Консультації щодо ІТ-рішень для бізнесу
Потрібна підтримка у впровадженні професійного програмного забезпечення в твоїй компанії?
Трапив за адресою! Тут знайдеш фахівців, готових прийняти виклик.
Методології впровадження ІТ-систем – традиційний та гнучкий підхід
Яку систему вибрати?
Пропозиція EVolpe включає більше десятка різних ІТ-систем. Це пояснюється тим, що, як ми намагалися довести вище, програмне забезпечення для ІТ завжди слід вибирати відповідно до індивідуальних потреб конкретної компанії. Ми не збираємося нав’язувати тобі «єдине, справедливе рішення». Спочатку ми вивчаємо ситуацію, а вже потім вибираємо відповідний продукт. Ймовірно, щось зі списку, але не обов’язково.
Познайомся з системами
з широкого асортименту eVolpe
Курси якими варто скористатися
Не знаєш, що вибрати? Все відбувається занадто швидко, і у тебе складається враження, що, незважаючи на віддану підтримку консультантів компанії, що впроваджує, від тебе втікає багато інформації? Ще є час, щоб виправити це. Перш ніж витрачати гроші на програмне забезпечення, яке тебе розчарує, візьми участь у семінарі з аналітиками eVolpe.
Система Overview
Перший необов’язковий крок аналітичної діяльності, який можна застосувати як до Agile, так і до традиційних методологій. Полягає в практичному та теоретичному ознайомленні ключових користувачів зі стандартною версією системи.
Під час System Overview :
Відкриття продукту
Семінари, присвячені клієнтам, які обрали гнучку методологію впровадження системи. Основна мета семінару – визначити, ЩО, ДЛЯ КОГО і ЯК має бути реалізовано.
Панель командного обговорення допомагає сформувати розуміння майбутнього продукту та перевірити, як могла б розвиватися подальша співпраця. У семінарах беруть участь ключові користувачі системи, технічні спеціалісти та координатор впровадження.
Тривалість виявлення продукту залежить від складності вимог і становить приблизно кілька днів. Під час семінарів визначаються цілі впровадження та бачення системи (ЩО), визначається ціннісна пропозиція для кожного з бенефіціарів (ХТО), а також моделюються основні бізнес-процеси (ЯК). Кінцевим результатом роботи є перша версія Backlog продукту, що містить найважливіші історії користувачів.
Аналіз перед впровадженням.
Якщо вибрано традиційну методологію, ми надаємо додаткові поради у вигляді аналізу перед впровадженням. Під час семінарів ми розглядаємо всі найважливіші аспекти функціонування твоєї компанії. Ми також ставимо загальні цілі, якими відтепер буде керуватися весь процес впровадження.
Далі, в контексті отриманих заявок, пояснимо функціональність CRM-систем. Також обговорюємо процес продажу та обслуговування клієнтів на підприємстві; тим самим визнаючи окремі функції CRM, які ми будемо враховувати під час впровадження.
Аналіз перед впровадженням виявляє всі ключові потреби співробітників компанії, пов’язані з впровадженням CRM-системи. Нарешті, ми створюємо специфікацію системи та представляємо пропозицію на весь проект.
Навчання для кінцевих користувачів
Цей етап не можна пропускати! Обов’язково залучи членів твоєї команди та покажи їм інструмент, який вони будуть використовувати.
Під час тренінгу вони не лише прослухають лекцію та отримають можливість задати питання, а, перш за все, протестують інструмент під наглядом спеціалістів компанії-впроваджувача. Тільки так ти забезпечиш найвищу ефективність з перших хвилин використання системи.
Консультація на етапі обслуговування
Після приймання готової системи та її остаточного запуску у виробництво – до завдань компанії-впроваджувача входить підтримка належної роботи екземпляра та подальша розробка на основі контракту на обслуговування або нового замовлення.
Крім того, в Угоді про рівень обслуговування зазвичай вказується, скільки часу потрібно для виправлення помилок і за яких умов будуть оброблятися запити на консультацію або технічну підтримку.
Стандартом є надання пакету годин для консультацій, включених у вартість реалізації. Твої потреби набагато більші? Використовуй опцію «Час і матеріал» і оплачуй лише час і ресурси консультаційної установи, присвячені тобі.