19-22 лютого 2018 року ми взяли участь у щорічній зустрічі SugarCRM та її партнерів. У Сорренто, Італія, ми зустрілися з представниками правління та інших компаній-реалізаторів, які, як і eVolpe, отримали статус офіційного партнера бренду. Таким чином, ми відкрили ще один рік співпраці для просування ідеї Customer Realtionship Management в бізнесі.
SugarCRM Sales KickOff 2018 у Сорренто, Італія, позаду…
Цьогорічна явка перевершила всі очікування. Ніколи раніше SugarCRM Sales KickOff не залучав стільки ентузіастів програмного забезпечення Sugar одночасно. До Сорренто прибуло близько 300 продавців, маркетологів і розробників з усього світу. eVolpe на конференції представляли її президент Марцін Ружанскі та керівник відділу продажів Пьотр Янковскі.
Метою зустрічі було разом «перевести годинники» та визначити ритм роботи на найближчі місяці. Девізом стала фраза work like you live, що буквально означає працюй так, як живеш. Це пряме відсилання до сучасної культури роботи з використанням мобільних пристроїв і дедалі частішої згоди виконувати робочі обов’язки поза офісом і в гнучко встановлений графік. Тенденція, яка природним чином діє в продажах протягом багатьох років, починає поширюватися все більше і більше. Нікого не дивує, що трейдерам під час відрядження потрібні рішення, які підтримують спілкування з клієнтами та штаб-квартирою компанії. Зараз інші користувачі CRM (наприклад, маркетингові команди) також отримують вигоду від віддаленої роботи. Програмне забезпечення Sugar, як було зазначено під час SugarCRM Sales KickOff 2018, продовжуватиме розвиватися, щоб відповідати всім цим прогресивним вимогам.
Нижче кілька фотографій з номеру в готелі Hilton Sorrento.
SugarCRM Sales KickOff 2018 був організований з метою підтримки взаємовідносин між керівництвом і партнерами, розташованими на багатьох континентах. Він став ідеальною платформою для обміну досвідом і міжнародної мережі. Під час заходу, як завжди, були відзначені компанії, які були особливо активними в минулому році, та вказані напрямки подальшого розвитку бренду. Ми дуже раді, що знову змогли взяти участь у цьому престижному заході.
До зустрічі через рік!