Okechamp

okechamp приклад

Проект


система:

методика реалізації:

Scrum

користувачі:

+20

інтеграції:

MS Outlook

Про компанію


OKECHAMP S.A. це сучасна міжнародна компанія, лідер у виробництві та переробці грибів у Польщі. Як експерт у вирощуванні грибів, вони отримують унікальну ринкову перевагу, пов’язану з повним контролем усього ланцюга виробництва грибів, від компосту до готового продукту. Компанії також належить відомий бренд OLE!, який присутній на польському ринку вже понад 25 років.

харчова промисловість

штаб-квартира: Познань

www: okechamp.pl

Виклики


  • робота на основі аркушів Excel
  • індивідуальний процес торгів (знання, розсіяні в багатьох програмах)
  • складний процес покупки
  • немає єдиної спільної бази даних клієнтів і постачальників
  • адаптація процедур до положень GDPR

Впроваджені покращення

централізація даних про клієнтів і постачальників

уніфікація процесу обслуговування клієнтів

постійний доступ до знань клієнтів і їх поточне оновлення

економія часу, прискорення роботи

розвиток спілкування в колективі

забезпечення відповідності процесів GDPR

новий спосіб надсилання запитів постачальникам

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Під час впровадження для OKECHAMP S.A. Ми виявили, що стандартний процес обслуговування клієнтів у Sugar 8.0 ідеально відповідають потребам нашого клієнта. Різниця між записами про потенційних клієнтів, контактів і підрядників та ідеєю запуску можливостей продажу (тут вони називаються пропозиціями) є хрестоматійним прикладом того, як працює процес продажу у виробничо-переробній компанії. Те, що досі відбувалося в електронних скриньках і в електронних таблицях Excel – після рішення користувача переходить до системи CRM і створює прозоре сховище інформації про перебіг ділових відносин, доступне кожному.

Новий – старий спосіб пропозиції

в eVolpe поєднали переваги бази даних, що зберігаються в системі CRM, із практикою обміну аркушами Excel під час пропозиції. Платформа Sugar дозволяє автоматично генерувати такі документи. На основі каталогу продуктів і даних користувача, введених у CRM, відповідні комірки на аркуші «Пропозиції» доповнюють одна одну. Немає необхідності нічого переписувати або вставляти. Крім того, завдяки плагіну для MS Outlook обрана користувачем електронна пошта архівується в системі. Користувачі системи можуть у будь-який час відстежити його хід.

Керування процесом покупки

Спілкування з постачальниками засобів виробництва (матеріалів, сировини, напівфабрикатів, машин, інструментів тощо) схоже на процес пропозиції в OKECHAMP. Автоматизація, пов’язана з формуванням запитів до постачальників, виконана eVolpe, економить час, який раніше витрачався на їх ручну підготовку. Тепер запит постачальника може бути створений автоматично на основі даних, що зберігаються в системі. Все, що вам потрібно зробити, це вибрати товар, кількість і очікувану дату доставки та натиснути «створити запит». Правильно заповнений документ слід надсилати лише на відповідні електронні адреси.

База даних продукції та напівфабрикатів в системі

Як пропозиції клієнтам, так і повідомлення про запити постачальників все одно були б неоднорідними без детального каталогу продуктів і напівфабрикатів у системі, розробленого та наданого командою OKECHAMP, а також завдяки знанням команди впровадження eVolpe та професійно виконаним даним міграція, доступна в системі. Тепер все, що тобі потрібно зробити, це підтримувати інформацію в актуальному стані та постійно оновлювати нові записи. Створена таким чином CRM-система дозволяє співробітникам OKECHAMP використовувати описану вище автоматизацію, щоб пропонувати та надсилати запити постачальникам.

Розрізнення джерела залучення підрядників

OKECHAMP часто бере участь у різноманітних заходах та ярмарках. CRM-система дозволяє ввести джерело залучення клієнтів. Таким чином ти дізнаєшся, які канали найкраще конвертують і які події варто відвідати.

Статус відносин з клієнтом

Система CRM розрізняє клієнтів за трьома статусами: Потенційний, Діючий, Колишній. Система CRM автоматизує зміну статусу на основі умов, зазначених OKECHAMP. «Колишній» — це єдиний статус, який також можна встановити вручну.

GDPR

25 травня 2018 року набули чинності нові положення про захист персональних даних. Одним із елементів впровадження було забезпечення інформаційних зобов’язань, які виконує OKECHAMP за допомогою системи CRM, таким чином, щоб процедури компанії відповідали нормам ЄС. CRM-система дозволяє не тільки масово розсилати відповідні пункти всім клієнтам, зібраним в базі даних, але також забезпечує автоматичну розсилку пунктів при введенні в базу нових записів у формі «Ліди» або «Контакти».

Управління заміною (з коробки)

Цікавим пакетом елементів проекту стало додавання до системи готового під назвою Substitutions. Це готовий запатентований модуль від eVolpe, який дозволяє тобі керувати відсутністю в команді користувачів. Цей механізм дозволяє колективно тимчасово передавати записи іншому менеджеру облікових записів. Особа-заступник отримує тимчасовий доступ до інформації про клієнтів відсутнього зверхника. Таким чином зберігається безперервність відносин з клієнтом.

Ідеальні прогнози для переробної промисловості

OKECHAMP S.A. серед лідерів виробництва грибів у світі

8,55%

Прогнозований сукупний річний темп зростання (CAGR) на 2019-2026 рр.

джерело: Data Bridge Market Research

2kg

Середньорічне споживання грибів
на душу населення в Польщі

10%

Щорічне зростання споживання грибів у Польщі

Krystian Szudyga (Крістіан Шудига)

Президент Асоціації промисловості культивованих грибів

джерело: Puls Biznesu

«Польща є найбільшим виробником грибів у Європі 280 тисяч від 1 млн. тонн грибів, вироблених на континенті».

M. Szczepańska(М. Щепанська)

Пульс Бізнесу

джерело: Puls Biznesu

35 000 тон

«Як єдине підприємство в Польщі, ми виробляємо компост, вирощуємо гриби, переробляємо їх і додатково закуповуємо кілька тисяч тонн, які переробляємо. Загалом надаємо 35 тис. тонн грибів на рік».

Leszek Ejsmont (Лешек Ейсмонт)

Власник OKECHAMP S.A.

джерело: Puls Biznesu

Marek Pajor (Марек Пайор)


Директор IT
OKECHAMP S.A.

Система Sugar виправдала наші очікування та припущення про впровадження. Це виявилася гнучка система, здатна до розширення та адаптації як до вимог ринку, так і до нашої специфіки, а компанія eVolpe виявилася цінним партнером у впровадженні.

Поговори з нами
про впровадження системи SugarCRM
у твоїй компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору