- 6 (циклічних) етапів у процесі впровадження CRM системи - 20 Травня 2021
- 10 кроків до втручання команди розробників - 19 Травня 2021
- 9 рис хорошого Product Owner - 19 Березня 2021
Під час впровадження ІТ-системи будеш часто спілкуватися з командою розробників. Ось деякі функції, якими повинен володіти координатор проекту від імені вашої компанії – так званий Product Owner. Призначте потрібну людину, і робота піде гладко. В результаті отримаєш робоче, відповідно до твоїх потреб програмне забезпечення. І в цьому суть, чи не так?
№ 1 Знання правил та етапів роботи в обраній методології впровадження
Власник продукту — це особа, яка тісно співпрацює з командою розробників під час виробництва замовлених покращень. Важливо, щоб працівник, який бере на себе цю функцію, ознайомився з принципами узгодженої методології реалізації. Тоді він не буде здивований концепціями, процедурами або подіями, характерними для розробки програмного забезпечення.
Реалізація тільки почалася? Ти ще маєш час! Переглянь нашу електронну книгу та дізнайся про переваги та недоліки традиційних і гнучких підходів. Або … відправити матеріал людині, яка стане Product Owner. :)
Методи впровадження ІТ-систем
Традиційний і спритний підхід – порівняння
# 2 Знання умов підписаних контрактів
Надійний власник продукту знає про положення, що містяться в контрактах або специфікації системи (якщо такі є). Він чудово знає, що може отримати від компанії-реалізатора, і вміло цими знаннями користується. Знання узгоджених положень може знадобитися для їх реалізації. Він отримує перевагу в переговорах, оскільки вміє вміло підбирати аргументи відповідно до взаємних домовленостей.
# 3 Ознайомлення з результатами аналізу перед впровадженням
Поінформованість про висновки, зроблені під час аналізу перед впровадженням, допомагає підтримувати керівну концепцію проекту. Власник продукту має всі повноваження, необхідні для «триматися курсу». Він (від імені всієї організації) вибирає історії користувачів, які будуть реалізовані в конкретному спринті. Заради проекту він має право відмовитися від деяких ідей або представити нові.
Заради проекту він має право відмовитися від деяких ідей або представити нові.
Координатор проекту повинен добре знати внутрішні процедури. Знання процесів, що відбуваються в організації, допоможе належним чином спроектувати нову функціональність, особливо ту, яка не була розроблена під час аналізу перед впровадженням і яка є результатом змінених поточних потреб користувачів.
# 5 Наявність
Призначаючи координатора проекту впровадження, необхідно враховувати його план роботи. Product Owner приділяє час консультаціям, тестам і зустрічам з командою розробників. Це не додаткові завдання, а важлива частина робочого дня людини. Обов’язково признач когось, хто буде доступний для команди розробників.
Пам’ятай! Чим швидше реагуєш на зауваження в системі проектування – тим ефективніше буде проходити робота програмістів. Також будеш задоволений співпрацею з компанією-реалізатором і отримаєш систему, яка відповідає поточним потребам.
# 6 Послідовність у виборі каналу зв’язку
З огляду на конкретні питання найкраще спілкуватися з компанією-реалізатором у системі проектування. Завдяки такому інструменту будеш зберігати порядок, вести прозору дискусію, завжди в контексті актуальної проблеми. Система буде направляти спілкування з командою розробників також на відповідні електронні скриньки. Маєш отримати доступ до програми безкоштовно. Звичайно, якщо вирішиш співпрацювати з eVolpe. :)
# 7 Навички управління змінами
Ведеш бізнес, щоб заробляти гроші. А коли заробляєш – розвиваєшся. Таким чином, потреби, визначені під час аналізу перед впровадженням, можуть застаріти ще до завершення проекту.
Власник продукту повинен розуміти цінність гнучкого підходу до впровадження ІТ. Щоб якісно виконувати свої обов’язки, він повинен постійно стежити за розвитком бізнес-потреб і гарантувати, що остаточна форма системи відповідає поточним вимогам і процесам.
# 8 Прийняття рішень і вміння управляти бюджетом
Після аналізу перед впровадженням отримуєш інформацію про попередній кошторис проекту в узгодженій формі. Аналітик (після консультації з командою розробників) встановлює верхню межу витрат на такий продукт та його окремі елементи. Крім того, під час впровадження системи можеш вільно обирати питання та контролювати бюджет на найактуальніші функції. Важлива роль власника продукту полягає в ухваленні рішень щодо цього. Обов’язково призначити особу, яка має достатні повноваження та здатність виносити такі рішення.
№ 9 Технологічна спрямованість
Під час впровадження системи познайомишся з поняттями методології впровадження та використовуваної технології. Координатором проекту варто призначити людину, яка володіє номенклатурою, характерною для світу IT. Такий технологічний жаргон скорочує спілкування з командою розробників, тому не варто цього боятися. Звичайно, по можливості доречно використовувати ділову мову, зрозумілу «простим смертним». Іноді, однак, деякі технічні аспекти всього проекту не можна визначити, окрім як дуже конкретних термінів. Якщо у твоїй команді є хтось, хто вже ними користується, подумай про призначення цієї людини Product Owner-ом в проекті. Крім того, корисними будуть знання роботи ІТ-систем і обізнаність у таких потоках, як хостинг, інтеграція, міграція даних тощо.
Успішних проектів!
Більше про те, чого очікувати при впровадженні ІТ-системи, можна знайти в останній електронній книзі eVolpe. Можливо, цей маленький приклад вище спонукав вас завантажити весь матеріал? Я залишаю відповідну форму внизу.
Заповни, щоб завантажити матеріал.
- 6 (циклічних) етапів у процесі впровадження CRM системи - 20 Травня 2021
- 10 кроків до втручання команди розробників - 19 Травня 2021
- 9 рис хорошого Product Owner - 19 Березня 2021