія працює в Польщі з 2005 року.

Головний офіс: Gądki, біля Познані

бізнес-модель: B2B + B2C

www: hendi.pl

Проект


система:

+ портал для сервісу

методика реалізації:

Scrum

користувачі:

100

інтеграції:

GUS, Alfresco, Mautic, Symfonia ERP, Outlook

hosting:

eVolpe Cloud

Виклики


  • 3 компанії: Hendi, Grafen, Gastro Rental
  • немає CRM системи
  • розосереджена база контрагентів
  • окремі екземпляри системи ERP для кожного підрозділу
  • оптимізація доступу до результатів продажів
  • оптимізація доступу до результатів продажів
  • труднощі, пов’язані з обслуговуванням

Цілі впровадження


  • узгоджена база даних підрядників, продуктів і транзакцій
  • інтеграція всіх екземплярів ERP з однією CRM системою
  • агрегування знань про відносини з клієнтами
  • записи деяких контрагентів у модулі Контакт
  • оптимізація видимості реалізації цілей
  • автоматизація створення звітів
  • побудова сучасної системи обробки заявок на обслуговування
  • уніфікація місця зберігання документації
  • автоматизація збору даних про клієнтів під час ярмарків та конференцій (форми)

Впроваджені покращення

CRM система з клієнтським порталом

Для Hendi ми впровадили CRM-систему американського виробника з Кремнієвої долини – SugarCRM. Зважаючи на потреби нашого клієнта, ми розширили програмне забезпечення порталом для запитів на обслуговування. Клієнти Hendi можуть авторизуватися там, повідомляти та спостерігати за статусом скарг. Відповідні сповіщення надсилаються сервісним технікам, які, продовжуючи, доповнюють систему інформацією про зв’язок. Нарешті генерується відповідний протокол.

Marketing automation

Handy працює на основі маркетингової автоматизаціїMautitz. дуже корисний під час участі в ярмарках і конференціях. Співробітники компанії дуже часто беруть участь у них, і Mautic підтримує отримання контакту з відвідувачами посади компанії разом із відповідними згодами на обробку персональних даних. Клієнт доступний в електронному форматі, де можлива обробка. Всі відомості про нього зберігаються в системі. Таким чином, робота продавців після ярмарку стає набагато простішою та ефективнішою.

Електронний документообіг

Ми інтегрували систему CRM, реалізовану в Hendi, з програмним забезпеченням DSM / ECM – Alfresco. В результаті організація перейшла на повну електронну форму корпоративного документообігу. В окремій підпанелі можеш побачити пропозиції, договори та протоколи, завантажені в CRM-систему. Він упорядковує знання та прискорює обслуговування підрядників.

Інтеграція з ERP

Наш клієнт використовує кілька екземплярів ERP-системи для підтримки різних сфер своєї діяльності. CRM-система збирає все це в одному місці, створюючи цілісну базу даних про контрагентів, з якими співпрацює Hendi. Продавці отримують 360 ° огляд відносин з кожним бізнес-партнером, незалежно від компанії, яка формально їх обслуговує.

мобільний додаток

Окрім стандартного веб-додатку, співробітники Hendi також використовують мобільну версію впровадженої системи. Вони мають у своєму розпорядженні додаток для планшетів і смартфонів, який дозволяє використовувати програмне забезпечення також поза мережею. Вони мають у своєму розпорядженні додаток для планшетів і смартфонів, який дозволяє використовувати програмне забезпечення також поза мережею. Це особливо корисно під час ділових поїздок.

Інтеграція з MS Outlook

CRM-система Hendi також збирає всю електронну пошту, якою продавці обмінюються з клієнтами. Як вихідні, так і вхідні повідомлення можна зручно читати у відповідному місці в системі. Нові записи зручно створювати та заповнювати на рівні Outlook.

Відстеження цілі

CRM-система дозволяє трейдерам точно відстежувати рівень цілі. Інформація з цього приводу виводиться в дуже доступній формі як т.зв Gauge Dashlet.

Bartosz Koczorowski (Бартош Корчовськи)


Менеджер проекту електронної комерції
Hendi

Впровадження CRM в Hendi з нетерпінням чекали відділи компанії, які брали участь у проекті. Ми зосереджені на покращенні якості обслуговування як у сфері підтримки зв’язків з клієнтами, так і в обслуговуванні наших пристроїв. Якість цієї діяльності може бути здійснена лише за умови надання відповідних інструментів, які ми можемо додатково адаптувати до точних вимог організації. Впроваджена командою eVolpe SugarCRM також дозволила нам оптимізувати роботу відділів продажів, розосереджених по всій країні, а також у країнах Балтії, Чехії та Словаччини. Ми внесли найбільшу зміну в обслуговування клієнтів, запропонувавши сучасний інструмент для керування запитами на обслуговування.

Customer success story

2019 в Хенді

  • відмінність у плебісциті Forbes Diamonds
  • У пропозиції 600 нових товарів
  • новий магазин на Варшавському Ринку
  • новий логотип!
  • будівництво логістичного центру
  • ярмарки та конгреси: Euro Gastro, HOST, Congress of Chef, Expo Sweet
Публікація Hendi в Instagram

Новий логістичний центр Hendi Group

Повідомлення Hendi у Facebook

Діаманти Forbes знову для Hendi!

Діаманти Hendi Forbes

Поговори з нами
про впровадження системи SugarCRM
у твоїй компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору