sugar integracje

SugarCRM – Outlook

Офіційний інтегратор SugarCRM

Офіційний плагін інтеграції Sugar і Outlook доступний для завантаження будь-якому користувачеві Sugar.

  • Створюй нових одержувачів, потенційних клієнтів, контакти тощо в Outlook
  • Архівація електронних листів
  • Синхронізація завдань, зустрічей і контактів
інтеграції sugarcrm

SugarCRM – база даних GUS (Податкова база даних)

Інтегратор з базою даних ЦСУ від eVolpe

Інтегратор від ЦСУ дозволяє завантажувати дані суб’єкта господарювання в CRM безпосередньо з бази ЦСУ (за введеним податковим номером). Даними, отриманими завдяки інтеграції, є: назва, REGON, тип організації, адреса – включаючи вулицю, поштовий індекс, місто, повіт, ґміну та воєводство.

SugarCRM – Alfresco

Інтегратор від eVolpe

Alfresco — це вдосконалене програмне забезпечення класу ECM, яке використовується для керування документами. Завдяки інтеграції з системою Sugar користувач має легкий доступ до всіх знань, зібраних за допомогою обох програм.

  • Доступ до документації, що стосується конкретного запису (наприклад, підрядника), без необхідності перемикатися між системами
  • Автоматичне створення та редагування папки для правильного шляху, щоб документи, пов’язані із записом, могли відображатися на підпанелі для детального перегляду запису
  • Автоматичний експорт електронної пошти з вкладеннями

SugarCRM – Mautic

Інтегратор від eVolpe

З’єднувач систем Sugar і Mautic забезпечує: двосторонню інтеграцію комерційної та маркетингової інформації, 360° огляд усіх відносин клієнт-компанія, розширену автоматизацію повторюваних дій, виявлення дублікатів, широкі аналітичні можливості та гнучкість конфігурації для індивідуальних потреб. Користувачі отримують, серед інших можливість вільного перемикання між системами за допомогою т.зв контекстні посилання. Важливою зручністю є попередній перегляд у CRM вжитих маркетингових дій проти протоколу.

SugarCRM – RocketChat / LiveChat

Інтегратор від eVolpe

Інтегратор створений для покращення роботи людей, які ведуть livechat на сайті. Зміст розмови, що ведеться у вікні чату, зберігається в CRM у вигляді замітки. Закриття розмови змушує вас створити нового потенційного клієнта або додати інформацію до вже існуючого запису. Це робиться шляхом порівняння адреси електронної пошти абонента з базою даних CRM.

При створенні запису в CRM заповнюються такі дані: Ім’я, Прізвище, E-mail, Номер телефону (за умови, що відповідні поля були заповнені під час чату). У випадку, якщо нотатку з розмови було видалено із системи, повторне збереження чату призводить до його відновлення також у CRM. Кожен запис дзвінка оновлює нотатку в системі.

Запитай у нашого консультанта про можливість інтеграції з іншими системами

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору