Визначення Enterprise Content Management
Офіційне визначення Enterprise Content Management було сформульовано в 2005 році AIIM – Міжнародною асоціацією управління інформацією та зображеннями. Згідно з нею, ECM — це стратегії, методи та інструменти (включаючи ІТ-системи цього класу), які використовуються для захоплення, управління, збору, архівування та доставки документів та інших даних (з усіх сфер підприємства), необхідних для виконання організаційних процесів, що відбуваються на підприємстві.
Система ECM
Система ECM – це програмне забезпечення для групової роботи та управління документами на підприємстві (Content Management). Цей тип програмного забезпечення підтримує стратегію та організацію використання наявної інформації. Продукт керування даними стає системою класу ECM, якщо традиційні функції керування даними (зокрема традиційні архіви, керування документами, документообіг) поєднуються з веб-компонентами. Ідея ECM, однак, виявилася не тільки в додатковому використанні веб-технологій. Система ECM дозволяє керувати структурованою та неструктурованою інформацією. Він також пропонує механізми підтримки керування даними, такі як автоматична класифікація інформації, профілювання та запис веб-операцій.
Три ключові припущення систем класу ECM:
Чи знаєш ти, що…
У пропозиції eVolpe знайдеш систему електронного документообігу в компаніях?
ECM — це набір компонентів і технологій, які за пропонованими функціями поділяються на 5 категорій:
Традиційні модулі ECM:
Модулі керування даними можна використовувати в будь-якій комбінації, а також поєднувати з захопленням, збором, доставкою та архівуванням.
DM, Collaboration, WCM, Workflow і BPM використовуються для керування динамічною частиною життєвого циклу даних. Водночас RM відповідає за архівування та захист даних, які більше не будуть змінені (вони використовуються у разі аудиту).