Wisła Kraków

Проект


система:

методика реалізації:

Waterfall

користувачі:

+10

hosting:

eVolpe Cloud

Про компанію


Футбольний клуб зі столиці Малопольщі, заснований у 1906 році.

галузь: спорт

бізнес-модель: B2C + B2B

www: wisla.krakow.pl

Виклики


  • Розпорошена база даних спонсорів, партнерів і підрядників
  • Необхідність удосконалення роботи трейдерів
  • Складність звітності про продажі

Бізнес-модель спортивного клубу полягає не тільки в дистрибуції квитків на матчі у відношенні B2C, а й у наданні спонсорських пакетів для компаній. Саме останній тип відносин вимагав упорядкування в CRM-системі.

Впроваджені покращення

База даних ділових партнерів

Wisła Kraków співпрацює з багатьма організаціями, яким пропонує широкий перелік переваг. SpiceCRM дозволив організувати базу даних контрагентів, а також сам каталог продукції. Серед доступних опцій: абонементи, VIP-квитки, реклама на смузі навколо поля, реклама в т.зв. скайбокс, пакет «спонсор матчу» та інше. Завдяки систем можеш чітко бачити, хто який пакет купив і в яких випадках варто використовувати стратегію перехресних продажів або продажів вище. Подробиці досягнутих домовленостей можна переглянути в записі та у файлі pdf, завантаженому в систему. з договором.

Організація робочого дня

SpiceCRM допомагає продавцям організувати свій робочий день. Одним із найбільш інтенсивно використовуваних модулів є Завдання. Користувачам доступна функція планування роботи, встановлення термінів і статусів окремих завдань. Тому що все в одному місці, завжди в контексті ділових відносин – кожен знає, що і коли робити.

Вид Канбан

У футбольному клубі успішно реалізована модель роботи над продажами. SpiceCRM пропонує зручний спосіб візуалізації, розбитої на етапи. Завдяки перегляду canband ви можете точно бачити, які дії позаду і які кроки ще потрібно зробити.

Гнучкість пошуку

SpiceCRM оснащений механізмом Elastic Search, який дозволяє здійснювати комплексний пошук у базі даних CRM. Зазначений пароль знаходиться в усіх модулях одночасно, що дозволяє інтуїтивно зрозуміло використовувати програму навіть для користувачів, які не знайомі з системою. Також можеш зручно переглядати останні пошукові запити.

Чуйність системи на мобільних пристроях

Працівники Wisła Kraków можуть користуватися додатком на мобільних пристроях. SpiceCRM виглядає дуже прозоро на планшетах і мобільних телефонах. Це дає можливість працювати «в полі», наприклад, гуляючи по стадіону або у відрядженні.

Звіти

Звіти – дуже корисний модуль. На прозорих візуалізаціях ви можете спостерігати за кількістю потенційних клієнтів, зустрічей, телефонних дзвінків або можливостей на кожному етапі продажу. Керівництво та правління мають повний доступ до інформації про розвиток ділових відносин та ефективність команди. Завдяки цим знанням вони можуть приймати обґрунтовані бізнесові та інвестиційні рішення.

Стандартизована панель приладів

Головна інформаційна панель користувача була спеціально розроблена та налаштована відповідно до індивідуальних потреб Wisła Kraków. Кожен з продавців має доступ до однакового обсягу знань про клієнтів і може використовувати однакові функції системи. Таким чином була забезпечена узгодженість інформації та доступ до найбільш корисних функцій з першого входу.

Mieszko Łabuz(Мєшко Лабуз)


Менеджер з Продажів
Wisła Kraków S.A.

Mieszko Łabuz, Manager ds. Sprzedaży Wisła Kraków S.A.

SpiceCRM дозволив нам організувати наші щоденні завдання. Завдяки новому інструменту ми отримали 360° огляд відносин з партнерами, спонсорами та підрядниками клубу.

Customer success story

Футбольний клуб, який отримав нагороди

  • 13-разовий чемпіон Польщі
  • 4-разовий володар Кубка Польщі
  • Володар Кубка Ліги
  • володар Суперкубка Польщі

Більше на сайті Wisła Kraków

Nowy Stadion Wisły Kraków, fot. Piotr Drabik
fot. Piotr Drabik

Ініціатива: Бізнес Клуб 1906

Мережева платформа для бізнесу

Більше на сайті Wisła Kraków

Поговори з нами
про систему SpiceCRM у твоїй компанії

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору