OTP Bank Румунія

Впровадження здійснено Creatio

OTP Bank Romania є дочірньою компанією OTP Group – найбільшої незалежної фінансової організації в Центральній та Східній Європі.

Він пропонує широкий пакет послуг для індивідуальних і корпоративних клієнтів, включаючи: банківські послуги, страхування, фінансування придбання нерухомості, лізинг, факторинг, інвестиції, управління активами, пенсійне забезпечення та багато інших.

Організація обслуговує понад 13 мільйонів клієнтів у дев’яти країнах.

Виклик

В OTP Bank Romania помітили, що виконання певних завдань вручну негативно впливає на здатність компанії залучати нових клієнтів. З метою виправлення ситуації та подальшого розвитку компанії було вирішено провести капітальну реконструкцію ІТ-інфраструктури.

Основною вимогою було придбання системи, що забезпечує комплексне обслуговування клієнтів по всій мережі та враховує всі пропоновані послуги.

Проект

система:

промисловість

фінансова

користувачі:

850

інтеграції:

Система DMS, внутрішньобанківська система OTP Bank

Вимоги OTP Bank

  • інструмент BPM для проектування та оптимізації банківських операцій, як внутрішніх, так і орієнтованих на клієнта
  • CRM система з готовими рішеннями для банківської справи
  • централізоване ІТ-середовище, доступне багатьом відділенням банку
  • програмне забезпечення, що забезпечує інтеграцію з іншими ІТ-системами, що використовуються банком

Ефекти впровадження Creatio

  • підвищення продуктивності праці працівників усіх відділень банку
  • досягнуто прозорості бек-офісних процесів
  • підвищення ефективності управління ризиками в організації
  • рекордне створення середовища для онлайн-контактів з клієнтами під час пандемії коронавірусу

Впроваджені покращення

  • CRM-система на основі потужного інструменту BPM
  • консолідація даних про всі аспекти клієнтського досвіду (маркетинг, продажі та обслуговування клієнтів)
  • єдиний каталог банківських продуктів та послуг
  • готова автоматизація, включаючи: кваліфікацію потенційних клієнтів або управління можливостями продажів
  • повністю розроблений інструмент для управління бізнес-процесами, наприклад, обслуговування клієнтів, консультації, запити на обслуговування
  • індивідуальний процес оновлення даних для фізичних та юридичних осіб
  • розширене управління згодою
  • система електронного документообігу
  • Процес відкриття банківського рахунку: автоматизація розрахунку ризиків, заповнення форм безпосередньо в системі

Результат

Використання готових компонентів, можливість налаштування системи та широкий спектр можливостей інтеграції з іншими використовуваними програмами – складають інструмент, який відповідає всім вимогам фінансової галузі.

ОТП Банк із задоволенням поставив Creatio в центр своєї стратегії розвитку. Він також має намір далі розвивати платформу та використовувати її, серед іншого, для автоматизувати HR-процеси та оптимізувати маркетингову діяльність.

Тобі потрібна підтримка у впровадженні Creatio?

Ми зв’яжемося з тобою протягом 24 годин.

Прокрутити вгору